МЕТА:формування в учнів картографічної, інформаційно-цифрової, комунікативної, компетентностей; формування самоосвітніх умінь учнів (пошук та обробка інформації, систематизація); Розвиток творчої самореалізації (створюватинове, оригінальне).
Номер слайду 3
МЕТОДИ , ПРИЙОМИ, ФОРМИ РОБОТИМетоди: аналіз і сінтез, картографічний, частково-пошуковий. Прийоми: робота з різними джерелами (географічні карти, підручник, довідник, енциклопедія, Інтернет-ресурси), пошук даних, аналіз фактів, оформлення результатів. Засоби навчання: візуальні, аудіовізуальні, ГІСФорма роботи: групова Термін виконання: протягом вивчення теми Результат: міні-проект
Номер слайду 4
МОТИВАЦІЯВираз "бананова республіка" відноситься до невеликим державам з нестабільною політичною обстановкою та економічною залежністю від іноземних капіталів, які надходять за рахунок експорту бананів. Термін «бананова республіка» вперше застосований О. Генрі в збірці оповідань Королі і капуста в 1904 році (Корній Іванович Чуковський в перекладі на російську використовував вираз «фруктова республіка»). Відтоді бананові республіки часто є темою для висміювання і гумору.- Які країни вважають «банановими республіками»?Які ознаки є типовими для таких країн?Який сучасний розвиток «бананових республік»?
Номер слайду 5
ЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯІ. Організація дослідження. Поділ учнів на групи, розподіл обов’язків (групи формуються за інтересами. Кожен готує свій фрагмент теми)Формулювання проблеми, гіпотезиІІ. Планування діяльностіВизначення джерел інформації (інтернет-ресурси, офіційні сайти, гугл-карти)Опис бажаних результатівІІІ. Дослідження теми. Збір та аналіз інформаціїВисновки, пропозиціїIV. Результати Оформлення результату (постер, презентація, відеоролік, стіннівка, буклет з використанням графіків, таблиць, схем)Демонстрація, підсумки.
Номер слайду 6
РОЗПОДІЛ РОЛЕЙ В ГРУПІкартограф. СТАТИСТИКменеджерекономістІСТОРИК
Номер слайду 7
Використовуючи інформаційні джерела та Гугл- карти дослідить які країни Центральної Америки відносять до «бананових республік», позначте їх назви на контурній карті. Дайте характеристику позитивних та негативних рис ЕГП, ПГП.https://uk.wikipedia.org/wikihttps://earth.google.com/web/ ЗАВДАННЯ 1. Риси ЕГП, ПГПРиси ЕГП, ПГП
Номер слайду 8
ЗАВДАННЯ 2. Використовуючи посилання дослідить історичні причини та умови виникнення «бананових республік», виділіть типові ознаки для структури спеціалізації економіки країн. Визначте до якої групи країн за рівнем розвитку відносять вказані країни.https://pidruchniki.com/14350120/ekonomika/zagalniy_harakter_ekonomiki_krayin_rozvivayutsya https://eduknigi.com/geo_view.php?id=455
Номер слайду 9
ЗАВДАННЯ 3. Дізнайтеся які сектори та галузі представляють сучасну економіку «бананових республік», які види діяльності є провідними.https://history.vn.ua/pidruchniki/bezyglii-geography-10-class-2018-profile-level/41.php{A75 C1776-99 B8-4 D2 E-B4 B3-D5078 AD574 CF}Нозва країни. Первинний сектрор. Вторинний сектор. Третинний сектор. Коста-Ріка. Сальвадор. Беліз. Панама. Нікарагуа
Номер слайду 10
ЗАВДАННЯ 4 Складіть перелік (по можливості з етикеток) товарів які можна побачити в супермаркетах України, визначте чи багато серед них саме бананів. Визначити основні напрямки зовнішньоекономічної діяльності з країнами Центральної Америки.http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=17515&chapter=1 Україна. Коста-Ріка. Беліз. Панама. Гондурас
Номер слайду 11
ЗАВДАННЯ 5 Проаналізувавши статистичний матеріал, порівняйте площу, динаміку зміни кількості населення, рівень урбанізації, рівень безробіття, зовнішній борг, вартість житла, тощо.https://www.citypopulation.de/America.html{C59 E3 DAF-E70 C-4880-A163-9 CD0 ABE7 B99 C}Країна. Площа. Населення. Беліз. Гондурас. Гватемала. Коста-Ріка. Панама
Номер слайду 12
ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯМАНПредметні тижніБатьківські збориІнтегровані уроки