Тема: Додавання, редагування та форматування таблиць.
Практична робота №5.
Мета:
навчальна: закріпити знання про способи вставлення таблиць у текстовий документ; перевірити сформовані вміння створювати таблиці у текстовому документі, редагувати структуру таблиць, змінювати формат окремих елементів;
розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери, підручники, індивідуальні картки з практичним завданням.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання. Перевірка присутніх. Перевірка готовності учнів до уроку.
II. Відтворення і коригування опорних знань
Пригадаємо
Які Ви знаєте графічні об’єкти, які можна вставити до текстового документа.
Як вставляти в текстовий документ малюнки з файла?
Наведіть приклади використання таблиць у вивченні різних шкільних предметів та в повсякденному житті.
Розгадайте ребус
(Розклад)
(Таблиця)
Виконання вправи в середовищі програми Learningapss
IІІ. Практична робота №5
Хід роботи
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Питання до кросворду
1)Інструмент, що змінює спосіб розташування малюнку відносно тексту
2)Об’єкт таблиці, який утворюється на перетині стовпця та рядка
3)Частина тексту, що складається з одного чи кількох речень, пов’язаних за змістом
4)Найменший текстовий об’єкт документа
5) Послідовність абзаців, що мають спільну позначку(маркер або номер).
6) Програма, призначена для опрацювання текстових документів, які містять не лише текстЮ а й графічні об’єкти.
7) Процес виправлення помилок, внесення змін до тексту.
IV. Підбиття підсумків уроку
Розгадайте ребус
Що сподобалося?
Що було важко виконати?
V. Оцінювання роботи учнів
VI. Домашнє завдання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
о |
б |
Т |
і |
к |
а |
н |
н |
я |
|
|
|
|
|
|
2 |
к |
о |
м |
і |
р |
к |
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
а |
Б |
з |
а |
ц |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
с |
и |
м |
в |
о |
Л |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
с |
п |
И |
с |
о |
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
п |
р |
о |
Ц |
е |
с |
о |
р |
|
|
7 |
|
|
р |
е |
д |
а |
г |
у |
в |
а |
н |
н |
я |
|
|
|
|
|
|
Відповіді