УРОК З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 5 КЛАСІ НА ТЕМУ: «ДИТЯЧІ СПОГАДИ, НЕПРАВИЛЬНІ ДІЄСЛОВА»
Тема: Дитячі спогади. Неправильні дієслова.
Мета: закріплювати й узагальнювати вміння та навички учнів вживати правильні та неправильні дієслова у минулому неозначеному часі в усному та писемному мовленні; вчити будувати невеличке висловлення про дитячі спогади; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння правильно і послідовно будувати свої висловлення, мову і мовлення; виховувати позитивне ставлення до своїх спогадів.
Очікувані результати: на кінець уроку учні вміють будувати невеличкі висловлення про дитячі спогади з використанням правильних і неправильних дієслів у минулому неозначеному часі.
Обладнання: підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, відеоролики та презентація
PROCEDURE
I Introduction.
1. Greeting. T: Hello, students. I’m glad to see you. How are you?
2. Aim. The topic of our today’s lesson is: “Our memories”. By the end of the lesson you will be able to make a story about your memories from the childhood.
II Main body.
1. Check on homework. P.130 - to learn the verbs. Ex. 1. p. 130
2. Warming up.
Ex. 2 p. 132. Ask and answer in pairs.
3. Speaking. Ex.1 p. 132. Speak up in a group.
4. Speaking. Making up a story about the kids’ childhood. Ex. 3 p. 132.
5. Writing. Ex. 4 p. 132. Writing true sentences about kids’ childhood.
6. Listening. Ex. 5 a) b) p. 133.
7. Writing Prompts about Childhood Memories
III The end of the lesson.
1. Summarizing.
Answer the questions:
1) What are some good childhood memories?
2) What makes a good childhood?
2. Homework. Ex. 7 p. 133- make a Christmas Card;