ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Про матеріал
МЕДОТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ. ОБМІН ДОСВІДОМ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В ДІЇ: ЩО? ДЕ? КОЛИ? (ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ)Мета формувального оцінювання – не перевірка і контроль, а встановлення зворотнього зв’язку вчителя з учнями. Воно передбачає надання учням підтримки, допомоги, відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мотиваційні прийоми формувального оцінювання: Дослідницько-пошукові експедиції звипереджувальними завданнями - трихвилинна пауза - сигнали рукою - мовні зразки (підказки)

Номер слайду 4

Творчі учнівські роботи Принцип трьох «С» за яким учень: Свідомо обирає вивчену тему; Самостійно досліджує обраний аспект теми; Сміливо обгрунтовує і представляє свою роботу.

Номер слайду 5

ПРОЄКНА РОБОТА: « Я ЖУРНАЛІСТ »БУДУЄМО ДОБРОСУСІДСЬКІ ВІДНОСИНИОбов’язки громадянина

Номер слайду 6

Стань режисером…. Застосовую в двох випадках: після вивчення теми,переглядаємо відео даної тематики,зупиняю і учні відтворюють далі самі хід подій;під час вивчення теми,даю учням можливість самим передбачити подальший хід подій.

pptx
Додав(-ла)
Жабяк Оксана
Додано
9 січня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку