Мета: формувати вміння учнів поєднувати математичну та нематематичну інформацію; удосконалювати навички виконання дій з натуральними числами; повторити співвідношення між одиницями вимірювання; розвивати зацікавленість до предмета, здатність до творчого застосування знань; виховувати бережливість і ощадливість; розширити кругозір учнів.
Номер слайду 3
Девіз уроку: “ Вчимося не для школи, а для життя ”.
Задача 1 Якщо у сім’ї зчотирьох осібщоденно зали-шатимуть 100 гхліба, то скільки це становитиме за рік?100 г · 365 дн. = 36500 г
Номер слайду 8
Задача 2 У середньому на однуособу на місяць потрібна певна кількість продук-тів харчування. Так,потреба в хлібі ста-новить 9 кг. Обчис-літь витрати своєї родини на хліб за місяць, якщо 1 кг хліба коштує 11 грн. 25 коп. 9 кг · 4 особи = 36 кг 36 · 1 125 = 40 500 коп.
Номер слайду 9
Задача 3 Якщо за один день кожен з нас витратить зайвий 1 г хліба, якою буде перевитра-та хліба по нашомуселищі? Населенняміста становить 6 тис. 500 людей.
Номер слайду 10
Дім Світлячків
Номер слайду 11
Задача 1 Скільки можна зекономити електроенергії, якщокожен школяр на-шої школи скоро-тить роботу тільки1 лампочки потужністю 100 Вт/год на15 хв. щодоби. Школя-рів у нашій школі 685.
Номер слайду 12
Задача 2 Звичайна лампа має потужність 100 Вт/год, а енерго-зберігаюча 20 Вт/год. У скільки разів енергозберігаюча лампа економніша від звичайної?
Номер слайду 13
1 к. Вт/год =100 Вт. Світить 10 год.
Номер слайду 14
ВІДПОЧИНЕМО
Номер слайду 15
Задача. Електропотяг заїхав до тунелю. У який бік буде йти дим, коли електропотяг вийде з тунелю?
Номер слайду 16
Краплинка
Номер слайду 17
Задача За 1 хв. погано закритого крана витікає 110 крапель води. За 1 год. – 660 г, за добу – більше, ніж 14 л. Скільки літрів води витече за добу, якщо крани погано закриті? В школі на одному поверсі 12 кранів.
Номер слайду 18
Господар свого дому
Номер слайду 19
Працьовитими. Організованими. Рішучими. Активними Допитливими. Акуратними в роботі