Тема уроку: Прийоми їжі
Мета: презентувати новий лексичний матеріал за темою Їжа, практикувати мовні засоби за темою Їжа, запитувати та відповідати на запитання на повсякденнні теми, формування навичок уживання нових лексичних одиниць та граматичних явищ, удосконалювати компетенції читання, аудіювання та усного монологічного мовлення, мотивувати готовність висловити власну думку, виховувати вміння концентруватися
Ресурси: платформи Wordwall, islcollective, Menticom, Student Book+Workbook
Хід уроку
-Hello. How are you?
Використовуючи платформу Wordwall учні обирають відповідну клітинку із запитанням, називаючи номер тієї самої клітинки, читають саме запитання та дають на нього відповідь.
https://wordwall.net/resource/24274771/warm-up-questions
Учні опрацьовують слова з екрану: breakfast/brunch/lunch/dinner/supper.
Наступний крок: за допомогою платформи wordwall учні розгадують словесну анаграму, тим самим практикуючи вправу spelling. https://wordwall.net/resource/36812918/meals-of-the-day
Для кращого розуміння та запам'ятовування лексики виконуємо вправу з підручника ( T.1 p.49 SB): прочитати визначення слів та підібрати відповідне слово.
Для розвитку навичок аудіювання, використовуємо наступну вправу: на платформі islcollective опрацьовуємо з учнями відео https://en.islcollective.com/video-lessons/meals-at-home-food
В цьому завданні учні дивляться відео про життєву ситуацію в Британській сім'ї, паралельно відповідаючи на запитання.
Після перегляду відео, кожен учень ділиться своїм власним досвідом: що вони зазвичай їдять на сніданок/обід/вечерю/ перекус.
Як короткий відгук про роботу та урок, учні переходять за посиланням на платформу menti.com, де анонімно можуть написати, що їм сподобалось на уроці, а що не дуже… всі відповіді відображаються на екрані у вигляді хмаринки слів.