Екологічний тренінг «Закрути міцніше кран, щоб не витік океан»

Про матеріал

Екологічний тренінг

Тема: «Закрути міцніше кран, щоб не витік океан»

Мета: Вчити розуміти потребу в воді всього живого, закріпити зна ння про роль води в житті людини. Виховувати пізнавальну активність учнів, бережливе ставлення до води.

Перегляд файлу

Екологічний тренінг

Тема: «Закрути міцніше кран, щоб не витік океан»

Мета:  Вчити розуміти потребу в воді всього живого, закріпити зна ння про роль води в житті людини. Виховувати пізнавальну активність учнів, бережливе ставлення до води.

Обладнання: паперові квіточки на кожного учня, ілюстрація планети Земля, мультимедійний проектор, відеоролик,  газети та журнали для створення колажу, маркери, клей.

Орієнтовний план тренінгу

1. Стартові завдання  7 хв

2. Інформаційне повідомлення   8 хв

3. Руханка   2 хв

4. Гра «Що шкодить воді»   3 хв

5. Робота в групах   15 хв

6. Заключна частина    5 хв

 

Хід тренінгу

І. Вступна частина

1.Привітання

Вийшло сонечко на небо

І всміхається до нас.

Добрий ранок, любі діти !

Добрий день! У добрий час!

2.Знайомство

Продовжити фразу:

Мене звати … Для мене природа -  це …

3.Повторення правил

Вчитель показує малюнки з намальованими правилами, а учні відгадують. (Слайд №1)

4. Очікування. ( Відгадування загадки)

Люди!

Я вам потрібна ,

Мій стан – рідка, легка, як подих, і тверда.

Чуда краплинка срібна,

Хто не впізнав мене?

Знайомтесь! Я – (вода)

На дошці плакат  «Планета Земля». Сьогодні ми з вами поговоримо про економне використання води та роль води для всього живого на Землі. (Слайд №2)

Напишіть на квіточках, що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу. Прикріпіть свою квіточку навколо Планети.

ІІ. Основна частина

1.Мозковий штурм

- Яка територія земної поверхні вкрита водою?

- Скільки літрів води споживає людина за добу?

- Чому воду називають мандрівницею?

-  Що може вода?

2.Інформаційне повідомлення вчителя. Ролик «Кожна краплина має своє значення»

3.Руханка  ( Учні імітують рухи)

Плавай, плавай , лебедонько,

По синьому морю.

Рости, рости тополеньку,

Все вгору та вгору!

Гілочками нахилися,

Водички напийся,

Спочинь собі, моя люба,

Та й більш не журися.

4.Гра «Що шкодить воді»

Під час гри діти не вимовляють  жодного слова, а показують жестами. Якщо річ, яку називає вчитель шкодить воді, учні беруть у долоньки і викидають. А якщо навпаки, то складають долоньки і переносять цей предмет у воду.

Побутове сміття, нафта, відходи заводів, водорості, риба, несправний кран  у будинку, пластикові пляшки. (Слайд№3)

5. Робота над прислів’ями (Слайд №4)

Хліб- батько, вода – мати.

Без води  і ні туди і ні сюди.

6.Хвилинка – цікавинка.

На 5 – хвилинний душ витрачається 100 – 200 л води.

На чищення зубів 10 – 18 л води.

На миття посуду 20 – 50 л води.

7. Робота у групах.

Група «Річка» та «Озеро»   - складають правила економного споживання води.

Група «Ставок» малює як економлять воду  вдома.

Група «Джерело» створює коллаж   «Будь ощадливим»

Б) Презентація роботи груп

ІІІ. Заключна частина.

1. Звортний зв’язок

Продовжити фразу:

« На сьогоднішньому тренінгу я зрозумів, що …

Прикрасьте нашу Планету квіточками, якщо ваші очікування справдились.

2. Прощання.

Діти беруться за руки і кажуть:

Течуть річки у майбуття, а в них вода – саме життя.

Бо без води не можна жити і нею треба дорожити.

Розчистіть річку, джерело, щоб все сміялось і жило.

Тож хай біжить , у добрий час, здоров’ям напуває нас.

docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку