"Діти об'єднують Україну" (перша зустріч-урок)

Про матеріал

Перша зустріч із першокласниками надзвичайно важлива. Пропоную цікаву зустріч, на якій діти будуть проходити випробування та позитивно налаштуються на навчальний процес. (ідею з кольоровим пісочком взяла з Інтернету)

Перегляд файлу

 

 

виконала:    Білєвцова С.М.

Мета. Поглибити знання учнів про Україну; формувати почуття відповідальності перед своєю Батьківщиною; відкрити дітям красу рідної землі, викликати емоційний відгук на неї, прагнення до активних дій;

            розвивати критичне мислення, зв’язне мовлення, вміння одержувати інформацію та аналізувати її, міркувати,  робити висновки;

            виховувати любов і повагу до рідних, до своєї Батьківщини, її традицій, символів; розширювати коло пізнавальних інтересів та світогляд дітей.

 

Хід заходу

Поміж багатьох свят у календарі є день, коли настрій усієї країни особливо урочистий і радісний. Сьогодні світяться очі першокласників, сяють посмішки вчителів і схвильованих  батьків. Настало  добре свято - 1 вересня 2018 року. І сьогодні воно  ясним промінчиком постукало у вікна усіх школярів, запрошуючи їх у новий дивовижний світ Знань.

А чи знаєте ви діти  як розпочинаються уроки? Правильно, потрібно привітатися.

Дружно, весело сказали: Добрий день!

Вліво, вправо повернулись: Добрий день!

Один одному всміхнулись: Добрий день!

Молодці! А тепер давайте познайомимось , адже я, наприклад, ще не всіх діток знаю. А ви?  Поверніться до сусіда, притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я.  А тепер поверніться до сусіда позаду,  притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я.  Молодці!

 Ось тепер ми друзі! А з друзями  можна ділити і радість і сум, перемоги і невдачі, разом відкривати нову, осяйну і не завжди легку шкільну дорогу.

 

 «Чарівний МІШЕЧОК» В мішечку  - віночок

- Як ви гадаєте, про що ми будемо говорити на нашому першому уроці? Підказка: там щось прекрасне!

  • ………. щось барвисте!
  • ……….. щось рідне! (діти озвучують свої здогадки)

 

З ким асоціюється у вас віночок. Правильно, з дівчинкою, яка живе на Україні. Отож, сьогодні ми будемо говорити і про дітей, і про країну. Адже тема нашої зустрічі : "Діти обєднують Україну" .

 

 

ІІІ. Основна частина

 

1. Красива наша країна, різнобарвна. З давніх-давен талановиті українці наділяли кольори  великою силою, а тому і ставились до них з особливою повагою. Давайте і ми з вами  почнемо символічно об’єднувати наш колектив кольорами, як робили наші предки.

 Почнемо з білого  як символу великого і чистого початку. (Насипаю сама). Наступні кольори ми додамо тільки тоді, коли пройдемо випробування.

 

2. Презентація про Україну.

 

1 випробування: Вікторина

Цікаво, що ви знаєте про Україну? Що ви вчили про нашу країну в дитячому садочку?

 

  • Назва держави, в якій ми живемо.(Україна)
  • Яке місто є столицею держави? (Київ)
  • Як називається селище в якому ми живемо? (Рогань)
  • Яка головна річка України? (Дніпро) або Які ви знаєте річки?
  • Які моря омивають нашу країну? (Азовське та Чорне)

 

Молодці!  Ви пройшли перше випробування. Додаємо в нашу Чашу Єднання    Блакитний колір, який символізує благородство, ніжність і вірність.

 

 

2 випробування. гра «Плутанина» (малюнки на дошці)

  • Ви, напевно, знаєте що у нашої держави є символи: державні та народні. Так ось, я вам їх переплутала, спробуйте  тепер їх правильно розташувати!

1-відповідають за державні символи, 2 – за народні символи. ( Герб, Прапор, текст Гімну, верба, калина, лелека, рушник, вінок, вишиванка).

 

Рожевий колір -  наповнить нас ніжністю.

 

3 випробування: Руханка (під медіо супровід)

 Оранжевий принесе нам славу, велич та гідность.

 

4 випробування: Казкове

Хто любить українські казки? Молодці! Тож, якщо ви так любите казочки, то вам не важко буде їх вгадати.

Гра «З якої казки?»

  • У селі у діда  й в баби гарна курочка була. Щось маленьке і кругленьке вона дідові знесла. Мишка, хоч і не хотіла, зачепила та розбила (Курочка Ряба)
  •  Мама кізка в ліс пішла, діткам молочка знайшла. Вона пісню їм співала, злого вовка проганяла (Вовк та семеро козенят)
  • «...Хто, хто тут живе?  Я — Мишка - шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка.)
  •  «...Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)
  • «...Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю...» (Колобок.)               або          Хто кругленький, наче м’ячик, весело по лісі скаче. Від діда з бабою утік, попав лисиці на обід.
  • «...От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і поніс додому...» (Котик і Півник.)

 

Молодці! Правильно назвали всі казки.

 

Колір Смарагдовий, який подарує нам  відчуттям вдячності за все, що ми маємо.

 

5 випробування: гра «Я – Не я»

А тепер давайте грати – треба всім відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і правжніми школярами скоріше стати!

 

Давайте ж  перевіримо, чи знаєте ви, що повинно бути у шкільних портфеликах. (слайд презентації)

 Букви всі від А до Я живуть на сторінках…Букваря.

 Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!

 Малювать в альбомі всім допоможуть…олівці!

 Ручки й олівці, щоб знали, ми складемо… у пеналі.

 В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?...школяр!

Ну, дійсно, портфель ми склали. Отже, засипаємо колір.

Колір ЗЕЛЕНИЙ  дасть нам надію на злагоду, мир і спокій.

 

6 випробування. Для батьків

Не менше за вас, мої любі, сьогодні хвилюються ваші батьки, а можливо навіть і більше. А от  чи знають вони як потрібно поводитися батькам першокласників?

Зараз ми їх перевіримо. Я буду задавати питання, а Ви, шановні батьки, відповідайте.

  • Навчальна година, присвячена  окремому предмету.(урок)
  • Частина одягу, куди кладуть гроші. (карман)
  • Найулюбленіша пора в учнів. (канікули)
  • У кого є шапка, але не має голови, є нога, але немає черевика. (гриб)
  • Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (уроки)

 

І останнє відповідальне завдання  треба правильно «зібрати» фразу, знайти пару показавши правила іншим першокласним батькам.

 

Заходити до вчителя в школу                        не менше 2 рази на тиждень

Не відкривати зошити і щоденник                           в поганому настрої

Ніколи не робити за дітей                                         домашню роботу

Сварити своїх дітей                                                   тільки в крайньому випадку

Бути на батьківських зборах                                     обов’язково

  •                   Молодці! Ви –  батьки, найважливіша частина великої шкільної родини. Ваша підтримка, лагідне слово, добра порада завжди будуть допомагати малюкам.

Для вас ми приготували колір мудрості і розуміння, які будуть нам дуже необхідні - Кремовий

 

 

7 випробування: Дослід

Наступний колір ФІОЛЕТОВИЙ - колір працьовитості та креативності.

Давайте спробуємо з нашими дітками трішки попрацювати та покреативити. Так, в школі ми часто будемо проводити якісь досліди. Отож спробуємо і сьогодні.

Для цього нам необхідна картоплинка та соломинка для соку (робота в групах, для батьків теж 1-2 картоплинки). Завдання проткнути тверду картоплинку гнучкою соломинкою.

Тепер візьміть соломинку, закрийте отвір угорі великим пальцем і різко застроміть у картоплю — вона легко ввійде в картоплю, проткнувши її. Це пояснюється тим, що повітря, що ми затисли великим пальцем усередині соломинки, робить її більш пружною і не дає змоги перегинатися, тому вона так легко протикає картоплину.

 

 

8 випробування: Пісенна руханка

Наступний колір  - ЧЕРВОНИЙ.  Цей колір наділить нас любов’ю один до одного, до своїх рідних та до нашої Батьківщини.

уривок пісні Каті Бужинської «Україна – це ми» (https://www.youtube.com/watch?v=EVWo9uQRW2s ) 

 

9 випробування:

Дякую, діти! Ми майже заповнили нашу Чашу Єднання, працювали активно та дружньо.  А що ж нам робити, щоб об’єднати нашу Батьківщину?     Або     Як нам об’єднати країну? (дружити, вчитися, ввічливо ставитися до інших, не байдикувати…)

Передостанній колір – СИНІЙ. Це символ вірності, довір’я і безконечності.

 

 

І, нарешті, я додам завершальний білий шар, який буде представляти нас як єдине ціле. Бо білий колір освітлює, оновлює всі кольори.

Подивіться, який чудовий візерунок вийшов! Змішавшись, піски різного кольору утворили єдине, гармонійне ціле!

Як піщинки не зможуть розділитися і знову повернутися в свої стаканчики, так і ми з вами з сьогоднішнього дня будемо  непорушною класною родиною! Піски часу символічно поєднали історію нашого класу  і нашої Батьківщини.

Нехай для наших першокласників роки навчання стануть щасливими!  Хай завжди  вам буде світити яскраве сонечко!

 

 

 

 

Заходити до вчителя в школу                   

    не менше 2 рази на тиждень

Не відкривати зошити і щоденник                

          в поганому настрої

Ніколи не робити за дітей                   

                     домашню роботу

Сварити своїх дітей                         

                         тільки в крайньому випадку

Бути на батьківських зборах             

                       обов’язково

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Проценко Наталія Володимирівна
    Цікавий змістовний урок. Так тримати
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
995
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку