Екологічний проект " Дивосвіт природи"

Про матеріал
Проект срямований на набуття учнями нових природничих знань у тісному звязку з реальною життєвою практикою, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою діяльність. Тому у проекті поставлена мета відчувати красу природи, виховувати бережливе ставлення до природи, формувати почуття прекрасного.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 Екологічний проект

«Дивосвіт природи»

 

 

 

                                                                                                                         

 

 

 

                                                                                                    Підготувала

                                                                                                                                           Вчитель початкових класів

                                                                                                                                         Стремінської початкової школи           

                                                                                                           Кримінець Н.Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 На білому світі, на чорній землі

                                                                                 Є мова у квітів ,є мова в зорі

                                                                                  Є мова у бджілки, метелика ,клена,

                                                                                 В бузкової гілки, в любистка зеленого.

                                                                                 Є мова в калини, в дрімучого лісу.

                                                                                 Радійте природі! Любіть ви природу!

                                                                                 Хай квітне земля від роду до роду!

 

Беручи до уваги складну екологічну ситуацію на планеті, постійне винищення людиною рослинного та тваринного світу, робота над проектом має стимулювати у дитини відчуття особистої відповідальності за майбутнє планети.

 

Скільки ще незбагненного , загадкового ,мудрого, таїть у собі природа! Невідомо, чи зможуть колись люди пізнати її до кінця. Але ми маємо можливість любуватися її красою, впиватися її пахощами, милуватися її гармонією. І звісно ж, по – господарськи берегти і примножувати природні скарби. А робити це потрібно знаючи, з любовю. Тому ще раннього дитинства  необхідно прищеплювати дітям любов до квітки в горщику, пташки за вікном, річки за селом, смерічки в лісі.

 

Отже, формування екологічно вихованої особистості є одним із першочергових завдань сьогодення. Ця проблема набула статусу глобальної. Проте ні просвітництво, ні заборони та обмеження не здатні конструктивно вплинути на ситуацію. Ми можемо врятувати природу тільки тоді, коли виховаємо в дітей  щиру любов і повагу до всього, що їх оточує, і тим докорінно змінимо систему цінностей у нашому суспільстві. Успіх у цій справі можливий лише за умови нового концептуального підходу до екологічної освіти наступних поколінь, стрижнем якої повинно стати формування дбайливого ставлення до природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Зміст

1.Паспорт проекту.

 

2. Вступ.

 

3. Тематичний цільовий проект:

         

                                                      3.1. Актуальність проблеми

      

                                                      3.2.  Мета проекту.

 

                                                       3.3. Тривалість проекту.

 

                                                       3.4.   Учасники проекту.

 

                                                        3.5. Розподіл обовязків

 

                                                        3.6.Очікувані результати.

 

                                                        3.7. Етапи реалізації проекту.

 

                                                        3.8. План заходів.

 

 

4. Висновки.

 

 

 

 

 

 

     Паспорт проекту

 

 

 

1.Назва проекту « Дивосвіт природи»

 

2. Тип проекту: зовнішньо – шкільний, цільовий.

 

3. За напрямком діяльності: виховний.

 

4. Школа: Стремінська початкова школа

 

5. Керівник проекту: Кримінець Наталія Ярославівна

 

6. Учасники проекту: Педагогічний колектив,учні школи, батьки.

 

 7.  Термін роботи над проектом : 2022-2023 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

        Мета проекту

 

 

Активно впроваджувати в навчальний процес основні завдання екологічного виховання школярів.

 

Формування особистості з екологічним мисленням.

 

Ознайомити з різними видами рослин.

 

Сформувати навички догляду за клумбою.

 

Залучити учнів до участі в проекті.

 

Формувати вміння співпрацювати.

 

Виховувати почуття взаємодопомоги.

 

Розвивати естетичні смаки, уяву.

 

Формування засад загальнолюдської моралі та культури поведінки.

 

   Тривалість проекту :

 

                           2022-2023навчальний рік

 

    Учасники проекту:

 

Педагогічний колектив школи

 

Учні школи

 

Батьки

    Етапи реалізації  проекту

 

 

№ п/п

Етап

Зміст діяльності

Термін виконання

1.

Підготовка проекту

-         Визначення теми, основних цілей та завдань проекту.

-         Мотивація проектної діяльності для учасників освітнього процесу.

Серпень,вересень,2022

2.

Планування. Теоретичний етап.

-         Створення моделі школи;

-         Теоретичне моделювання методів, засобів вирішення поставлених цілей;

-         Оцінка умов реалізації проекту за строками;

-         Розробка етапів вирішення завдань проектування;

-         Конструювання передбачуваного результату;

-         Підготовка інформаційних матеріалів для реалізації заходів;

 

-         визначення форми узагальнення, звіту про виконання проекту;

 

-         створення творчої групи для виконання проекту;

 

-         визначення схеми взаємодії учасників освітнього процесу, органів управління освітою, громадою села.

 

 

Вересень –жовтень,2022

3.

Реалізація проекту. ( Практичний етап)

Практичне виконання заходів проекту

Жовтень-червень

 

 

 

 

4.

Рефлексія. Узагальнюючий етап.

-         Обговорення результатів серед учасників освітнього процесу( презентація на засіданні ради школи)

-         Аналіз успіхів та помилок ,оцінювання реалізації проекту та його результативність.

Червень2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати

 

 

Розроблення та затвердження на рівні школи плану озеленення клумби, посадки дерев.

 

Створення моделі залучення учнів до практичної діяльності щодо зовнішнього озеленення школи.

 

Відновлення та насадження нових рослин на клумбах, збирання насіння.

 

Озеленена клумба.

 

Алея ялинок.

 

Молодий сад.

 

Оформлення буклетів. Слайдова презентація результатів роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   План заходів

 

№ п\п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавці

Очікувані результати

Примітка

1.

Створення робочих груп у класах

До 1 жовтня

Ініціативні творчі групи

Розподіл доручень, створення класних проектів

 

2.

Догляд за рослинами на клумбах

15 жовтня

Учні ,вчителі

« Озеленена клумба»

 

3.

Створення інформаційного вісника « Абетка квітникаря»

1 листопада

Учні школи

Оформлення стенду та Лепбука

 

 

 

 

4.

Цікавинки про рослини, дерева.

12 листопада

Учні школи

Оформлення папки

 

5

Заочна мандрівка у світ природи

22 листопада

Класні керівники

Виховна година

 

6

Людина і природа

25 грудня

4 клас

Виховний захід

 

7

Мандрівка з рослинами

26 грудня

3 клас

Усний журнал

 

8

Посадка молодих дерев ( Практичне заняття)

Березень

2023

Учні школи,батьки,вчителі

Насадження дерев

 

9

Яку користь дають дерева?

23 квітня

3-4 клас

Збір інформації для випуску вісника

 

10

Презентація класних проектів

16 травня

Учні,вчителі

Виготовлення буклета

 

11

Озеленена клумба

24 травня

Учні школи учителі батьки

Зовнішнє озеленення школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки

Проект « Дивосвіт природи» був створений у нашій школі для того, щоб розвинути в учнів прагнення до пізнання різноманітності природи, працьовитості, відповідальності за свої вчинки та уміння співпрацювати з іншими учнями для досягнення спільної мети.

 

Зелений дивосвіт оточує нас звідусіль. Він здатний викликати захоплення, породити почуття естетичної насолоди ,дати людині втіху у вільний від роботи час. Поступово занурюючись у таємниці життя рослин, діти проводять нескладні досліди, привчаються до творчих пошуків щодо застосування знань на практиці. Ця робота виробляє в учнів спостережливість, уміння самостійно доглядати за рослинами.

 

В.О.Сухомлинський писав: « … що школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку все, що дає нам природа… Уже через це ми повинні берегти  і поповнювати ті багатства які ще маємо».

 

Проект срямований на набуття учнями нових природничих знань у тісному звязку з реальною життєвою практикою, а також залучення учнів до активного пізнавального процесу, здійснення збору необхідної інформації, розвиток уміння робити висновки, аналізувати свою діяльність.

 Наш навчальний заклад обсаджений декоративними деревами, квітами, виглядає привабливо, ошатно і ніби володіє магнетизмом.

Тому у проекті була поставлена мета відчувати красу природи, виховувати бережливе ставлення до природи, формувати почуття прекрасного.

docx
Додано
27 вересня 2023
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку