" Досягни гармонії, пізнавши себе"

Про матеріал

Мета : учити розуміти свій внутрішній стан, адекватно реагувати на вплив навколишнього світу; розвивати навички позитивного спілкування, творчі здібності; виховувати усвідомлення власної індивідуальності, комунікативну компетентність.

Перегляд файлу

Година спілкування

« Досягни гармонії, пізнавши себе»

 

Марченкова О.Ю.

вчитель предмету « Основи здоров`я»

КЗО НВО № 113

м. Дніпро

 

Епіграф заняття

« Я повинен бути як сонце, що просвітлює все, не вимагаючи подяки або нагороди, піклується про всіх чутливих істот, не залишає їх, навіть якщо вони погані, ніколи не відмовляється через це від своїх обіцянок»

 

Мета : учити розуміти свій внутрішній стан, адекватно реагувати на вплив навколишнього світу; розвивати навички позитивного спілкування, творчі здібності; виховувати усвідомлення власної індивідуальності, комунікативну компетентність.

 

1. Вступна частина.

Слово вчителя.

Пропоную поговорити про нас.. Так – так, про кожного з нас.

Сьогодні кожен здійснить одну із захопливих і надзвичайно корисних подорожей під назвою « Невідомий Я»

 

Гра « Речі, які розмовляють»

Ви можете уявити собі речі, які говорять?

Чи виникало у вас коли – не будь відчуття, що оточуючі вас предмети нібито хочуть щось сказати вам?

Наприклад, телевізор хоче сказати: « Включи мене, і я розжену твою нудьгу». А двері кажуть  « Відкрий мене, і ти побачиш стільки всього цікавого…»

Уявіть собі, що якийсь предмет навчився говорити. Що він розповів би про вас?

Виберіть з списку три предмети і напишіть все, що кожен з них зміг би розповісти про вас.

 На дошці  записані назви наступних предметів:

  • зубна щітка, автобус, пальто;
  • черевики, шафа, гребінець;
  • кулькова ручка, дзеркало, обідній стіл;
  • ліжко, телевізор, тарілка;
  • велосипед,радіо, підручник з української мови;
  • - мило, письмовий стіл,лампа;
  • Футбольний м’яч, м`яка іграшка, домашня тварина.

Я даю вам 20 хвилин. Намалюйте 3 малюнки, що зображують ці предмети.

Від імені кожного предмета складіть розповідь про самого себе і запишіть її.

А тепер об`єднайтеся в четвірки і покажіть один одному свої малюнки та оповідання.

Запитайте інших, що вони думають з цього приводу.

  • Які предмети  ти для себе вибрав?
  • Що з того, що сказали про тебе предмети, тобі сподобалося найбільше?
  • Чи розповіли предмети про які – не будь твої слабкі сторони?
  • Чиї розповіді були для тебе найцікавішими?
  • Що б сказав про тебе стіл, за яким сидить вчитель?

 

2. Перегляд презентації « Сонячне зернятко»

Бесіда за змістом притчі

  • Як ви думаєте, якби мушля не прагнула побачити сонце, чи знайшла б вона піщинку – своє сонячне щастя?
  • З чим можна порівняти піщинку?
  • Як ви гадаєте, якби мушля не стала піклуватися про піщинку, чи вона б засяяла, чи перетворилася б на перлину?
  •  

3. Гра « Асоціація»

- Що ви знаєте про дощ?

- Яким він може бути?

 

 

 

Дощ  може мати руйнівну і життєдайну силу.

Хтось ненавидить дощову погоду, а хтось милується нею через скло вікна. Комусь дощ псує настрій, а іншого він радує.

Є три типи людей на землі : одні подібні до засухи, другі – до невеликого дощу, треті – до дощу, що живить усе і всіх навколо.

- Які люди,  подібні до засухи? Егоїсти по своїй суті, вони не дають нікому нічого.

- Як можна описати людей, схожих на маленький дощик?

Характер їх взаємодії з іншими людьми вибірковий.

  • Як чинять люди, подібні до всеохоплюючого дощу?

Вони наділяють увагою, виявляють турботу, дарують світло своєї душі всім: і щасливим, і нещасним, і радісним, і сумним, і багатим, і бідним.

Кожен з нас – індивідуальність.

 

4. Колективна творча діяльність

 

     « Хто я?»

Прошу кожного зараз написати загадку , у якій ви описуєте себе. Наприклад, хто – не будь з хлопчиків може написати : « Я хлопчик. Я живу в невеличкому домі. Я люблю гуляти з великою чорною собакою. Я вмію малювати красиві картини. Іноді я проявляю нетерпіння. Хто я?»

Написавши, діти складають листки зі своїми творами вчетверо і складають в одну загальну коробку. Коробка «проходить» по колу, і кожна дитина дістає одну з загадок. Той, хто випадково витягає свій твір, повинен повернути його і взяти з коробки інший.

Після цього кожен учень зачитує вголос загадку, яка дісталася йому, і пропонує всьому класу вгадати хто мається на увазі. Коли загадка буде розгадана, твір зачитує наступна дитина.

5. Узагальнююча бесіда

Прагнення до самовдосконалення існує стільки ж, скільки існує людство. Усі ми дуже різні. І в кожного є своє спонукання ( мотиви) змінювати себе. Почати змінюватися ніколи не пізно.

Позитивне ставлення до інших та навколишнього світу розфарбовує наш внутрішній світ найпрекраснішими кольорами.

Станьте сильнішим, пізнавши себе!

 

doc
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку