Вставка зображень в текст

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики 5 клас "Додавання зображень з файлу та їх форматування"
Перегляд файлу

1

 

Клас: 5

Тема. Додавання зображень із файлу та їх форматування

Мета:

  • навчальна: систематизувати знання учнів про складові комп’ютера та їх призначення та з програмою для опрацювання текстових даних; сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, ознайомити детально з зображеннями та їх форматуванням;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, ілюстрації та роздатковий матеріал.

Програмне забезпечення: текстовий редактор Word.

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Любі діти!

У наш клас завітали гості щирі,

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром.

         Доброго дня вам!

         Доброго дня нам!

         Доброго дня всій Україні!

 

  •     Я дуже рада вітати вас на уроці інформатики.  Але мені цікаво дізнатися, з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок. Намалюйте, будь ласка, на папірцях, що у вас на парті, обличчя-смайл,  яке покаже як ви себе відчуваєте. (На дошці зразок: три обличчя-смайли, які відображають радість, страх, сум.)

http://3.bp.blogspot.com/-gTGJAz4giKk/UQUZzbisN8I/AAAAAAAAAAM/V-yDPHz13pk/s1600/Smiley.svg.pnghttp://3.bp.blogspot.com/-zFrqvKh65cM/UQUaNufY0WI/AAAAAAAAAAU/YE1k1R3UYYI/s1600/smile-guestion.pnghttp://4.bp.blogspot.com/--gMGK_Vd5_k/UQUamynoNcI/AAAAAAAAAAk/-74XVpIGfI4/s1600/0_495a0_385db982_orig-300x300.jpg

(Учням, що обрали «сумні» або «веселі» смайли, раджу налаштуватися на роботу.)

  • Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

 

Логічна розминка

Щоб вам краще працювалося давайте почнемо з логічних загадок.

Чарівник жив на третьому поверсі десятиповерхового будинку. Одного дня йому захотілося жити вище, і він перекинув будинок дахом донизу. На якому поверсі опинилася квартира чарівника? (Відповідь: на 8 поверсі)

Що може бути спочатку маленьким, а потім великим? (Людина, рослина, тварина)

Що може бути спочатку великим, а потім маленьким? (Калюжа, кучугури снігу, цукерка)

Що може бути то великим, то маленьким? (Повітряна кулька, парасолька)

  1. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

 

Бесіда з опорою на попередньо вивчений матеріал

  • Які з поданих пристроїв є основними складовими комп’ютера?
  • Назвіть основні складові персонального комп’ютера.
  • Які ви знаєте допоміжні пристрої комп’ютера?
  •    Ви вже знаєте, що є велика кількість пристроїв комп’ютера. Всі вони поділяються на дві групи, а саме пристрої введення та виведення. На сьогоднішньому уроці нам з вами допоможуть ці пристрої.
  •    Пограємо в  Гра національні символи України де пристоями виведення інформації, будуть, які присрої? (МОНІТОР)
  •    А що ми з вами бачили у весь час в грі, на дошці? (ЗОБРАЖЕННЯ)
  1. Вивчення нового матеріалу

Оголошення теми і цілей.

Отже тема нашого сьогодні уроку «Додавання зображень із файлу та їх форматування»

На цьому уроці ми:

  • навчимося   додавати зображення до тексту ;
  • навчимося   переміщувати зображення;
  • навчимося змінювати розмір зображення.

Як результат ми з вами доповнимо наші тексти, фрагменти казок , відповідними малюнками.

Комп'ютеру, як і людині, необхідні свої «очі і вуха», з допомогою яких він міг би сприймати інформацію ззовні. В даний час є різноманітні пристрої, що виконують ці функції в складі комп'ютера. Вони називаються пристроями введення, оскільки забезпечують введення в комп'ютер даних у різних формах: чисел, текстів, зображень, звуків. Пристрої введення перетворюють цю інформацію з форми, зрозумілій людині, у цифрову форму, яка сприймається комп'ютером. 

Про програму MS Word

  1. В документі окрім тексту, можуть міститися різноманітні зображення .  Алгоритм вставки зображення в текст:
  1. Запустити програму Word.
  2. Відкрити створений текст.
  3. Встановити курсор в місце вставки зображення.
  4.  Натисни кнопку Додати зображення.
  5. У вікні Вставляння рисунка відкрий папку, в якій збережено зображення.
  6. Спочатку вибери зображення потім натисни кнопку Відкрити.
  1. Алгоритм зміна розмірів зображення:
  1. Виділи зображення. Після цього навколо зображення з'являться маркери.
  2. Помісти вказівник миші на маркер.
  3. Вказівник набуде вигляду двонапрямленої стрілки.
  4. Перемісти маркер у потрібному напрямку.

Для збереження пропорцій малюнка маркер потрібно переміщувати при натиснутій клавіші Shift.

  1. Алгоритм переміщення зображень.
  1. Виділи зображення. 
  2. Перетягнути зображення.

Хвилинка-цікавинка

Вже зараз, просто сидячи вдома, можна замовити будь-який одяг з Інтернету або потрібні вам речі. Чи знаєте ви, що вже винайшли 3D-принтер їжі. Вчені вже розробили такий вид принтера, за допомогою якого ви зможете вибрати страву з переліку меню, яку бажаєте та цей пристрій приготує вам її самостійно.

Цікавинка

Зараз уже існує пилосос, у який вбудовано комп’ютер. Тож, поки ви виконуєте домашнє завдання, цей пилосос може самостійно пропилососити підлогу в квартирі.

  1. Застосування набутих знань
  1. Гра «Комп'ютерна граматика»
  • На уроках української мови ви вичали, що речення має виражати закінчену думку. Отже, я буду починати речення, а вам потрібно його закінчити.
  • Програма текстовий редактор WORD призначений для -
  • Редагування тексту це-
  • Форматування тексту та зображення це-
  • Що можна додати до тексту?
  • Якими клавішами можна змінити мову на клавіатурі?

Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, посміхніться

  1. Формування вмінь і навичок

Цікавинка з історії

А ви знаєте що:

Перша в Україні книга — «Апостол» Івана Федорова

1574 – Іван Федоров надрукував у Львові першу в Україні книгу – «Апостол».Вигнаний зі столиці Московії реакційним духівництвом першодрукар Іван Федоров прямує до «богоспасенного міста Львова», де у власній друкарні власним коштом з допомогою небагатих львівських міщан видруковує «Діяння та Послання Святих Апостолів».

 

Хто раніше писав казки? (Народ)

От ми сьогодні з вами будемо працювати з казками і ілюстраціями до них.

Зараз я перевірю, як ви знаєте казки

 

 

 

Робота з загадками

Котик і півник

Сидить півник на печі ,

їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,

мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

в лисиці півника забрати.

 

    Коза-дереза

Вигнав дід козу із хати ,

та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув,

зайцю хатку повернув.

 

    Колосок

Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

бо жоден з них не помогав.

 

 

    Колобок

Що втекло від баби з дідом,

Не сиділо на вікні.

А зустрілось з зайченятком

Й ну співать йому пісні?

 

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  • Перед тим як розпочати роботу за комп’ютерами, потрібно повторити правила техніки безпеки та правила поводження в комп’ютерному класі.

Гра «Мікрофон»

Один з учнів отримує мікрофон. Називаючи правило, передає мікрофон наступному учневі і повторюється це, поки останній учень отримає мікрофон.

  1. Інструктаж учителя.
  • На сьогоднішньому уроці ви будете працювати з програмою текстовий редактор Word. Вставляти зображення до поданого тексту, а текст наш – це фрагмент казки -загадки
  • Виконання практичної роботи за комп’ютерами.

Релаксація

Вправи для очей

  1. «Тік-Так» (показати як працює годинник)
  2. «Подивитися на муху» (уявити, що на кінчик носа сіла муха; подивитися прямо на неї)
  3. «День-ніч» (сильно заплющити очі, відкрити)
  4. «Скік-скік» (показати як стрибає м’ячик)
  1. Підсумки уроку

Гра «Вибери правильні відповіді»

Вибери правильні відповіді.

Що можна зробити за допомогою текстового редактора?

  • програвати музику
  •  перекладати текст
  •  зберігати текст на диск
  •  виправляти помилки в тексті
  •  розфарбовувати малюнок
  •  виконувати обчислення
  •  вставляти малюнки

 

Опитування

 

  • Що вивчали на уроці?
  • Чого навчились під час роботи за комп’ютером?
  • Що сподобалось на уроці?
  • Виконання яких завдань викликали труднощі?
  • Які сподобалися найбільше?

метод «Дерево бажань»

Які можливо бажання у вас будуть стосовно уроку інформатики?

Виставлення оцінок

Домашнє завдання

 Вчити конспект

docx
Додано
5 листопада 2019
Переглядів
839
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку