EDUCATION. HOW TO AVOID STRESS BEFORE EXAMS

Про матеріал
Іінтегрований урок по теми: '' EDUCATION. HOW TO AVOID STRESS BEFORE EXAMS'' Унікальність уроку: - три шкільні предмети (англійська мова, зарубіжна література та психологія) навколо однієх теми; - тема актуальна для випускників (нмт) - учні формують уміння та розвивають навички стресостйкості;
Перегляд файлу

 Інтегрований урок. Англійська мова, Зарубіжна література  та Психологія  Grade:  11

 Вчителі : Шульга А.О. Давиденко Т.І. Данилко Л.М

Носівський міський ліцей № 1

                                                                                                                    

                                                                                                   

LESSON   PLAN

 

Тема:         EDUCATION

Підтема:   EDUCATION. HOW TO AVOID STRESS BEFORE EXAMS

Мета: 

             .  повторити лексику до теми ,  вивчити   нову та закріпити її в  писемному , усному   продукуванні та взаємодії;

              .  продовжувати  розвивати та удосконалювати вміння   усного продукування та взаємодії; сприймання на слух;

              .   удосконалювати вміння зорового сприймання матеріалу, відбору та аналізу  інформації  та підведення  підсумків;

              .   формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ, активізація їх пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі учнів; виявлення здібностей учнів та їх особливостей.

               .    продовжити формування та узагальнення знань учнів про книгу: користь від читання, зокрема, як одного з видів релаксації.

-         розвивати  логічне мислення, просторову уяву, уміння працювати з психологічними техніками, з метою розвитку психологічної стійкості: попередження стресу та вміння  вчасно стабілізувати емоційний стан.

 

 

 

 

     Оснащення: підручник Буренко В.М. “Англійська мова English” 11

зошит, картки з малюнками,   магніти, опорні схеми, дидактичні картки, мультимедійна презентація (Англійська мова, Зарубіжна література  та Психологія )

 

                   

 

І. Початок уроку

  1. Greeting: T:  Good morning, for everyone. I`m glad to see all of you students as well as our guests.

  2. Warming up:

T.1 

Unscramble a word and read out it.

                                                                     (EDUCATION)

 

ІІ Основна частина

‘’EDUCATION. HOW TO AVOID STRESS BEFORE EXAMS ‘’ is the subject of our lesson.

What is education?       

Education is the door to success.

Education is the most powerful weapon you can use to change the world.

                                                                                                              (Nelson Mandela)

Children must be taught how to think, not what to think.

                                                                                                               (Margaret Mead)

Educating the mind without educating the heart is no education at all.      (Aristotle)

                                                                                                                                                     

 

 

T. 2

Complete the mind map.

English

Days

Understanding

Classmates

            Art

            Tests

 I T

 Opportunity

 Notebook

                      

T.3

What does a high standard of education include in your opinion?

       A high standard of education includes the knowledge of one or more foreign languages.

 

            Languages are ships to new countries’’

   Why do you learn English?

 

Languages are ships to new countries’’

    Say why to know English?  (use the 1st Cond. Sent.)

-to get higher education and a job abroad;

-wont have to worry about getting lost while travelling;  

     -be able to ask for directions,

                    to order food,

                    to take guided tours,

                    to chat to locals ;

     -wont be under stress anymore;

 

 

 

T.4 Why is this school year different from those you‘ve had before?

At the end of the 11th form, every student must pass exams. The results of External Independent Testing give students the possibility to enter Ukrainian and foreign universities.

T.5   Let’s open your textbooks on p.162 Ex. 7, look through the text and answer the question:

      What do exams cause?

Exams cause constant stress.

         Is it normal?

Yes, it’s normal but it can get out of control and make you unwell.

What should you do to avoid stress?

 

If you want to avoid it, you should follow some simple rules.

T.6 Present them

-         start studying ahead of time. It helps you to be prepared;

-         take short breaks. You may keep energy during the day;

-         to make a timetable and stick to it. You’ll feel more organized and confident and you’ll have time to prepare well for exams;

-         study with friends to help each other;

-         take good care of yourself by eating healthy food, getting enough sleep and taking regular breaks to relax.

 

 

 

 

T.7 Work in pairs to complete a dialogue and play out it

 (use the 2nd Cond. Sent.)

- Hi! What happened?

     - I worry about exams.

               - Take it easy! If I were you, I would

 

Why is it important to relax and in what way you can do it?

Your body and mind will stay healthy and you will be able to concentrate better when studying. We can … for relaxation.

Reading books is one of ways to relax

Учитель зарубіжної літератури Давиденко Т.І.  

      Книги – це двері, що виводять тебе із чотирьох стін. Вони вчать тебе, виховують, з ними ти подорожуєш, мрієш, уявляєш, проживаєш інші життя, а своє множиш у тисячу разів. Подумайте, хто ще дасть тобі більше за меншу ціну. А ще вони допомагають справлятися з багатьма неприємними речами – примарами, самотністю…                                                 Книги - це дотик до краси, до вічного, це відповідь на багато питань, що хвилюють людство, і найголовніше серед них — для чого жити і як жити.  Одного разу Альберта Ейнштейна запитали, як можна зробити дітей розумнішими. Його відповідь була простою та мудрою: «Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумними, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумнішими, читайте їм ще більше казок». А що для вас книга?      1.Інтерактивна вправа «Мікрофон»                                                                                                           «Для мене книга – це…»                                                                                                     2. Скласти  хмарку слів  «Книга».                                                                                         3. Перегляд досліджень науковців та психологів                                                                                                        «Навіщо читати книгу?  Користь від читання».                                                             4. Учитель зарубіжної літератури:  Шведська академія дитячої літератури наводить 18 аргументів на користь читання книг. Ось вони. (Обговорення)     -  Книга розвиває нашу мову й збільшує запас слів. Вона вчить висловлювати думки й розуміти, про що говорять і пишуть інші.                                                     -  Книга розвиває наше мислення. Книги розширюють горизонти нашого світосприйняття.                                                                                                                        - Книга стимулює фантазію й учить нас мислити образами.                                    - Із книг ми дізнаємося про інші країни, про життя в них.                                       - Книга розвиває нашу здатність співчувати. Ми вчимося вживатись у становище інших.                                                                                                                         - Книги додають нам сили й натхнення. Вони захоплюють і розвивають. Вони спонукають нас сміятися й плакати.                                                                          - Книги ставлять перед нами запитання, над якими варто задуматися.                        -  Книга вчить нас етики. Вона спонукає нас замислюватися над поняттями добра і зла.                                                                                                                                        - Книга пояснює життя.                                                                                                   - Із книг ми розуміємо, що не на всі запитання є однозначні відповіді. Книги переконують, що конфлікти не обов’язково вирішувати насильницьким шляхом.                                                                                                                                      - Книги допомагають нам знайти самих себе.                                                          - Книги допомагають нам зрозуміти інших.                                                                                           - Книги позбавляють самотності. Книгу можна взяти із собою куди завгодно.                                                                                                                   - Книга — це частина нашого культурного спадку.                                                               - Книга об’єднує покоління.                                                                                               - За допомогою книги ми проживаємо 1000 життів, залишаючись самими собою.                                                                                                                                             - Дитяча книжка відкриває нам шлях у велику літературу.                                            - Дитяча книжка збагачує культуру країни. Це також важлива стаття культурного експорту, яка приносить країні прибутки і підвищує її престиж за кордоном.                                                                                                                              (За матеріалами журналу «Шкільна бібліотека». – 2002. - №3)                                                                                               5.  Інтерактивна вправа «Коло ідей».                                                                             5.1.  Що сучасна людина може відкрити для себе в літературі минулих століть?   ( Робота зі схемою)                                                                                                   5.2. За темою визначити  автора і назву твору, який вивчали в 11 класі.    1.Тема – опис пораненого юнака, який потрапляє у власну гімназію, перетворену на шпиталь. (Г.Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»)                                                                                                                                                              2. Основною темою твору, є тема війни. Війна, яка не щадить нікого, робить людей злими і жадібними, вона змінює не тільки долі людей, але і долі цілих країн і континентів. (Б.Брехт «Матінка Кураж та її діти»)                                                                                                                                                                                 3.Тема – показ духовної деградації людей за умов тоталітарної системи. (Джордж Оруелл «Колгосп тварин»)                                                                      4.Провідна тема вірша – кохання Орфея і Еврідіки.                                                                                               (Рільке «Орфей,  Еврідіка, Гермес»).  

 5.Тема поезії: кохання, що минає і швидко спливає.                                                                       (Гійом Аполлінер «Міст Мірабо»).                                                                           6.Основна тема вірша  – протест проти війни. Вірш написаний у формі – монологу. Поезія  є осмисленням трагедії подій Першої світової війни.                          ( Гійом Аполлінер  «Зарізана голубка й водограй»)                                                                        7.Тема: боротьба людської спільноти проти конкретного зла. Людина  «немов у  глухій пастці», за мурами або затиснута між лещатами ветхих стін. Почувається   самотньою; у символічному значенні: боротьба проти нацизму та фашизму.  (А.Камю «Чума»)                                                                                                                                                                                                                                        8.Тема  — гранична самотність особистості та трагічне знецінення людського життя. Прізвище головного героя — це зашифроване за допомогою криптографії прізвище самого автора.( Ф.Кафка «Перевтілення»)                                                                                                                                                                                         9. Тема: сенс людського буття. Що є людина на «божественне сторіння», яке прагне істини, чи «тварина із тварин». (Й.В.Гете «Фауст»)                                                                                                                                                                5.3. Які думки героїв взяли б у свій  життєвий багаж? Закінчіть речення конкретним прикладом, твором «Я відкрив для себе…».                                        5.4. Прислів’я  про книгу.                                                                                                  6.   Презентація творчого проєкту «Моє відкриття літератури…»                                 Кохання – одне з найкращих і найглибших людських почуттів, невичерпне та вічне, як саме життя. Його сила облагороджує, робить людину добрішою і кращою, спрямовує на величні діла і героїчні вчинки, а іноді змушує тяжко страждати. Кажуть, що про любов сказано все, але не всіма. Тобто кожен, поет чи прозаїк, драматург чи людина зовсім не причетна до літератури, у житті обов’язково «пише» свою неповторну історію кохання.                                                     Виразне читання поезії   Гійома Аполлінера «Міст Мірабо».                                    Учитель зарубіжної літератури:   Я щиро прагну, щоб світ художньої літератури не обмежився для вас шкільною програмою. Є багато творів, які варто прочитати самостійно. Це сприятиме не лише вашому саморозвитку, а й духовному зростанню, розширенню світогляду, зрештою, професійній орієнтації в майбутньому.                                                                                                    З книгою можна чудово відпочити!                                                                      Інколи немає нічого кращого, ніж «зникнути» на кілька годин у чарівному світі книги- фантастичному, пригодницькому, містичному, романтичному, детективному, … . Дуже корисно занурити себе в особливий і сучасний світ книги- психології . Чому?

Психолог Данилко Л.М (мультимедійна презентація)

    Бо психологічна стійкість – запорука успіху.

 ІІІ. Заключна частина уроку

Are you ready to pass your External Independent Testing successfully and why?

ІV. Підсумок уроку

Учитель узагальнює та оцінює відповіді учнів.’

V. Домашнє завдання

Make up a leaflet on ‘’How to avoid stress before exams ‘’ including the following:

-         some simple rules for it;

-         ways of relaxation(reading);

-         some psychological techniques and your favourite one.

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку