Довідка за результатами самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямом «Виховання цінностей»

Про матеріал
Матеріал містить Аналіз результатів самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямом «Виховання цінностей»
Перегляд файлу

Довідка

за результатами самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямом «Виховання цінностей»

Робочою групою була проведена самооцінка освітньої діяльності закладу за напрямом «Виховання цінностей». У грудні 2022 року було проведено моніторингове дослідження, з метою оцінки ефективності виховної роботи в закладі. Дане дослідження проводилось на виконання наказу освітнього закладу від 02.11.2022 року № 146 «Про організацію проведення само оцінювання освітньої діяльності закладу за напрямом «Виховання цінностей».

Під час спостережень за освітнім середовищем з’ясовано, що у цілому в закладі створенні умови освітнього процесу. Переважна кількість здобувачів освіти задоволені або переважно задоволені освітнім середовищем, більше половини учнів стверджують, що вони у закладі почувають себе у безпеці. Практичний психолог школи Ярова О.М. щорічно (за бажанням батьків) здійснює діагностування учнів 1 та 5 класів на предмет адаптації до освітнього процесу. Питання адаптації розглядаються на засіданнях педагогічної ради. Аналіз відповідей батьків учнів дає підстави стверджувати, що діти охоче йдуть до навчального закладу.

imageimageУ процесі дослідження було використано такий інструментарій: розроблено електронні анкети для учнів 8-11 класів, педагогічних працівників та батьків здобувачів освіти (8-11 класів). Дослідження було охоплено 121 представник батьківської громадськості, 107 учнів 8-11 класів та 35 педагогічних працівників. Аналізуючи анкетування для учнів «Ваша оцінка позакласної роботи в закладі». Даючи відповідь на четверте питання: «Як часто учні беруть участь у позакласній роботі?»

imageСлід зазначити, що 42,1% учнів беруть участь у позакласній роботі 1 раз на місяць; 34,6% - 1 раз на тиждень; 23,4% - 1 раз на місяць.

Даючи                                               відповідь       на      питання:     «На   скільки    ефективною         вважають    учні позакласну    роботу,       що     проводиться класними керівниками?». Слід відмітити, що більшість учнів – 42,1% вважають

проведення позакласної роботи ефективною; 46,7% вважають ефективною на 50%; прикро, що 11,2% учнів вважають неефективним проведення позакласної роботи.

Оцінюючи прагнення школи в задоволені інтересів здобувачів освіти. Можна зазначити, що 53,3% учнів навчальний заклад задовольняє інтереси дітей та 21,5% учнів заклад задовольняє інтереси в повній мірі. Слід відзначити, що більшість учням подобається приймати участь у святах та конкурсах, навчальних екскурсіях, гуртках.

imageПровівши моніторинг щодо організації учнівського самоврядування. Радує те, що 56,1% учнів володіють інформацією, хто входить до Президентської ради, знають представників міністерств шкільних. Аналізуючи питання, хто організовує роботу учнівського самоврядування. Слід зазначити, що більшість учнів відповіли: педагог-організатор та лідери учнівського самоврядування, а 5,6% вважають, що учні.

         На       достатньому      рівні      діти

imageоцінюють доступність та відкритість керівництва закладу до спілкування, з проханням до керівництва закладу звертаються учні не часто, але якщо таке трапляється, то обов’язково отримують відповідь на своє звернення. Більшість респондентів зазначило, що їх думку враховують під час визначення вибору дозвілля. Частіше всього ініціативу здобувачів освіти проявляють у класі, рідше – на рівні закладу, активність дітей на рівні громади потребує покращення. Найбільш розповсюдженими позаурочними заходами у закладі є свята, рідше – пікніки на природі, екскурсії. Про події, які відбуваються у Школі успіху, організацію заходів діти отримують, в переважній більшості, від класного керівника.

imageАналізуючи анкетування для батьків «Ваша оцінка позакласної роботи в закладі». Приємно відмітити, що більшість батьків вважають проведення позакласної роботи ефективною. Батьки задоволені, що їхні діти у свій вільний час є активними учасниками різних заходів виховної роботи. Прикро, що 0,8% батькам байдуже як проводить свій вільний час їхня дитина. Але радує те, що 57% батьків допомагають порадою, щоб найкраще підготуватися до конкурсу чи виховного заходу в навчальному закладі.

На питання «Чи має Ваша дитина досягнення у позакласній роботі?», то 48,8% батьків відповіли, що їхні діти є активними учасниками позакласної роботи та мають досягнення.

Аналізуючи анкетування педагогічних працівників, слід відзначити відповідь на питання «Як Ви оцінюєте вплив батьків на участь учнів у позакласній роботі, то 65,7% батьків цікавляться періодично як їхня дитина проводить свій час після

навчальних занять, а 34,3% батьків беруть активну участь.

Результати про самооцінювання було заслухано на педагогічній раді школи від 29 грудня 2022 року. Було проаналізовано анкетування здобувачів освіти та їх батьків, анкетування педагогічних працівників.

Аналіз анкетування демонструє, що в переважній більшості учасники освітнього процесу задоволені психологічним кліматом у закладі.

Батьки здобувачів освіти зазначають, що звернення до керівництва закладу розглядаються вчасно, заходами реагування вони задоволені. Школа успіху веде у соціальній мережі сторінку Фейсбук, де висвітлюються основні події, що відбуваються у навчальному закладі.


 

pdf
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку