Екологічний тренінг
Тема: «Закрути міцніше кран, щоб не витік океан»
Мета: Вчити розуміти потребу в воді всього живого, закріпити зна ння про роль води в житті людини. Виховувати пізнавальну активність учнів, бережливе ставлення до води.
Екологічний тренінг
Тема: «Закрути міцніше кран, щоб не витік океан»
Мета: Вчити розуміти потребу в воді всього живого, закріпити зна ння про роль води в житті людини. Виховувати пізнавальну активність учнів, бережливе ставлення до води.
Обладнання: паперові квіточки на кожного учня, ілюстрація планети Земля, мультимедійний проектор, відеоролик, газети та журнали для створення колажу, маркери, клей.
Орієнтовний план тренінгу
1. Стартові завдання 7 хв
2. Інформаційне повідомлення 8 хв
3. Руханка 2 хв
4. Гра «Що шкодить воді» 3 хв
5. Робота в групах 15 хв
6. Заключна частина 5 хв
Хід тренінгу
І. Вступна частина
1.Привітання
Вийшло сонечко на небо
І всміхається до нас.
Добрий ранок, любі діти !
Добрий день! У добрий час!
2.Знайомство
Продовжити фразу:
Мене звати … Для мене природа - це …
3.Повторення правил
Вчитель показує малюнки з намальованими правилами, а учні відгадують. (Слайд №1)
4. Очікування. ( Відгадування загадки)
Люди!
Я вам потрібна ,
Мій стан – рідка, легка, як подих, і тверда.
Чуда краплинка срібна,
Хто не впізнав мене?
Знайомтесь! Я – (вода)
На дошці плакат «Планета Земля». Сьогодні ми з вами поговоримо про економне використання води та роль води для всього живого на Землі. (Слайд №2)
Напишіть на квіточках, що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу. Прикріпіть свою квіточку навколо Планети.
ІІ. Основна частина
1.Мозковий штурм
- Яка територія земної поверхні вкрита водою?
- Скільки літрів води споживає людина за добу?
- Чому воду називають мандрівницею?
- Що може вода?
2.Інформаційне повідомлення вчителя. Ролик «Кожна краплина має своє значення»
3.Руханка ( Учні імітують рухи)
Плавай, плавай , лебедонько,
По синьому морю.
Рости, рости тополеньку,
Все вгору та вгору!
Гілочками нахилися,
Водички напийся,
Спочинь собі, моя люба,
Та й більш не журися.
4.Гра «Що шкодить воді»
Під час гри діти не вимовляють жодного слова, а показують жестами. Якщо річ, яку називає вчитель шкодить воді, учні беруть у долоньки і викидають. А якщо навпаки, то складають долоньки і переносять цей предмет у воду.
Побутове сміття, нафта, відходи заводів, водорості, риба, несправний кран у будинку, пластикові пляшки. (Слайд№3)
5. Робота над прислів’ями (Слайд №4)
Хліб- батько, вода – мати.
Без води і ні туди і ні сюди.
6.Хвилинка – цікавинка.
На 5 – хвилинний душ витрачається 100 – 200 л води.
На чищення зубів 10 – 18 л води.
На миття посуду 20 – 50 л води.
7. Робота у групах.
Група «Річка» та «Озеро» - складають правила економного споживання води.
Група «Ставок» малює як економлять воду вдома.
Група «Джерело» створює коллаж «Будь ощадливим»
Б) Презентація роботи груп
ІІІ. Заключна частина.
1. Звортний зв’язок
Продовжити фразу:
« На сьогоднішньому тренінгу я зрозумів, що …
Прикрасьте нашу Планету квіточками, якщо ваші очікування справдились.
2. Прощання.
Діти беруться за руки і кажуть:
Течуть річки у майбуття, а в них вода – саме життя.
Бо без води не можна жити і нею треба дорожити.
Розчистіть річку, джерело, щоб все сміялось і жило.
Тож хай біжить , у добрий час, здоров’ям напуває нас.