Доповідь " Роль класного керівника у формуванні особистості в умовах НУШ"

Про матеріал
Доповідь до педраду на тему: "Роль класного керівника у формуванні особистості учня в умова Нової української школи". Окрім доповіді міститься презентація, яка допоможе краще висвітлити тему. Також на власному досвіді описані методи, технології та стратегії розвитку особистості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль класного керівника у формуванні особистості учня в умовах НУШ

Номер слайду 2

Особистість – соціалізований індивід з притаманними тільки йому розумовими, емоційними, вольовими та фізичними властивостями.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Розвиток особистості у шкільному середовищіЗміна соціального статусу. Розширення кола спілкування. Формування самостійностіУсвідомлення відповідальності за свої вчинки

Номер слайду 5

Перші кроки класного керівникау формуванні особистості учня. Створити комфортне та цікаве освітнє середовище. Згуртувати учнівський колектив так, щоб кожна дитина почувалася впевнено поряд з іншими. Завжди давати змогу учневі висловитися, щоб він відчував себе потрібним та повноцінним членом колективу. Намагатися знайти істину способом бесід та дискусій. Вміти зацікавити та мотивувати під час навчання. Розвивати допитливість та творчу фантазію

Номер слайду 6

Методика Марії МонтессоріМетодика Монтессорі заключається перш за все у вільному, самостійному розвитку дитини. Вона вивчає те, що їй цікаво. Її ніхто не примушує. Це можуть бути такі ігри як: Створюємо «золоті запаси»Зберіть класи «капітошок»Відшукай фігуру та ін.

Номер слайду 7

Групові форми навчальної діяльності дозволяють практикуватися у вмінні взаємодіяти спільно, домовлятися та приймати рішення способом дискусії. Робота в групах чи парах

Номер слайду 8

Чудово підходить для активізації розвитку особистісного потенціалу, оскільки кожен хто відчує себе значимим та успішним хоч раз захоче відчути це ще раз, що виступає гарною мотивацією для подальшого розвитку. • Педагогічна технологія « Створення ситуації успіху».

Номер слайду 9

• Робота над навчальним проектом, дає змогу учневі виявити свою фантазію, творче мислення та особливий хід своїх думок. Розвивати почуття відповідальності та впевненості під час представлення свого проекту колективу. Метод проектів

Номер слайду 10

• Технологія « Крісло автора» несе в собі реалізацію підвищення самооцінки учнів. Дає змогу вільно висловити свої думки та ставлення до тої чи іншої ситуації. Крісло автора

Номер слайду 11

Сприяють освоєнню умінь адекватної комунікації, відпрацюванню ефективних засобів спілкування та розвитку умінь вести себе гідно « тут і тепер».« Карусель»« Мікрофон»

Номер слайду 12

Допомагає проаналізувати та краще зрозуміти механізми прийняття складних рішень. Відповідно кожен учень має можливість взяти участь в обговоренні та подати свою ідею вирішення проблеми чи в організації спільної діяльностіТехнологія « Дерево рішень»

Номер слайду 13

Ці види діяльності виробляють у дітей стійкі емоції та вольові риси характеру, розвивають вміння адекватно реагувати на поразку та прагнути перемоги. Рухливі ігри, конкурси та естафети

Номер слайду 14

виховують у дітей відчуття відповідальності під час підготовки до свята, бажання робити щось безкорисно заради власного задоволення та задоволення інших. Свята та розваги

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
18 травня 2021
Переглядів
1420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку