ЗОСЕРЕДЖУЮ СВОЇ ЗУСИЛЛЯ на формуванні у школярів рис громадянина України, розвиненої духовності, моральної, художньо-естетичної, правової культури;на набутті учнями соціального досвіду, успадкуванні духовних надбань українського народу;на вихованні гармонійно розвиненої особистості, що поєднує в собі духовне багатство, моральну чистоту, фізичну досконалість.
Мета виховання. Мета колективу – виховання особистості."Процес виховання всебічно розвиненої, гармонійної особистості полягає в тому, що, дбаючи про досконалість кожної грані, сторони, риси людини, вихователь одночасно ніколи не випускає з поля зору ту обставину, що гармонія всіх людських граней, сторін, рис визначається чимось провідним, основним. Жива людська плоть і кров всебічно розвиненої людини втілює в собі повноту й гармонію сил, здібностей, пристрастей, потреб, в якій вихователь бачить такі сторони, риси, грані, як моральну, ідейну, громадянську, розумову, творчу, трудову, естетичну, емоційну, фізичну досконалість. В. О. Сухомлинський
знати своє життєве кредо, мати ціль у житті;орієнтуватись у системі цінностей;здійснювати відповідальний життєвий вибір;самостійно і критично мислити;раціонально використовувати здобуті знання;грамотно працювати з інформацією;творчо мислити;бути комунікабельним;вміти самостійно працювати над розвитком духовності та інтелекту. На мою думку, кожен учень повинен володіти такими якостями: