Математика 5 клас , НУШ. Факультатив " Розв'язування задач текстового змісту": Розв'язування задач на побудову та вимірювання кутів. Трикутник. Прямокутник, Квадрат.
Формування вмінь. Завдання: Периметр земельної ділянки прямокутної форми дорівнює 400 м, а довжина однієї з його сторін — a м. Склади буквений вираз для обчислення довжини іншої сторони. Знайдіть значення виразу, якщо a = 803рівень. Розв’язання: 2a +2b =400. Якщо a = 80, то 2∙80 + 2b = 4002b = 400-160b = 240:2b = 120 м.
Номер слайду 5
Формування вмінь Завдання: Знайдіть довжину сторони квадрата, якщо вона на 12 см менша від його периметра.4рівень. Розв’язання: Нехай Р – х см, тоді довжина сторони квадрата а = х-12;Р = 4а;4(х-12) = х4х-48=х4х-х =483х=48х=16 см16 -12 = 4 см (сторона квадрата)
Номер слайду 6
Закріплення матеріалу. Периметр трикутника дорівнює 25 см. Дві сторони трикутника — по 9 см. Знайди третю його сторону.