Додатковий матеріал для уроків англійської мови на тему "Моя квартира"

Про матеріал
Початок уроку є одним із його важливих етапів, адже успіх залежить в значній мірі саме від нього. Завдання вчителя на цьому етапі - одразу ввести учнів у атмосферу іноземної мови, замінивши формальний організаційний момент мовною зарядкою у формі діалогу. При цьому виключається штучність і неприродність висловлювань учнів, їхнє мовлення наближається до природнього. Регулярне, цілеспрямоване проведення мовної зарядки дозволяє: - Повторити й засвоїти лексику, пов’язану з темою, яка вивчається на уроках; - Закріпити в пам’яті школярів граматичні структури і мовні зразки; - Краще оволодіти навичками діалогічного мовлення, умінням правильно ставити загальні та спеціальні запитання, лаконічно і швидко формулювати відповіді. В пропонованому матеріалі повторюються структури “There is/There are” при вивченні теми “ My flat” в 3 -4 класах . Його можна використовувати як мовну зарядку, на початку уроку, змінюючи особи або розповідні речення замінюючи питаннями. Можна використати як підстановочну вправу, змінюючи лексику. При наявності малюнків можна також використати цю вправу для перевірки засвоєння дітьми лексики чи структури ‘there is/there are’.
Перегляд файлу

Мовна зарядка

    Початок уроку є одним із його важливих етапів, адже успіх залежить в значній мірі саме від нього. Завдання вчителя на цьому етапі -  одразу ввести учнів у атмосферу іноземної мови, замінивши формальний організаційний момент мовною зарядкою у формі діалогу. При цьому виключається штучність і неприродність висловлювань учнів, їхнє мовлення наближається до природнього.

     Регулярне, цілеспрямоване проведення мовної зарядки дозволяє:

-         Повторити й засвоїти лексику, пов’язану з темою, яка вивчається на уроках;

-         Закріпити в пам’яті школярів граматичні структури і мовні зразки;

-         Краще оволодіти навичками діалогічного мовлення, умінням правильно ставити загальні та спеціальні запитання, лаконічно і швидко формулювати відповіді.

В пропонованому матеріалі повторюються структури  There is/There areпри вивченні теми My flat в 3 -4 класах .  Його можна використовувати як мовну зарядку, на початку уроку,  змінюючи особи або розповідні речення замінюючи питаннями.  Можна використати як підстановочну вправу, змінюючи лексику. При наявності малюнків можна також використати цю вправу для перевірки засвоєння дітьми  лексики чи структури  there is/there are’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Завдання 1:    Мовна зарядка.

Варіант 1                                                                 Варіант 2

There is a kitchen in my flat,                               Is there a kitchen in your flat?             

There is a living room.                                          Is there a living room?

There are  two bedrooms in my flat,                 Are there two bedrooms in your flat?

There is a bathroom, too.                                     Is there a bathroom, too?

I like my flat,                                                            Do you like your flat?                                                

It’s big and cozy.                                                      Is it big and cozy?                

I live there with I live there                                   Do you live there with mum and dad?

with mum and dad

And with my granny Rosy.                                    Do you live there with your granny Rosy?

                        

Завдання 2: (Якщо Варіант 2 не задіяний) Скласти запитання до речень.

Завдання 3: Знайти на малюнках  кімнати і з’єднати з відповідними реченнями .

Завдання 4: (Вищий рівень складності) Написати назву кімнати, користуючись визначенням.

There is a   1   in my flat,                               1. The room, where we cook food;

There is a   2   room.                                      2.  The room, where watch TV together;

There are two 3 in my flat,                           3. The rooms, where we sleep;

There is a   4,   too.                                         4. The room, where we wash .

Завдання 5: (Учні схематично малюють в зошиті свою квартиру)

В парах запитати чи є в них такі кімнати, користуючись зразком:

 Is there  (a kitchen ) in your flat?     -  Yes, there is. /    No, there isn’t    

 

docx
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
1430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку