ХАРАКТЕРИСТИКА
учня 4 класу з особливими освітніми потребами
------------ навчався в 4 класі за Типовою освітньою програмою початкової освіти (індивідуальна форма навчання) .
За період навчання проявив себе добрим, вихованим учнем. Дуже цікавиться спортом, активний, дружелюбний. Має багато друзів, комунікабельний, як з дітьми так і з дорослими.
Учень читає в повільному темпі, складнощі виникають з багатоскладовими словами. Розуміє зміст прочитаного. На запитання вчителя відповідає простими реченнями. Для формулювання своєї думки потрібний час. Вчить напам’ять невеликі за обсягом віршовані твори.
--------пише під диктову в повільному темпі, знає всі писані літери. Списує з підручника невеликі за обсягом тексти, при списуванні потрібно постійно підтримувати його увагу.
Учень називає, читає, записує числа в межах 100. Приклади виконує в стовпчик; виникають труднощі з переходом через десятки, сотні. Виконує прості задачі за допомогою додаткових запитань. Розрізняє та називає геометричні фігури.
Учень розпізнає і називає об’єкти і явища живої та неживої природи, її різноманітність; знає назву держави, правила поведінки в школі, професії батьків. Залюбки конструює різні вироби з конструктора.
Учень малює нескладні малюнки самостійно; підбирає відповідні кольори для малюнків. Використовує в своїй роботі олівці, фарби. При виготовленні аплікації потрібна незначна допомога дорослого.
------------ почав говорити у 4 роки. Прості речення складає легко, виникають труднощі з складними висловлюваннями, спостерігаються граматичні помилки. Складає розповіді за сюжетними малюнками з 2-3 речень за допомогою навідних запитань. Описує предмети простими реченнями.
Директор І . Вчитель