Розробка виховного заходу
Тема: КВК
Вихователь: Коваленко Наталія Борисівна
Тема:КВК.
Мета: - закріпити знання дітей з природознавства,
математики та української мови, перевірити вміння застосовувати ці знання на практиці;
- розвивати логічне мислення, пам'ять, аналітичні процеси, увагу, просторову уяву, розвивати артистичні здібності, вміння спілкуватися в колективі й знаходити спільні рішення;
- виховувати творчий потенціал дітей, здатність долати стереотипи мислення, знаходити незвичні способи використання властивостей речей, виховувати інтерес до навчання;
Обладнання: наочність, таблиці, картки для голосування, квадрати розрізані на частини, палички-смужки, ребуси, фломастери.
Хід заняття.
1. Вступне слово ведучого.
- Ми починаємо КВК між збірними командами 4-х класів. Наші діти покажуть свої знання і вміння їх застосовувати з різних предметів.
Перш за все, я хочу ознайомити з членами жюрі, яке буде оцінювати конкурси за п'ятибальною шкалою, це наші шановні гості...
І перший конкурс- "Привітання команд".
2. Привітання команд.
- Запрошуємо команду "Вундеркінд".
Ми команда КВК
Назва наша ось яка:
"Вундеркінди ми малята
і дівчата, і хлоп'ята,
і розумні, і миткі,
ще й веселі, ось які!
І щоб тут не сумувати,
пропонуємо пограти:
ми вам сценку-
ви нам бали,
щоб супротивники програли.
Ну якщо не переможем,
ображатися не зможем,
всі ми дружні дітлахи,
КВК розпочали.
Сценка.
Коли прийшов зі школи внук,
Дідусь щоденник взяв до рук:
- За віщо двійку ти схопив?
- За те, що швидко відповів.
- За те, що швидко?- гримнув дід,- за це ж відмінно ставить слід!
- Та що ви, діду, кричите? Сказав я швидко, та не те.
- Зараз запрошуємо команду "Ерудит".
Ми команда "Ерудит",
маєм гарний апетит,
щодо розв'язку завдання.
Може розпочнем змагання?
А команді "Вундеркінд"
подаруємо ми мило,
щоб всі бали ваші змило.
Сценка.
Ну і мама! Ну і тато!
Наче справжні дошкільнята!
Нічогісінько не знають-
Смішно і сказать комусь!-
Бо щодня мене питають
Лиш одне "чому" й "чому".
- Ти чому образив Віту?
- А чому отримав двійку?
- І чому прийшов так пізно?
- Та чому в шкарпетках різних?
- Ти чому такий непослух?
- А чому не стелиш постіль?
- Ти чому це вірш не учиш?
- А чому портфель без ручки?
- І чому такий синець?
Ох! Настане мій кінець!
Не поясниш їм ніколи-
Хоч би й дуже захотів,
Треба їх віддать до школи,-
Хай питають вчителів!
- Жюрі прошу оцінити перший конкурс "Привітання".
Команда "Вундеркінд" набрала ... балів, команда "Ерудит"- ... балів.
- У нас на черзі наступний конкурс "Домашнє завдання".
3. Домашнє завдання.
- В наш час діти стали набагато розумнішими, ніж кілька поколінь тому. Інформація лине звідусіль. І частину тієї інформації дитина отримує завдяки телебаченню. а телебачення, як відомо, неможливе без реклами.
- І наші команди отримали завдання: зробити рекламу звичайним предметам шкільного приладдя: рекламу ручки і олівця.
- Першими демонструє рекламу команда "Ерудит", за ними команда "Вундеркінд".
- А зараз перейдемо до перевірки наступного завдання цього конкурсу. Команди повинні були створити ілюстрацію до прислів'я: " Плаче жовтень холодними сльозами ".
- Як з цим завданням впоралась команда "Вундеркінд"? Будь ласка, ваш малюнок. І команда "Ерудит" демонструє свою ілюстрацію.
- Жюрі оцінює конкурс "Домашнє завдання". Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів.
- Підводимо підсумки. За "Домашнє завдання" команда "Вундеркінд" отримує ... балів, і загальна оцінка становить ... балів. Команда "Ерудит" за цей конкурс набрала ... балів, і загальна оцінка становить ... балів.
- У нас на черзі наступний конкурс "Розминка".
4. Розминка.
- Команди отримують завдання для розвитку уяви та фантазії.
Намалювати костюм для клоуна. Командам дається на виконання цього завдання 3 хвилини.
|
- Наступне завдання "Розминки"- закінчити прислів'я. Першими виконує завдання команда "Ерудит".
- І на черзі команда "Вундеркінд".
- Жюрі підводить підсумки конкурсу "Розминка".
- Наступний "Конкурс капітанів".
5. Конкурс капітанів.
- Запрошуємо капітанів команд. Капітан команди "Вундеркінд"...
і капітан команди "Ерудит"...
- Зараз капітани отримують спільне завдання. Слухаєте уважно задачку і відповідь запишите на дошці.
Трійка коней за одну годину пробігла 15км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15км)
- Капітану команди "Вундеркінд" прочитати і записати 6 відмінностей між живою і неживою природою.
ЖИ ЄТЬСЯ МИ ЖУ ВИТЬ ДИ ТЕ ВІД ХАЄ РОС РОЗ ВЕ МНО РАЄ СЯ ЖИ |
(Живе, росте, дихає, розмножується, живиться, відмирає.)
- Капітану команди "Ерудит" прочитати по горизонталі і вертикалі назви 9 дерев, що ростуть в лісі і записати їх на дошці.
В О І Т О П
І С Д У Б Я
Л И П А Е Л
Ь К Е Д Р И
Х А К Л Е Н
А М У Н З А
С О С Н А Г
( Клен, дуб, осика, вільха, липа, береза, сосна, кедр, ялина.)
- Поки капітани виконують завдання, команди повинні зробити слідуюче. Два квадрати розрізали на частинки. Ви повинні скласти з цих частинок квадрат за зразком. Це завдання виконується на швидкість. Команди отримали однакові квадрати.
Спільне завдання для капітанів. Розподілити ці дерева на дві групи.
У дерев, які зліва- листя, вони утворюють який ліс? ( листяний ) У тих, що справа- замість листя- хвоя, вони утворюють ... ( хвойний ліс ) А що буде, якщо їх перемішати? Ліс, у якому є хвойні і листяні дерева- це ... (мішаний ліс)
- Останнє завдання для капітанів.
Хто швидше прочитає заклик, який повинні виконувати всі люди, щоб не завдавати шкоди оточуючому світу і звісно собі.
Б І С А Г !
Е Л - Б А О
Р И Н Е Т В
Е Ж А Ш С Т
Бережи ліс – наше багатство!
- Жюрі оцінює конкурс капітанів.
6. Командні змагання.
- Першими отримує завдання команда "Ерудит".
Потрібно дати відповіді на 10 запитань.
- Правильних відповідей ...
Настала черга команди "Вундеркінд", і вони отримують свої запитання.
- У команди "Вундеркінд" ... правильних відповідей.
Наступне завдання спільне для обох команд.
- З 10 паличок скласти 3 квадрати.
|
|
|
- З букв слова ГАСТРОНОМ скласти нові слова.
- Жюрі враховує правильність та кількість слів. На це завдання відводиться 3 хвилини.
- Слідуюче завдання: написати асоціації до слова ТЕАТР. Які слова вам приходять на думку, коли ви чуєте слово театр?
- Останнє завдання конкурсу "Командні змагання" це відгадування ребусів і загадок.
- Першими відповідає команда "Вундеркінд".
|
|
|
|
|
|
|
- І загадки для "Ерудитів".
|
|
|
|
|
|
|
- Жюрі підводить підсумки конкурсу "Командні змагання". Команда "Вундеркінд" ... балів. Команда "Ерудит" ... балів.
7. Підведення підсумків.
- Загальна оцінка команди "Вундеркінд" ... балів, команди "Ерудит" ... балів.
Вітаємо команду ... з перемогою, команда ... не засмучується, ви теж гарно грали, але вам трішки не вистачило балів, трішки не пощастило, але засмучуватись неварто, це всього на всього гра.
- Подякуємо нашому жюрі, яке оцінювало гру.
Дякую. Навсе добре.