Доповідь "Створення ситуації успіху"

Про матеріал
Доповідь на тему "Створення ситуації успіху" для учнів початкової школи, містить рекомендації для вчителів молодшої школи
Перегляд файлу

http://player.myshared.ru/18/1054443/data/images/img4.jpg"Створення ситуації успіху на уроках англійської мови в умовах освітньої реформи НУШ"

“Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень.

В.Ф. Шаталов.

Дати дітям радість праці, радість успіху у  навчанні, збудити в їхніх серцях почуття  гордості, власної гідності  - це перша заповідь виховання.

 

 Ситуація успіху – це субєктивний психічний стан задоволення виконавця справи, творця явища.  Ним мусить володіти кожен учитель,  адже він  майстер, який бере участь у творенні найголовнішого  Людини.

  В педагогічній технології «Створення ситуації успіху» особливе значення надається інструменту «педагогічна доброта» - це здатність вчителя усвідомлено вибудовувати свої стосунки із вихованцями, спираючись на перспективу їх розвитку, на їх найкращі якості.

 

Успіх може проявлятись для кожної дитини по різному.

Мені особисто подобається розуміння успіху як значної виконаної задачі та позитивний емоційний стан від її завершеності, визнання іншими значимості.

Дитина формує свої поняття про успіх на основі прикладу батьків і дуже важливо те, що дитині відомо про успіх та шляхи його досягнення. Поряд з прикладом батьків, важливим є авторитет вчителя. Дитячі уявлення про успішність власного життя часто залишаються на все життя незмінними і в дорослому віці потрібно прикласти певних зусиль для того, щоб змінити власні переконання.

Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожній дитині відчути радість досягнення результату, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.

Щасливі очі учнів- найвища оцінка роботи в школі. Педагоги не лише озброюють своїх вихованців необхідними знаннями та вміннями, а й дбають про те, щоб учні почувалися в школі, як удома, де їм добре, де вони захищені, куди йдуть з радістю.

 

6. Що таке успіх для моїх учнів ? – Уміння, старання, пізнання, інтерес та хвала.

 

 

7.  Алгоритм створення ситуації успіху

1.Зняття страху

2.Авансування успішного результату

3.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності

4.Внесення мотиву

5.Персональна винятковість

6.Мобілізація активності або педагогічне виконання

7.Висока оцінка деталі

Моє завдання, як педагога допомогти особистостідитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів Кожна дитина особлива, 
по-своєму неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов’язково матиме успіх і  знайде відгук
 у  серцях учнів.

Після проведеного уроку, я роблю власний самоаналіз через правила управління успіхом на уроці. Думаю, чи залишилися невирішені поставлені цілі або завдання, виносячи певні висновки з задачами на наступні уроки.

З власного досвіду можу сказати, що незаслужена похвала, перебільшені комплвменти, випадкові оцінки не дають бажаного результату, адже принижують відчуття успіху. Тому я шукаю реальні зміни, реальні досягнення учнів, якими малими вони б не були, та вчасно підтримати учня.

 

Словесна оцінка

  • Початковий рівень not so bad 
  • Середній рівень  good
  • Достатній рівень  very good, very well
  •    Високий рівень super, well done, brilliant

 

12. Прийоми: «Здійснена радість» - гарантований успіх для здійснення якого учень прикладає зусилля.

«Емоційний сплеск» - надання емоційного заряду впевненості у тяжку для учня хвилину.

«Обмін ролями» - дає учням можливість проявити себе. Даний прийом використовується в «День самоврядування»

«Неочікувана радість» - психологічний стан людини від того, що результати діяльності виявилися вищими від очікуваних.

Ігрові технології

Найкращий засіб активізації діяльності молодших школярів - це театралізовані ; ділові; рольові; інтелектуальні; сюжетні ігри; завдання у віршах; завдання-жарти; ребуси; ігрові та цікаві ситуації; брейн-ринги;

вікторини; елементи медіаосвіти (Аудіювання за допомогою мультфільму)

сюжетні ігри.

Для створення “ситуації успіху” треба пам’ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвитку  кожної дитини!

Рекомендації педагогам:  П’ять «необхідно»:

  • Виражати подив і захоплення всім, що роблять і говорять учні під час занять.
  •  Вживати такі слова, як «молодець», «прекрасно», «добре», «відмінно», «блискуче».
  •  Не дозволяти собі критикувати особистість учня в присутності інших.
  •  Оцінюючи результати діяльності учнів, знаходити в ній щось позитивне.
  •  Бути позитивно налаштованим особисто.

Успішні учні бувають в успішного вчителя!

 

 

docx
Додано
19 листопада 2021
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку