Практична робота 2
Тема: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
Хід роботи.
-
Створіть електронну адресу, яку ви будете використовувати для цієї практичної роботи (якщо у вас її ще немає).
-
Примітка: Доречною альтернативою може бути створення тимчасового демонстраційного облікового запису на спеціалізованому сайті ProtonMail , що надає можливість відправляти та отримувати електронні листи для навчальних цілей.
Частина 1: Етикет електронного листування
Завдання до Частина 1: Етикет електронного листування:
-
Створіть електронне повідомлення та відправте його викладачу або однокласнику.
Повідомлення має містити наступні елементи:
-
Вітання (Привіт, [ім'я одержувача])
-
Основний текст листа (наприклад, запит про підтвердження зустрічі чи обговорення конкретної теми, тощо)
-
Обовязково вкажіть тему листа у області «ТЕМА»
-
Заключення (наприклад, слова подяки за увагу),
-
Ваш підпис (ім'я та прізвище).
-
Додайте до листа файл, та обовязково повідомляти адресатові, які файли додаються до листа, оскільки часто через вкладені файли розповсюджуються комп’ютерні віруси, не рекомендується відправляти великі за обсягом вкладеннядо листа
Частина 2: Правила безпечного користування електронною скринькою(розпізнавання спаму і фішингу)
Завдання до Частини 2: Правила безпечного користування електронною скринькою(розпізнавання спаму і фішингу)
Пошук спаму і фішингових повідомлень:
-
Перегляньте 3 приклади листів, які з них ви підозрюєте у спамі або фішингу.
-
Визначте, чому ви вважаєте ці листи спамом або фішингом.
Дії при отриманні підозрілих листів:
-
Опишіть, які дії ви повинні виконати, якщо отримаєте лист, який ви вважаєте спамом або фішингом.
Додаток (приклади листів)
1
2
3