Тема уроку: Дні тижня. Улюблені предмети.
The day of the week. My favourite subjects
Мета уроку:
Навчальна: повторити і активізувати ЛО теми Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday. Навчати діалогічного мовлення . Активізувати мовну конструкцію he/she likes
Розвиваюча : розвивати комунікативну мотивацію у відповідній ситуації; розвивати слухову і зорову пам'ять , навички і вміння вести бесіду з уроку
Виховна: виховувати інтерес до вивчення англійської мови, повагу до вчителя, розширювати світогляд учнів, дисциплінованість, виховувати культуру спілкування, слухання.
Практична: удосконалювати лексичні знання, навики читання, говоріння та аудіювання.
Тип уроку: Урок формування лексичних навичок
.
Обладнання: підручник для 3 класу(Карпюк О.Д.),робочі друковані зошити, словники, комп’ютер, проектор.
Структура уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
1. Привітання
2. Повідомлення теми і мети уроку
3.Уведення в іншомовну атмосферу
ІІ. Основна частина уроку
1.Перевірка домашнього завдання
2.Практикування у вимовлянні звуків. Фонетична розминка
3.Активізація лексичного матеріалу теми
4.Фізкультхвилинка
5.Подання тексту для читання вправа1,стор55
6. Практикування діалогічного мовлення з мовною конструкцією he/she likes
7. Усне та писемне мовлення
ІІІ.Заключна частина уроку
1.Визначення домашнього завдання
2.Підведення підсумків уроку
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting. Привітання.
T: Good morning, children!
Cl: Good morning, good morning,
Good morning to you,
Good morning, good morning,
I’m glad to see you.
T- Thank you sit down please.
Let’s start our lesson.
1. Who is on duty today?
2. Who is absent today?
3. What day is it today?
4. What date is it today?
Thank you very much!
I’m glad to see you.
2Aim. Повідомлення теми і мети уроку
Tell me and I forget;
Show me and I may not remember;
Involve me and I will understand.
American saying
Today we continue to work at the topic “ The day of the week. My favourite subjects.” Also you’ll learn the using of the structure he/she likes .
Ми продовжимо розмову про навчальні предмети, як ви вивчаєте в школі. Сьогодні ви навчитесь казати який урок вам подобається найбільше, а також називати свій улюблений день тижня. Ми вивчимо мовлення з мовною конструкцією he/she likes.
2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу
Вивчення вірша
Days of the Week
We jump on Sunday,
We play hockey on Monday,
We ski on Tuesday,
We skate on Wednesday,
We speak English on Thursday,
We speak Russian on Friday,
We run on Saturday
Гра «Jumbled letters»
Зподаних літер склади назви днів тижня nMoyda________________________________________ uyTdeas_______________________________________ dWydanees_________________________________ rsuydahT______________________________________ yidFar____________________________________ tySdaaru______________________________________ nuydaS__________________________________________ |
II. Основна частина
1.Перевірка домашнього завдання
2.Практикування у вимовлянні звуків. Фонетична розминка
Вчитель показує картки зі знаками фонетичної транскрипції і слідкує, щоб учні їх правильно вимовляли
3. Presenting Vocabulary and Practice
Ознайомлення з новою лексикою: Monday, Tuesday, Thursday, Friday, Wednesday, Saturday, Sunday.
Учитель записує на дошці слова, називає їх, а діти повторюють за вчителем кілька разів, записують слова у словнички, здогадуються про їх значення або самостійно знаходять їх значення у словнику
T: Кожна успішна людина планує свій тиждень, тому все встигає, для того, щоб спланувати свою роботу, ми маємо знати, як називаються дні тижня. Для того, щоб їх запам’ятати, пропоную переглянути відео.
1.2.Фронтальна бесіда за відео.
а) Робота з картками.
Т: З’єднати слово і переклад.
Monday Вівторок
Tuesday П’ятниця
Thursday Субота
Friday Середа
Wednesday Неділя
Saturday Четвер
Sunday Понеділок
T: Very good! Перший крок ми зробили.
4. Physical warm-up. Фізкультхвилинка.
T: Stand up, please. Listen, repeat and do the exercises. (Фізкультхвилинку проводить хтось із учнів. Говорить слова зарядки, виконуючи вправи, клас повторює за ним).
Hands on your hips!
Hands on your knees!
Put them behind you, if you please!
Touch your shoulders! Touch your nose!
Touch your ears! Touch your toes!
Hands up! Hands down!
Hands on hips and sit down!
5.Подання тексту для читання вправа1,стор55
6. Практикування діалогічного мовлення з мовною конструкцією he/she likes
7. Усне та писемне мовлення
ІІІ.Заключна частина уроку
1.Визначення домашнього завдання. Вивчити нові слова. Скласти розклад уроків англійською РЗ стор36-37
2.Підведення підсумків уроку
Повторення нових ЛО. Метод мікрофон
What lesson do you like? Why? What lesson don’t like? Why?
Today you’ve worked very hard, many of you have been very active.
Saying goodbye.
T: Stand up, children! That will do for today. Have a good rest! Goodbye!