Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. Практична робота 2

Про матеріал
Ця тема присвячена основним аспектам етикету електронного листування, зокрема правилам культурного та безпечного користування електронною поштою. У рамках цієї теми також розглядаються основні ознаки спаму та фішингу, щоб користувачі могли ідентифікувати небезпечні повідомлення та захистити себе від шахраїв в інтернеті. Практична робота 2 передбачає вивчення практичних навичок та стратегій управління електронною поштою з дотриманням етикету та безпеки.
Перегляд файлу

Практична робота 2

Тема: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.

 

Хід роботи.

 

  1. Створіть електронну адресу, яку ви будете використовувати для цієї практичної роботи (якщо у вас її ще немає).
  2. Примітка: Доречною альтернативою може бути створення тимчасового демонстраційного облікового запису на спеціалізованому сайті ProtonMail , що надає можливість відправляти та отримувати електронні листи для навчальних цілей.

 

Частина 1: Етикет електронного листування


Завдання до Частина 1: Етикет електронного листування:

  • Створіть електронне повідомлення та відправте його викладачу або однокласнику.

 

Повідомлення має містити наступні елементи:

 

  • Вітання (Привіт, [ім'я одержувача])
  • Основний текст листа (наприклад, запит про підтвердження зустрічі чи обговорення конкретної теми, тощо)
  • Обовязково вкажіть тему листа у області «ТЕМА»
  • Заключення (наприклад, слова подяки за увагу),
  • Ваш підпис (ім'я та прізвище).
  • Додайте до листа файл, та обовязково повідомляти адресатові, які файли додаються до листа, оскільки часто через вкладені файли розповсюджуються комп’ютерні віруси, не рекомендується відправляти великі за обсягом вкладеннядо листа

 

 

Частина 2: Правила безпечного користування електронною скринькою(розпізнавання спаму і фішингу)

 

Завдання до Частини 2: Правила безпечного користування електронною скринькою(розпізнавання спаму і фішингу)

 

Пошук спаму і фішингових повідомлень:

 

  • Перегляньте 3 приклади листів, які з них ви підозрюєте у спамі або фішингу.
  • Визначте, чому ви вважаєте ці листи спамом або фішингом.

 

Дії при отриманні підозрілих листів:

 

  • Опишіть, які дії ви повинні виконати, якщо отримаєте лист, який ви вважаєте спамом або фішингом.

Додаток (приклади листів)

 

1

2

3

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку