1
Клас: 5
Тема. Додавання зображень із файлу та їх форматування
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, ілюстрації та роздатковий матеріал.
Програмне забезпечення: текстовий редактор Word.
Хід уроку
Любі діти!
У наш клас завітали гості щирі,
Привітайте в добрий час
Гостей усмішкою й миром.
Доброго дня вам!
Доброго дня нам!
Доброго дня всій Україні!
(Учням, що обрали «сумні» або «веселі» смайли, раджу налаштуватися на роботу.)
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
Логічна розминка
Щоб вам краще працювалося давайте почнемо з логічних загадок.
Чарівник жив на третьому поверсі десятиповерхового будинку. Одного дня йому захотілося жити вище, і він перекинув будинок дахом донизу. На якому поверсі опинилася квартира чарівника? (Відповідь: на 8 поверсі)
Що може бути спочатку маленьким, а потім великим? (Людина, рослина, тварина)
Що може бути спочатку великим, а потім маленьким? (Калюжа, кучугури снігу, цукерка)
Що може бути то великим, то маленьким? (Повітряна кулька, парасолька)
Повторення раніше вивченого матеріалу
Бесіда з опорою на попередньо вивчений матеріал
Оголошення теми і цілей.
Отже тема нашого сьогодні уроку «Додавання зображень із файлу та їх форматування»
На цьому уроці ми:
Як результат ми з вами доповнимо наші тексти, фрагменти казок , відповідними малюнками.
Комп'ютеру, як і людині, необхідні свої «очі і вуха», з допомогою яких він міг би сприймати інформацію ззовні. В даний час є різноманітні пристрої, що виконують ці функції в складі комп'ютера. Вони називаються пристроями введення, оскільки забезпечують введення в комп'ютер даних у різних формах: чисел, текстів, зображень, звуків. Пристрої введення перетворюють цю інформацію з форми, зрозумілій людині, у цифрову форму, яка сприймається комп'ютером.
Про програму MS Word
Для збереження пропорцій малюнка маркер потрібно переміщувати при натиснутій клавіші Shift.
Хвилинка-цікавинка
Вже зараз, просто сидячи вдома, можна замовити будь-який одяг з Інтернету або потрібні вам речі. Чи знаєте ви, що вже винайшли 3D-принтер їжі. Вчені вже розробили такий вид принтера, за допомогою якого ви зможете вибрати страву з переліку меню, яку бажаєте та цей пристрій приготує вам її самостійно.
Цікавинка
Зараз уже існує пилосос, у який вбудовано комп’ютер. Тож, поки ви виконуєте домашнє завдання, цей пилосос може самостійно пропилососити підлогу в квартирі.
Фізкультхвилинка
Встаньте, діти, посміхніться
Цікавинка з історії
А ви знаєте що:
1574 – Іван Федоров надрукував у Львові першу в Україні книгу – «Апостол».Вигнаний зі столиці Московії реакційним духівництвом першодрукар Іван Федоров прямує до «богоспасенного міста Львова», де у власній друкарні власним коштом з допомогою небагатих львівських міщан видруковує «Діяння та Послання Святих Апостолів».
Хто раніше писав казки? (Народ)
От ми сьогодні з вами будемо працювати з казками і ілюстраціями до них.
Зараз я перевірю, як ви знаєте казки
Робота з загадками
Котик і півник
Сидить півник на печі ,
їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає,
мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
в лисиці півника забрати.
Коза-дереза
Вигнав дід козу із хати ,
та й пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув,
зайцю хатку повернув.
Колосок
Знайшов півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
бо жоден з них не помогав.
Колобок
Що втекло від баби з дідом,
Не сиділо на вікні.
А зустрілось з зайченятком
Й ну співать йому пісні?
Робота за комп’ютером
Гра «Мікрофон»
Один з учнів отримує мікрофон. Називаючи правило, передає мікрофон наступному учневі і повторюється це, поки останній учень отримає мікрофон.
Релаксація
Вправи для очей
Гра «Вибери правильні відповіді»
Вибери правильні відповіді.
Що можна зробити за допомогою текстового редактора?
Опитування
метод «Дерево бажань»
Які можливо бажання у вас будуть стосовно уроку інформатики?
Виставлення оцінок
Домашнє завдання
Вчити конспект