e-Python. Модуль Р5: від констант до функцій користувача. Пролонговане завдання. Частина-1 та Частина-2
Частина-1. Будинок за координатами.
Завдання:
Доопрацюйте програмний код побудови будиночка.
======================================================
Стіни, двері та вікно -прямокутники rect(x1 ,y1,x2 ,y2,)
Дах- трикутник triangle(x1 ,y1,x2 ,y2, x3, y3)
Попередньо вручну визначити координати трьох вершин та записати їх в triangle()
========================================================
Макет та координатну побудову зображення розробити вручні на аркуші паперу в клітинку.
Стартовий шаблон коду для копіювання:
#==== імпорт модуля =========== from p5 import*
#==== створення полотна =======
def setup():
createCanvas(800,800) background('lightblue')
#==== Будинок за координатами == def draw():
fill('white')
run()
#=============================
Файл зберегти як home.py
=============================================
До Завдання додати Г-Документ зі скриншотом програмного коду та вікном його виконання
Частина-2. Чарівний будинок: від констант - до змінних
Для того, щоб зробити наш будинок адаптованим для змін його розмірів та місця його розташування на Полотні, необхідно перейти від жорстких привязок до значень його параметрів його складових - даху, дверей та вікна.
для побудови - константи перехід до обчислення значень змінних
======================= ============
Стіна: Відступи всередині стіни xSt = 100; ySt = 150 wShift = wSt // 7 wSt = 280; hSt = 200 ================
Дах: Дах:
vidstup = 40; vDah = 80
Ширину стіни розбиваємо на 7 частинце буде відступ даху над стіною
================
Висоту стіни розбиваємо на 3 частини
- це буде висота даху
Стартовий код: будуємо стіни та дах
БУДИНОК з дверима і вікном. Код для редагування (обчислення для даху додати самостійно)