Флешмоб "Моя професія у віршах"

Про матеріал
Популяризація професії «Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків» з використанням віршів, оскільки вона користується попитом на ринку праці та є незамінною у будівництві. Розробка може бути використана для проведення профорієнтаціної роботи, тижня за професією "Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків".
Перегляд файлу

Моя професія у віршах.

Марчук Т.М.

викладач спецдисциплін ДПТНЗ «Соснівський професійний ліцей». Мета:     популяризація професії «Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків », оскільки вона користується попитом на ринку праці та є незамінною у будівництві.

Завдання заходу: під час проведення заходу організатори намагалися: - донести до учнів красу і велич, необхідність й доцільність зовсім нової у ліцеї професії (перший рік набору),

-   формувати відчуття правильного професійного вибору,

-   розвивати теоретичні знання й практичні навички учнів,

-   збагачувати словниковий запас новими професійними термінами ,

-   виховувати любов до обраної професії, рідної мови та розуміння її краси і необхідності для нашого життя.

Матеріальне забезпечення: виставка лепбуків за професією        - 6 шт; виставка-презентація професії; фонограми гімну будівельників та Соснівського професійного ліцею.

Форма проведення: флешмоб

Місце проведення: хол    ІІ -го поверху навчального корпусу.

Девіз заходу:        “Знайди те, що тобі подобається робити, і все життя не працюй” Хід заходу. І. Організаційний момент.

-   організація виставки лепбуків;

-   організація виставки-презентації професії “Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків”.

-   вишикуваня учасникв флешмобу.

ІІ. Мотивація проведення заходу.

Викладач: Всім, доброго дня. Раді вітати вас на нашому заході, що проводиться в рамках тижня за професією “Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків”.

Закінчивши школу, людина повинна зробити найвідповідальніший у своєму житті крок – обрати професію. Професія – це усвідомлено обране русло, в яке коженти вкладає багато сил і часу. Дуже важливо, щоб здібності і риси характеру відповідали вашомут виду діяльності. Є цікавий вислів: “Знайди те, що тобі подобається робити, і все життя не працюй”. З нього випливає, що робота, професія і покликання повинні бути одним і тим же, в іншому випадку, ні одна з них не буде приносити ні радості, ні матеріального достатку.

Учень (моя молитва) Дай мені, доле, з рання до рання Руки невтомні для карбування.

Дай мені, доле, в серці горіння,

Силу, уміння лупати каміння,

Радість і муку стоять за верстатом Аж до останку, за ним і сконати

(звучить гімн будівельників) ІІІ. Презентація професії.

(використовуються лепбуки та стенд-презентація)

Викладач: Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків – це професія, при якій учень здобуває знання та навички роботи за декількома напрямами. Це дуже молода професія, яка актуальна в наш час. Вона включає в себе такі вже відомі професії як маляр,

штукатур, бетоняр, сантехнік, електромонтажник, столяр-тесляр. Раніше для виконання заданого обсягу робіт необхідна була бригада робітників, яка почергово виконувала цю нелегку роботу. Та час іде, все розвивається, і на ринку праці необхідні нові кваліфіковані, всебічно розвинені робітники, які після здобуття професії можуть швидко, красиво та якісно виконати завдання, над яким раніше працювала бригада.

Учні презентують складові професії за допомогою лепбуків.

ІV.    Основна частина.

Викладач: Сьогодні ми пропонуємо вам підбір поетичних рядків про нашу професію.


1.Збудуймо дім. Себе збудуймо в нім. З дерев і квітів будуть його стіни.

І на карнизі ніжно-голубім Заграє сонце кетягом калини. Настане день і другий день за ним…

Роки минуть, століття незворотні.

Все зміниться – залишиться наш дім. Будуймо дім. Не пізно ще сьогодні…

4.Маляри

Малярики, маляри працювали до зорі. Фарбували вікна й стіни, і про фарби гомоніли. Та лягали від щіток мазки, Мов зачаровані казки. Місяць на стелі засяяв, А навкруги – зірки. Цю красу створили Малярики, маляри.

6.Міцні знання ці хлопці мають, І на підлозі настиляють паркетні килимки. Працюють всі вони завзято Й нема для них ніяких перешкод. Майстерно все вони долають, І швидко досягають задуманих висот. Тепер ми впевнені у тім, Що гідна робітнича прийде зміна.

Пишатись ними буде

Україна

2.Стою над містом я – на риштуванні – Стружу, клепаю, зводжу дім – творю! Стрічаю першим сонце на

світанні,

Засвічую в віках свою зорю…

Так, зорі ми, а не метеорити, Що згаснуть десь у небі голубім… Яке нам щастя випало – творити із казки дійсність – сучасний дім!

              На риштуванні.    Іван Нехода

7.Тесля Тесали колоди, тесали крокви, колиску й дошку тесали, тесали свої сучкуваті роки, аж часом під серцем ссало. І руки свої не ховали на людях –

побиті, потріскані, в шрамах…

3. Пишаюсь тим, що я є робітник.

І що зумів всі перешкоди подолати Не так і просто,як думають усі

Хорошим штукатуром стати Я робітник! І це звання Для мене стало найдорожчим. В ньому – і праця, і знання Й натхнення творче.

Я робітник! І цим пишаюсь,

Що залишаю на землі Слід праці рук своїх майбутнім поколінням.

5.Столяри Немов з соснового бору йде аромат смоли-живиці. Це учні у ліцеї пиляють дошки з сосни й ялиці. Летить тирса, летить із під пили.

Впевнено працюють хлопці - столярі. Рубанком вистругують рівненькі планки, А на верстаті висвердлюють засмоли і сучки. Вони виготовляють: дверні полотна,

Рами й коробки.

8.Вони не підвладні ні часу, ні суддям, допоки будують храми для нас, для синів, і, звичайно ж, для внуків, до сонця щоб радісні вікна! Невже може щось замінити руки, що стружкою пахнуть одвіку? І боляче якось коли згадаю, що стружка колись обірветься. - Дядьку Іване! – луна під гаєм. - Я тут! – з берегів обізветься…


Викладач: А зараз хотілося б почути       вашу мотивацію вибору         професії «Робітник з комплексного ремонту та обслуговування будинків».

                „Моя професія необхідна країні. Окремі складові її (маляр, штукатур) дуже древні. Професія дуже тяжка та виснажлива, але прибуткова..."

(Поспєшний П., учень групи №12).

                „Наскільки країна потребує спеціалістів з даної професії, я не знаю, але можу сказати, що скоро практично всі будуть здобувати робітничі професії будівельників: малярів, штукатурів, електромонтерів тощо. Країні, дійсно, потрібні такі люди".

(Рибачок С., учень групи №12).

                „Я люблю свою професію. Моя Україна розбудовується, а професія будівельника дуже ціниться. І мені вона дуже дорога і важлива..."

(Власюк Р., учень групи №12).

                «Я обрав    цю професію, бо мені дуже подобається «з нічого» робити красу, ремонтувати пошкоджені конструкції, надавати приміщенням гарний естетичний вигляд»

(Максимчук М., учень групи № 12).

                «Я довго обирав свою майбутню професію - і знайшов. Це – робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків. Я задоволений своїм вибором»

(Капранчук Т., учень групи №12).

                «Маляр, штукатур - це не просто робітник, це творець, художник. За допомогою власних рук, матеріалів та інструментів можна створити справжні шедеври. Моя сестра вже працює 7 років за даною професією і цим пишається. У сучасних умовах я завжди зможу знайти собі роботу і мої мрії здійсняться»

(Комар В., учень групи №12).

                «Я вважаю, що в сучасних умовах ця професія дуже цікава, бо існує багато нових матеріалів і сучасних технологій»

(Курач М., учень групи №12).

                «Професія маляр, штукатур мені дуже подобається, вона має великий попит, до того ж високооплачувана. Я знаю багатьох людей, які працюють за даною професією, за покликанням душі і багато чого досягли»

(Середній М., учень групи №12).

                «Я оволодіваю професією робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків і вважаю, що зробив правильний вибір. Впевнений, що матиму не лише цікаву роботу, яка мені подобається, а й уміння, які знадобляться в житті»

(Максимчук О., учень груи №12).

                «Якби не було робітників з комплексного обслуговування і ремонту будинків, людям жилося б некомфортно, адже завдяки цим спеціалістам наші приміщення стають затишними, мають гарний естетичний вигляд»

(Лесков О., учень групи №12).

                «Дуже цікаво працювати і набувати на практиці навички виконання штукатурних ,малярних, столярних, теслярних робіт. У сучасних умовах будівництву приділяється велика увага, тому збільшується потреба у справжніх професіоналах»

(Радчук А., учень групи №12).

                «Я обрав цю професію тому, що завжди зможу знайти роботу, адже такі спеціалісти потрібні завжди і всюди»

                                                                                                                     (Лакомський    О., учень групи №12)

Учень: А я у будівельники пішов Із мрією будувати, будувати... Мости, будинки, космодром І радість людям дарувати.

Безмежна даль у майбуття

Своїми вчинками, руками Творити буду я життя Прекрасне, як сама Земля.

Учень. Марш будівельників

Ой широкі наші вулиці, як ви сяєте кварталами!

То частинку серця нашого в ці будинки вклали ми!

Та піднявся міст над берегом,    тут – палац, достойний подиву,

- Та то ж ми все, будівельники,

День у день увись    підводимо!

Скоро вже в новім будинкові новосілля справлять весело.

Багатьом дарує радощі наша мирна вкрай професія.

( Звучить Гімн Соснівського професійного ліцею)

V. Заключна частина. Викладач: Шановні учні! Завжди будьте Людьми. Набирайтесь життєвої мудрості, залишайтесь доброчесними. Ніщо в житті не дається без зусиль, без важкої праці. Тільки людина, яка з дитинства навчилася долати перешкоди, перемагати лінь - може стати справжньою Людиною, домогтись того, що хоче. Треба подумати, що про тебе скажуть люди, яку пам'ять ти залишиш по собі.

Притча Василя Сухомлинського

«Який слід повинна залишити людина на Землі» Старий Майстер побудував кам'яний будинок. Став та любується зі сторони. «Завтра в цьому будинку поселяться люди», - думав з гордістю Майстер. А в цей час біля будинку грався семирічний Хлопчик. Він скочив на щойно зацементований поріг і залишив на ньому слід своєю маленькою ніжкою.

-   Навіщо ти зіпсував мою роботу? - з докором запитав Майстер.

Пройшло багато років. Хлопчик став дорослим. Життя склалося так, що він ніде не затримувався на роботі - ні руками, ні душею. Прийшла старість. Згадав Літній Чоловік своє рідне село на березі Дніпра. Захотілось йому відвідати свою Батьківщину. Приїхав Чоловік на рідну землю,зустрічається з людьми, називає своє прізвище - а його ніхто не знає. Зустрівся по дорозі старий дідусь та й запитує:

-   Щось, можливо, ти залишив після себе? Чи є в тебе син чи донька?

-   Ні, немає.

-   Можливо, ти посадив у нашому селі сад чи деревце?

-   Ні, не посадив.

-   Можливо, вірші чи пісні складав?

А, можливо, дім побудував...

-   Ні, я і цього не зробив.

-   Тоді, хто ти такий? Що робив все життя?

Нічого не зміг відповісти літній чоловік. І раптом він згадав ту мить, коли залишив слід на порозі одного щойно збудованого будинку. Підійшов Чоловік до нього. Стоїть будинок, ніби вчора збудований, а на порозі - закам'янілий слідок його дитячої ніжки. «Ось і все, що залишиться після мене на землі», - з гіркотою подумав літній Чоловік. «Але цього так мало! Не так потрібно було прожити своє життя...».

Ви обрали дуже гарну професію «Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків», основна робота - будівництво. А будівельник - це покликання, це нескінченна творчість. Є таке прислів'я «Бог створив життя на Землі, а все інше зробили будівельники». Будівельна справа сьогодні - одна з найнадійніших, а той, хто обере собі професію будівельника, аж ніяк не прогадає. Бо попит на таких фахівців завжди був, є і буде.

Дякуємо за увагу!

pdf
До підручника
Технології. Основи дизайну (профільний рівень) 10 клас (Вдовченко В.В. та інші)
Додано
4 червня 2019
Переглядів
2504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку