Факультатив " Розв'язування задач текстового змісту"

Про матеріал
Математика 5 клас , НУШ. Факультатив " Розв'язування задач текстового змісту": Розв'язування задач на побудову та вимірювання кутів. Трикутник. Прямокутник, Квадрат.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СьогодніРозв’язування текстових задач

Номер слайду 2

Формування вмінь. Завдання: Кут MOK втричі менший від кута KON. Знайди ці кути, якщо ∠MON = 140°4рівень. MОNKРозв’язання: Нехай ∠MOK – Х, тоді ∠KON – 3 Х. Х + 3 Х = 1404 Х=140 Х=140:4 Х =35° – ∠MOK 3 ∙ 35 = 105° – ∠KON

Номер слайду 3

Формування вмінь. Завдання: Прямий кут AOB поділено променями OCі OD так, що ∠AOD = 60°, ∠BOC = 70°. Знайдіть градусну міру кута COD.4рівень. Розв’язання:∠AOC = ∠ AOB - ∠BOC = 90° - 70° = 20°∠DOB = ∠ AOB - ∠AOD = 90° - 60° = 30°∠COD = ∠ AOB - (∠AOC + ∠DOB) = = 90° - (20° + 30°) = 40°АОВСD

Номер слайду 4

Формування вмінь. Завдання: Периметр земельної ділянки прямокутної форми дорівнює 400 м, а довжина однієї з його сторін — a м. Склади буквений вираз для обчислення довжини іншої сторони. Знайдіть значення виразу, якщо a = 803рівень. Розв’язання: 2a +2b =400. Якщо a = 80, то 2∙80 + 2b = 4002b = 400-160b = 240:2b = 120 м.

Номер слайду 5

Формування вмінь Завдання: Знайдіть довжину сторони квадрата, якщо вона на 12 см менша від його периметра.4рівень. Розв’язання: Нехай Р – х см, тоді довжина сторони квадрата а = х-12;Р = 4а;4(х-12) = х4х-48=х4х-х =483х=48х=16 см16 -12 = 4 см (сторона квадрата)

Номер слайду 6

Закріплення матеріалу. Периметр трикутника дорівнює 25 см. Дві сторони трикутника — по 9 см. Знайди третю його сторону.

pptx
Додав(-ла)
Ковальчук Інна
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
23 березня
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку