"Джуманджі - рятує свято Нового року"

Про матеріал
Сценарій новорічного ранку 1 класу «Джуманджі» – рятує свято нового року Автор: Кірка Сергій Вікторович Дійові особи: 1. Зоолог (Смірнов Гліб) 2. Археолог (Юзвенко Георгій) 3. Професор (Бондарєв Володимир) 4. Гід (Киченок Роман) 5. Пілот ( Киченок Андрій) 6. Ґрінч (С.В. Кірка) 7. Супер герой (Агібалов Т.Ф.) 8. Казкар (Гринченко Марк) Декорації: чарівний годинник, стрілка Обладнання: Акустична система, мікрофони, мультимедійна система, ноутбук (На сцені вже стоять Зоолог, Археолог, Професор-Картограф, Супер герой. На екранні демонструється уривок із к/ф «Джуманджі», після закінчення фрагменту, на сцену виходить Гід, запрошує всіх сісти у авто)
Перегляд файлу

Сценарій новорічного ранку 1 класу

«Джуманджі» – рятує свято нового року

Автор:

Кірка Сергій Вікторович

Стокові векторні зображення Професор | Depositphotos®Археолог - Картинка 14833-107Зоолог и одичалый лев совместно Иллюстрация вектора - иллюстрации  насчитывающей зоолог, совместно: 74985382Дійові особи:

  1. Зоолог (Смірнов Гліб)
  2. Археолог (Юзвенко Георгій)
  3. Професор (Бондарєв Володимир)
  4. Гід (Киченок Роман)
  5. Туристы и гид - иллюстрация штока. иллюстрации насчитывающей гид - 57511458Премиум векторы | Пилот в позе стояПочему «Гринч» с Камбербэтчем лучше, чем с Керри | Кино | Мир фантастики и  фэнтезиСупергерой женщины иллюстрация вектора. иллюстрации насчитывающей женщины -  34647925Пілот ( Киченок Андрій)
  6. Ґрінч (С.В. Кірка)
  7. Супер герой (Агібалов Т.Ф.)
  8. Казкар (Гринченко Марк)

 

Декорації:

чарівний годинник, стрілка

Обладнання:

Акустична система, мікрофони, мультимедійна система, ноутбук

(На сцені вже стоять Зоолог, Археолог, Професор-Картограф, Супер герой. На екранні демонструється уривок із к/ф «Джуманджі», після закінчення фрагменту, на сцену виходить Гід, запрошує всіх сісти у авто)

Сцена 1

(Всі дії відбуваються в авто, за кермом гід. На екрані демонстрація їзди на джипі )

Трек№1(бій барабанів із кінофільму «Джуманджі»)

Г-д (Киченок Р.):

  • Докторе Брейн Стоун, відомий археолог. Це надзвичайна честь з вами познайомитись.

С-г (Агібалов Т.):

  • Хто ви такий!?

Г-д:

  • Я гід, до ваших послуг, супер герою! Вітаю вас у Джуманджі. Як вам відомо, Новий рік під загрозою. Ви маєте знайти та дешифрувати годинник.

П-р (Бондарєв В.):

  • Вибачте, а ви не бачили мій телефон?

Г-д:

  • Професоре! Вітаю вас у Джуманджі! Найджел до ваших послуг.

П-р:

  • Що це за кадр?

А-г (Юзвенко Г.):

  • Гадаю, він не ігровий персонаж. Що в нього не запитаєш, він дасть запрограмовану відповідь.

З-г (Смірнов Г.):

  • Франкліне, я вас теж чекав!

А-г:

  • Так, що ж там за шифр такий!?

Г-д:

  • Все в цьому листі, який я вам відправив.

А-г:

  • В мене не має ніякого листа!

Г-д:

  • Читайте його в голос.

А-г:

  • Докторе Брен Стоун, пишу вам стосовно жахливої ситуації, щодо настання нового року. Потрібна допомога. Я ваш гід по Джуманджі. Мене винайняв Дід Мороз. Ваш старий добрий знайомий.

Річ у тім, що Грінч, шукав чарівний годинник, який зберігав всю магічну силу Нового року. Вам, як нікому було відомо, що Грінч був одержимий тим, щоб зіпсувати свято, та щоб Новий рік не настав.

 

Г-ч:

(Голос із-за кулісами)

  • Покладу цьому край. Я вже пів віку терплю і плекаю надію, знайти на це свято, жахливе, якусь протидію. Але раптом ідея, шикарна ідея. Так, у Грінча шикарно-жахлива ідея.

Г-д:

  • Грінч сказав, що хоче знайти цей магічний годинник, та описати його у своїй новій книзі. Але я не знав, що він хоче зашифрувати його!

Г-ч:

(Голос із-за кулісами)

  • Я знаю, що я зроблю. Це нестерпне свято слід вкрасти в них назавжди. Усі ці ялиночки, усі ці візеруночки, усі ці пакуночки-подаруночки. Прокинуться вранці, а усе це щезло. І всі ці їхні веселощі, забави, як рукою зніме.

Г-д:

  • За легендою, годинник зберігає в собі всю магію нового року! Зашифрувавши годинник, Грінч здобув контроль над магічною силою годинника та всіма магічними створіннями, які допомагали Діду морозу у підготовці свята. Він контролює їх, наказує їм. І жахлива новина охопила світ. Ви зі своїми друзями повинні застосувати всі свої вміння  та силу, щоб повернути магію і врятувати одне з най улюбленіших свят всіх дітей та дорослих.

(Герої імітують зупинку авто)

Я думаю, вам потрібно розпочинати негайно. Хай щастить! Вся доля Нового року у ваших руках!

  • І пам’ятайте!

Мету свою, завчіть як закон,

Якщо хоче вийти з гри гравець!

Магію поверне, назву скаже,

І кінець.

  • Ось вам мапа «Джуманджи». Ідіть на базар там відсутній фрагмент.

(Герої беруть мапу і виходять з авто)

С-г:

  •  Фрагмент чого!?

Г-д:

  • До зустрічі! Я думаю, вам потрібно розпочинати негайно. Хай щастить! Вся доля Нового року у ваших руках!

 

(На екрані демонструється фрагмент від’їжджаючого джипу)

Сцена 2

А-г:

  • Ой друзі, дивіться кого я знайшов! Потрібно його врятувати.

 

П-р:

  • А чому не можна піти, зупинити гру, і не робити це все!

А-г:

  • Ні, гру пройти треба! Я гадаю доведеться врятувати свято. Практика підказує, що тут будуть рівні. Щоб врятувати свято, та повернути магію годинника, доведеться пройти всі рівні.

З:

  • Ти хоч знаєш куди нам іти?

А-г:

  • Гадаю що так!

З:

  • О, ну крутяк, ми в шоколаді.

А-г:

  • Отже тут бракує шматка мапи.

С-г:

  • Це напевно той загублений фрагмент про який говорив Найджел!

А-г:

  • Тільки на мапі не має геть нічого.

П-р:

  • Тобто на мапі не має нічого!? Мапа, як мапа! Це мапа джуманджі!

С-г:

  • Картографія!

П-р:

  • Ну і до чого тут це?

С-г:

  • Це вивчення карт. Це супер сила професора!

 

А-г:

  • Так, справді!

П-р:

  • О так ти не здатен читати її, лише я.

А-г:

  • У кожного з наших персонажів свій набір супер сил! Тепер давайте активуємо їх.

(Герої натискають на різні частини свого одягу, щоб активувати свої супер сили. Першим активує свої СС Археолог. На екрані з’являється слайд з презентації де написані супер сили Доктора Брейн Стукна. )

 

А-г:

Сила:

Слабкість:

  • Мужність
  • Альпінізм
  • Швидкість
  • Бумеранги
  • Режим «МАЧО»
  • Жодної

 

С-г:

Сила:

Слабкість:

  • Карате
  • Тай-дзі
  • Ай-кі-до
  • Бойові танці
  • Отрута

 

П-р:

Сила:

Слабкість:

  • Картографія
  • Гноми
  • Ельфи

 

З:

Сила:

Слабкість:

  • Зброеносець
  • Зоологія

 

  • Кекси
  • Какао
  • Швидкість
  • Сила

Level 1 «Загадкова скринька»

(На сцені вимикається світло звучить трек №1)

Трек№1(бій барабанів із кінофільму «Джуманджі»)

П-р:

  • Гей, народ на карта з’явився перший надпис «Загадкова скринька»! Якщо Найджен нас привіз з відти, то тепер ми тут де надпис. Це і є перший рівень!

(На сцені коробка в якій знаходиться декілька предметів, та втрачений фрагмент карти.)

Г-ч:

(Голос із-за кулісами)

  • Привіт Докторе Брейн Стоун, давно не бачились. Я так бачу ти зі своїми вірними друзяками. Ну що ж, ви готові до першого завдання. Тож слухайте.

Те, що шукаєш в коробці на дні,

Не вірний крок і ти на дні!

Руку засунеш і ти на коні,

Довіритесь одне одному

І ви далі у грі!

  • Але не все так просто! Це завдання для супер героя! На дні лежить ялиночка. Її голочки виділяють отруту, якщо ти помилишся то гра скінчиться і я переміг!!! Хахахаахахааха!

(Супер герої підходить до коробки, обережно просовує руку, інші підтримують його! Супер герой копирсається у коробці і знаходить ключ!)

С-г:

Гей люди, це не схоже на втрачений фрагмент мапи! Це ключ із запискою. Трек№2 (sound clip )

(Звучить трек №2. Світло на сцені гасне.)

Сцена 3

(На екрані демонструється фрагмент відео «Пілот в клітці»)

Level 2

Трек№1(бій барабанів із кінофільму «Джуманджі»)

 

 

 

П-т:

  • На цій клітці встановлений музичний замок, щоб його відчинити, Вам потрібно:

(Голос із-за куліс)

Мелодія птахом злітає,

Серця молоді окриля,

І юність джумадського краю

У дружньому танці кружля.

(Діти танцюють танець героїв «Boom (feat.Talabun)»)

Трек№3 «Boom (feat.Talabun)»

П-т:

  • Дякую вам друзі. Ви врятували мене!

З-г:

  • Ага легко сказати та в нас не вистачає фрагменту мапи.

П-р:

  • Слухай Алексе, скажи мені скільки часу ти в цій грі?

П-т:

  • Важко сказати. Після того як Грінч зокодував годинник, у грі змінилось сприймання часу. Я не можу пройти наступний рівень «Musical challenge», тому що в тому рівні зачаклований гелікоптер, який знадобиться для проходження наступного рівня. З першу я не зміг відгадати мелодії. Після чого завдання змінилося і потрібно було заспівати Новорічну командну пісню «Jingle Bells with Lyrics». І я тоді зрозумів, що я влип, і що сам не пройду рівень. Половину випробувань, я не знав як пройти. Адже флеш моб – це командний танець, а я спробував виконати його самотужки і потрапив у клітку з якої ви мене врятували.

З-г:

  • Звісно ж для флеш мобу потрібна команда.

А-г:

  • Алексе, разом ми зможемо! Ти знаєш гру, ти довго тут був, а у всіх нас багато різних умінь.

С-г:

  • Так у нас команда сильна.

 

 

П-т:

  • Давайте спробуємо друзі. Разом ми сила. Не хочу щоб діти залишились без нового року та без подарунків. Треба діяти разом, так можна перемогти. Я впевнений!

(Рушають в дорогу. На сцені вимикається світло. Вони потрапляють до казкового лісу, якому знаходиться транспортний ангар з гелікоптером)

Трек№2 (sound clip )

Сцена 4

(На екрані демонструється фрагмент відео лісу з ангаром»)

Трек№1(бій барабанів із кінофільму «Джуманджі»)

П-т:

  • Он де він. Транспортний ангар. Там знаходиться наш гелікоптер. Нам потрібно його розчаклувати, щоб перетнути каньйон і дістатись до чарівного годинника.

П-р:

  • Так, я бачу транспортний ангар, бачу каньйон, але не бачу на мапі нашого чарівного годинника.

А-г:

  • Гадаю нам потрібно спочатку розчаклувати гелікоптер і перетнути каньйон, щоб потрапити в печеру до Грінча.

Level 3

(Діти виконують пісню «Jingle Bells with Lyrics»)

Трек4«Jingle Bells with Lyrics»

 

Dashing through the snow,
in a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
laughing all the way.
Bells on bob-tails ring,
making spirits bright,
What fun it is to ride
and sing a sleighing song tonight.

 

Chorus

Jingle bells, jingle bells,
jingle all the way!
O what fun it is to ride
in a one-horse open sleigh.
Jingle bells, jingle bells,
jingle all the way!
O what fun it is to ride
in a one-horse open sleigh.

A day or two ago,
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright,
was seated by my side;
The horse was lean and lank,
misfortune seemed his lot;
He got into a drifted bank
and we got upsot

Chorus

A day or two ago,
the story I must tell
I went out on the snow,
and on my back I fell;
A gent was riding by,
in a one-horse open sleigh
He laughed as there I sprawling lie
but quickly drove away

Chorus

Now the ground is white,
go it while you're young
Take the girls tonight,
and sing this sleighing song;
Just get a bob-tailed bay,
two-forty as his speed
Hitch him to an open sleigh
and crack, you'll take the lead

 

Трек№2 (sound clip)

З-г:

  • Так! Вдалося. Обіймашки друзі!

А-г:

  • Так це все дуже круто, але в нас обмаль часу! До нового року залишилось дуже мало часу.

З-г:

  • Гей, Алексе потрібно летіти!

(Вимикається світло. На екрані демонструється фрагмент з кінофільму «джуманджі»)

Сцена 5

(На екрані демонструється фрагмент мультфільму «Грінч»)

Г-д:

  • Грінч твердо націлився виконати свій план. І гордості хвиля його підхопила. Грін продумав усе, до найменшого руху, щоб тепер від свята не залишилось і духу. Що такого розчулить, час розплати настав. Забувати минуле не має підстав.

Г-ч:

  • Скрізь гора подарунків, ох яке барахло. Вічно ці люди тягнуть в кубло. Вміст будинків та ваших хором, не знаючи втоми, не знаючи сну. Я діяв хоробро. Здолавши святкову огиду. Крав різні стрілячки, свистки, сомокати. Крав шахи та шашки, цукерки й цукати, як здуло з будинків електронні цяцьки, всі штучки і дрючки, машинки й ляльки. Я забрав все, щоб свято зійшло нанівець і ще одна хата і святу кінець.

 

 Трек№1(бій барабанів із кінофільму «Джуманджі»)

Level 4

(Герої виконують акробатичний номер, демонструючи свою єдність та силу)

 

А-г:

  • Ґрінче, поверни магію годинника, а ні, то матимеш справу з нами!

Г-ч:

  • Так це я хотів украсти у вас свято. Тому що, я завжди зустрічав його на самоті. В мене не було, друзів та рідних, всіх цих подарунків. І всі мої дії були для того, щоб ви відчули як це. Але ви мені показали, що добро завжди перемагає образу та зло.  Пробачте мені. Мені прикро.

З-г:

  • Стривай! Ми хочемо запросити тебе відсвяткувати Новий рік з нами!

Г-ч:

  • Що!? Мене!? Проте, я ж нашкодив вам.

П-т:

  • Так, але ми пробачаємо тобі.

Г-ч

  • Проте чому?

П-т:

  • Бо вже досить тобі бути на самоті. Гайда з нами святкувати!

Г-д:

  • Вітаю з Новим роком! Бажаю, щоб наступний рік приніс нам стільки радості, скільки днів у році, і щоб кожен день дарував нам усмішку і частинку добра.

А-г:

  • Нехай все, що ми планували, обов'язково збудеться, все, що хотіли почати, – почнеться, а що хотіли закінчити – закінчиться.

П-р:

  • Нехай у наступному році ми всі станемо щасливішими, добрішими і уважнішими до людей, які нас оточують, а світ відкриє нам нові двері!

З-г:

  • Хай Новий рік у вишиванці
    Розбудить Вас щасливо вранці,
    І принесе у Вашу хату –
    Усмішок й радощів багато.
    Розбудить приспані надії,
    Зерном і щастям Вас засіє,
    Зігріє миром і любов’ю
    І подарує Вам здоров’я!

Г-ч:

  • День за днем, і крок за кроком…

Всі разом:

  • З новим щастям, З Новим Роком!

Трек№4

 (Merry Christmas & Happy New Year (Rx Beats Trap Remix)

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2021
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку