Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів у НУШ.

Про матеріал
Формувальне оцінювання — необхідна умова інтерактивного навчання, під час якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також створюється середовище, що заохочує учнів запитувати. Таке оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен поліпшити свої результати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне  оцінювання навчальних досягнень учнів  у НУШ.

Номер слайду 2

Оцінювання учнів відбувається на основі відповідної нормативно-правової бази Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти наказу МОН України від13.07.2021р.№813.

Номер слайду 3

Оцінювання навчальних досягнень учнів — обов’язкова складова освітнього процесу. Нині він змінюється, тож, природно, слід переглядати й реалізовувати принципово нові підходи щодо оцінювання в освітній системі. Таким концептуальним підходом є формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів, що дає змогу:

Номер слайду 4

Мета формувального оцінювання Корегувати діяльність педагога й учнів під час освітнього процесу аби поліпшувати навчальні досягнення.

Номер слайду 5

Оцінювання — це конфіденційна інформація, яка стосується лише вчителя, дитини та її батьків, тобто педагоги не мають озвучувати навчальні досягнення учнів на батьківських зборах чи повідомляти їх публічно у вигляді рейтингів.

Номер слайду 6

Замість «не знає» чи «не вміє»

Номер слайду 7

Формувальне оцінювання — необхідна умова інтерактивного навчання, під час якого формується культура спільного обговорення у класі, розвиваються навички критичного і творчого мислення, а також створюється середовище, що заохочує учнів запитувати. Таке оцінювання підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатен поліпшити свої результати.

Номер слайду 8

Формувальне оцінюванняалгоритм

Номер слайду 9

Науковці виокремили такі складові дієвого формувального оцінювання:

Номер слайду 10

Навчання й оцінювання — взаємопов’язані процеси. Від правильної організації оцінювання залежить ефективність навчання. Саме формувальний підхід дає змогу педагогам одержати інформацію про стан навчальних досягнень учнів і вчасно відреагувати на проблеми в навчанні, прийняти педагогічні рішення для його поліпшення. 

Номер слайду 11

Застосовувати формувальне оцінювання вчителі мають щодня і щоуроку.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

«Словесне оцінювання та умовні знаки відповідно до рівнів навчальних досягнень учнів»

Номер слайду 14

Шкала словесного оцінювання відповідно до рівнів навчальних досягнень учніві

Номер слайду 15

ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬучителя за навчальним поступом учнів

Номер слайду 16

Таблиця ЗХДД

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

«Сигнали рукою»Учитель заздалегідь домовляється з учнями про певні рухи, якими вони сигналізуватимуть — розуміють вони навчальний матеріал чи ні. Я зрозумів і можу пояснити — великий палець спрямований угору;Я не зовсім зрозумів, або Я не все зрозумів — помахати долонею; Я не зрозумів — великий палець спрямований в сторону.

Номер слайду 20

«Світлофор»Замість жестів учитель може запропонувати учням показувати картки певного кольору: Я зрозумів — зелена картка;Я не зовсім зрозумів, або Я не все зрозумів — жовта;Я не зрозумів  — червона. Відтак учитель визначає, як працювати далі з учнями, що підняли картки певного кольору.

Номер слайду 21

Коло самооцінки

Номер слайду 22

«Хибні завдання»Учитель навмисно дає учням завдання з типовими помилками, робить передбачувані помилкові судження тощо. Учні мають відшукати помилки й неточності в судженнях, яких припустився вчитель.

Номер слайду 23

«Однохвилинне есе»Педагог може використовувати цей прийом для зворотного зв’язку з учнями після вивчення нового матеріалу. У своїх есе учні мають відповісти на кілька запитань учителя, приміром: Що найголовніше ти дізнався сьогодні? Які питання залишилися для тебе незрозумілими?

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Дві зірки та побажання (взаємооцінювання)

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Під час навчання дієвий специфічний інструмент формувального оцінювання — портфоліо. У формувальному оцінюванні умовні позначки, значки різних кольорів, матеріали, зібрані у портфоліо, фіксують навчальні досягнення учнів та дають змогу вчителю відстежувати їхню динаміку, а відтак — визначати потреби в навчанні кожного конкретного учня та надавати йому якісну педагогічну підтримку.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Анкета самооцінювання

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Дякую за увагу!

Номер слайду 36

Використані джерела:https://nus.org.ua/articles/formuvalnogo-otsinyuvannya-pryklady-form-yaki-zapovnyuyut-uchyteli-dity-ta-yihni-batky/https://www.google.ru/search?q=формувальне+оцінювання&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ah. UKEwi. Dip_3l. ZX1 Ah. XHwos. KHZSXBfg. Q_AUo. AXo. ECAEQAw&biw=1326&bih=627&dpr=1https://naurok.com.ua/formuvalne-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-u-nush-prezentaciya-230469.html

pptx
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
3447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку