"Фільм, фільм, фільм…" Тематичне заняття для дітей старшого віку

Про матеріал
Матеріал сприяє формуванню у дітей елементарних уявлення про зірки, їх розміри та колір. Поглиблює розуміння того, як чергуються частини доби у зв'язку із місцезнаходженням Сонця. Сприяє розвитку самостійності суджень у дітей, при поєднанні спостережень з простими дослідами, зв'язного мовлення. Виховує позитивно - емоційні відчуття, зацікавлене ставлення до зоряних візерунків на нічному небосхилі.
Перегляд файлу

 Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок)

комбінованого типу №176 Криворізької міської ради

 

 

 

Фільм, фільм, фільм…

Тематичне заняття для дітей старшого віку

 

C:\Users\admin\Desktop\Без названия (5).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Костетська Олена Володимирівна

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                Кривий Ріг     

Програмовий зміст: Формувати у дітей елементарні уявлення про зірки, їх розміри та колір. Поглибити розуміння того, як чергуються частини доби у зв'язку із місцезнаходженням Сонця. Сприяти розвитку самостійності суджень у дітей, при поєднанні спостережень з простими дослідами, зв'язного мовлення. Виховувати позитивно - емоційні відчуття, зацікавлене ставлення до зоряних візерунків на нічному небосхилі.

Словник: космос, зірки, сузір'я, телескоп, зоряне небо, частина доби, обкладинка.

Хід заняття

Вихователь: Діти, сьогодні ми з вами підемо в кінотеатр, на фільм «Космос.»

Діти переглядають слайди на космічну тему з музичним супроводом.

Гра - вікторина «Інтерв'ю"

Вихователь: - Чи сподобався вам фільм?

-  Що таке Космос?

-  На чому можна полетіти в Космос?

-  Як називається наша планета?

-  Якого вона кольору?

-  Чи є ще планети в Космосі?

-  Як називається доріжка по якій рухаються планети?

-  Сонце - це планета?

-  Що таке Місяць?

-  Що таке сузір’я?

-А чи світять зірки в день?

Пропоную дітям підійти до вікна і подивитись, чи видно зорі.

Вихователь:   Ви бачите зараз на небі зірки? Але вони там є. Зараз я вам це доведу.

Експеримент: «Зірки світять постійно»

Вирізати в картоні зірки, покласти його в конверт. Перебуваючи в добре освітленій кімнаті, посвітити ліхтариком, на відстані 5 см, на обернений до дітей бік конверта, потім на інший.

Вихователь: Ліхтарик світить дуже яскраво, як сонце, тому зірок не видно. А коли ліхтарик прибрати, стає видно зірки. Так і на небі, вдень зірок не видно, а в ночі ми їх бачимо, тому що темно.

Пропоную дітям сісти за столи. На столах лежать картинки, на яких свічкою намальовані зірки і місяць.

Вихователь: Подивіться будь ласка, яка частина доби зображена на ваших картинках? (день). А зараз зробіть так, щоб на ваших картинках настала ніч, затонуйте їх. Що у вас з'явилося на малюнках? (зірки, місяць). Виявляється, що на ваших картинках вже був місяць і зірки, але їх не було видно, бо малюнок світлий. Так і на небі зірки є завжди, а ми їх бачимо тільки коли на дворі ніч. У вас вийшли дуже гарні малюнки. Давайте з них ми створимо свій фільм , але дочекаємося коли висохне фарба.

Дидактична гра «Зоряне небо»

Діти на чорному тлі розглядають зірки.

Вихователь: Як гарно! Всі зірки сріблясті, як на небі. Але ми знаємо, що насправді зірки різнокольорові, і щоб побачити це, треба їх розглядати через телескоп.

Діти розглядають через іграшковий телескоп ту зірку з якої вихователь зняв фольгу.

Вихователь: Якого кольору ось ця зірка? (голубого) Яка вона? ( найяскравіша, дуже гаряча, тільки народилася. Жовта - менш яскрава, холодніша. Червона - холодна, тьмяна, скоро згасне).

Вихователь: Діти, а що таке сузір'я? (група зірок). Подивіться, ці зірки утворили теж сузір'я. На що схоже це сузір'я? Яку назву можна йому придумати?

Пластик - шоу «Зоряні грації»

Діти створюють гімнастичні композиції у вигляді сузір’їв.

Вихователь: Діти, коли краще видно

зірки на небі? Але ми з вами з'ясували,

що вони світять постійно. А чому існує

день і ніч?

Діти розглядають телурій.

Рухлива гра: «День - ніч»

Діти рухаються по колу, на сигнал

вихователя «День», обертаються

обличчям до «Сонечка»

( дитина - «Сонечко» стоїть в

центрі кола декламує віршик),на сигнал

«Ніч»,повертаються до нього спиною.

Я на небі сяю, і про всіх я дбаю,

Рано - вранці піднімаю,(День)

День мине спати вкладаю.(Ніч)

Вихователь:    Поки ми грали, малюнки висохли і готові до показу. Тільки потрібно придумати назву нашому фільму. (Діти придумують назву). Лишилось вирішити, яким буде дизайн обкладинки вашого диска.

Кокологічний тест «Обкладинки»

Вихователь пропонує декілька варіантів обкладинки:

      пейзаж;

      малюнок-комікс;

      абстрактний малюнок;

      власне фото.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Ось тепер фільм готовий до перегляду.

Переглядають малюнки під гру дітей на музичних інструментах.

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку