Формування мотивації за допомогою компетентнісно-зорієнтованих завдань з географії

Про матеріал

Формування мотивації за допомогою компетентнісно-зорієнтованих завдань

«Учень – не чаша,

яку необхідно наповнити,

а факел,

який потрібно запалити».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування мотивації за допомогою компетентнісно-зорієнтованих завдань«Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який потрібно запалити». 

Номер слайду 2

Предметні географічні компетентності

Номер слайду 3

Природнича компетентність. Учень:наводить приклади поширення корисних копалин, основних типів і форм рельєфу;формулює поняття:формулює поняття: «платформа», «щит», «область складчастості»; визначає вік гірських порід за геологічною картою; порівнює особливості природних умов території в різні геологічні ери; оцінює вплив людини на рельєф, наслідки використання корисних копалин; знає і розуміє явища і процеси, що відбуваються в географічній оболонці Землі; вміє виявляти та встановлювати взаємозв'язки між компонентами природи; - застосовує свої знання під час вирішення практичних завдань дослідницького змісту;- виявляє ставлення щодо власного вкладу у вивчення природи.

Номер слайду 4

Завдання"Уявіть себе громадським активістом . Вам потрібно виступити у Верховній Раді України з питанням “ Видобуток бурштину на території держави ”. Вкажіть наслідки впливу людини на рельєф та шляхи розв'язання цієї проблеми "

Номер слайду 5

Соціально-економічна компетентність Учень :знає соціально-економічні процеси України та світу;розуміє зміни в соціальному і економічному розвитку; вміє складати структуру соціальної сфери, характеризувати господарство України та світу;застосовує свої знання, які набуті на уроках соціально-економічної географії; виявляє ставлення до сучасних соціально-економічних змін в Україні і світі; оцінює власний вклад у вирішенні проблеми соціально-економічного розвитку країни; усвідомлює значення соціальної сфери у розвитку економіки країни

Номер слайду 6

Завдання"Уявіть себе міністром економіки України. Потрібно виступити на Всесвітньому конгресі з метою залучення інвесторів до нашої держави. Потрібно як найкраще презентувати господарство України, порівнюючи його з країнами-сусідами. "

Номер слайду 7

Екологічна компетентність Учень :знає основи наукових знань про складні зв’язки і взаємодію між природою, суспільством і господарством, про принципи раціонального користування і охорони природи; розуміє екологічну ситуацію в регіоні, державі, світі; усвідомлює актуальність екологічних проблем у світі; вміє наводити приклади впливу природи на умови життя людини;застосовує свої знання під час пошуку шляхів вирішення екологічних проблем рідного краю; виявляє ставлення щодо формування почуття відповідальності за свої вчинки перед сучасниками та майбутніми поколіннями людей; оцінює власні можливості щодо вирішення екологічних проблем.

Номер слайду 8

Завдання"Уявімо, що ви член команди Жака-Іва Кусто і Вас запросили виступити на екологічному форумі, де має розглядатися питання забруднення Світового океану. Вам потрібно навести три аргументованих кроки розв'язання цієї проблеми."

Номер слайду 9

Просторова компетентність, картознавча. Учень : знає карту - чітко уявляє взаємне розташування, відносні розміри, форму і назви об’єктів, що вивчаються в курсі шкільної географії; розуміє карту — засвоїв основні її властивості, види карт, умовні позначення, прийоми використання; читає карту — поєднує умовні знаки, виявляє розміщення і взаємозв’язки компонентів природи та людської діяльності;вміє співвідносити природні явища і процесу з географічним положенням країн; застосовує свої знання під час виконання практичних робіт, під час роботи з контурною картою; виявляє ставлення щодо умов проживання в різних регіонах світу; оцінює вплив географічного положення на рівень соціально-економічного розвитку країни

Номер слайду 10

Завдання "Уявіть, що ви члени фантастичної експедиції "Земля". Вам потрібно подати звіт перед володарями інопланетних цивілізацій про будову земної кори планети Земля, використовуючи при цьому фізичну карту "

Номер слайду 11

Краєзнавча компетентність. Учень :- знає природу, культуру, господарство рідного краю;вміє порівнювати нові факти із своїми життєвими спостереженнями, виявляє у них риси схожості та відмінності; аналізує проблеми і перспективи розвитку свого регіону; виявляє внесок регіону в розвиток України;використовує знання про рідний край і знаходить шляхи для їх реалізації; оцінює явища, процеси рідного краю, перспективи розвитку свого регіону; виявляє розуміння проблем рідного краю та шукає шляхи їх реалізації.

Номер слайду 12

Завдання "Ви дипломат і у справах на деякий час вам потрібно виїхати проживати до Австралії. Попросіть свою дружину скласти список речей які вам та вашій родині потрібно взяти з собою, щоб почуватися комфортно на новому місці проживання. У вашій країні зараз осінь. Пояснити чому саме ці речі з'явилися в списку, з чим це пов'язано “.

Номер слайду 13

«Ми захоплюємося нашою наукою, але як заразити молодь цим захопленням? … Звичайний у цих випадках метод – здивувати, вразити. Проблема в тому, що людину не можна здивувати, якщо вона не знайома з тією ситуацією, у яку ваш сюрприз вносить вирішальні зміни. Але в кожній сфері для новачка можна знайти захопливий, повчальний бік справи й подати її у формі, що викличе гострий інтерес». Карл Дарроу

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку