ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В ДІЇ: ЩО? ДЕ? КОЛИ? (ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ)Мета формувального оцінювання – не перевірка і контроль, а встановлення зворотнього зв’язку вчителя з учнями. Воно передбачає надання учням підтримки, допомоги, відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Мотиваційні прийоми формувального оцінювання: Дослідницько-пошукові експедиції звипереджувальними завданнями - трихвилинна пауза - сигнали рукою - мовні зразки (підказки)
Номер слайду 4
Творчі учнівські роботи Принцип трьох «С» за яким учень: Свідомо обирає вивчену тему; Самостійно досліджує обраний аспект теми; Сміливо обгрунтовує і представляє свою роботу.
Номер слайду 5
ПРОЄКНА РОБОТА: « Я ЖУРНАЛІСТ »БУДУЄМО ДОБРОСУСІДСЬКІ ВІДНОСИНИОбов’язки громадянина
Номер слайду 6
Стань режисером…. Застосовую в двох випадках: після вивчення теми,переглядаємо відео даної тематики,зупиняю і учні відтворюють далі самі хід подій;під час вивчення теми,даю учням можливість самим передбачити подальший хід подій.