До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з географії для 7-го класу на тему "Населення. Держави Південної Америки. Зв'язки України з державами Південної Америки"

Про матеріал

Тема. Населення. Держави Південної Америки. Зв'язки України з державами Південної Америки

Мета: дати знання про населення Південної Америки, його расовий склад та розміщення;

розвивати вміння працювати з джерелами географічних знань, аналізувати та узагальнювати навчальну інформацію щодо головних особливостей населення материка та закономірностей його розміщення на континенті;

виховувати самостійність та культуру спілкування.

Обладнання: політична та фізична карти світу, географічні атласи.

Тип уроку: комбінований

Опорні та базові поняття: населення, метиси, мулати, самбо.

Географічна номенклатура: Аргентина, Болівія, Бразилія, Венесуела, Гайана, Еквадор, Колумбія, Парагвай, Перу, Суринам, Уругвай, Чилі. Фолкленські острови (Велика Британія), Гвіана (Франція), Південна Джорджія та Південні Сандвічеві острови ( Велика Британія).

Хід уроку

I. Організаційний момент

Гра «Вірю – не вірю»

• Материк Південна Америка – найвологіший материк на Землі.

• Крайньою східною точкою материка є мис Кабу-Бранку.

• Південну Америку омивають води Індійського океану.


Перегляд файлу

Тема. Населення.  Держави Південної Америки. Зв'язки України з державами Південної Америки

Мета: дати знання про населення Південної Америки, його расовий склад та розміщення;

розвивати вміння працювати з джерелами географічних знань, аналізувати та узагальнювати навчальну інформацію щодо головних особливостей населення материка та закономірностей його розміщення на континенті;

виховувати самостійність та культуру спілкування.

Обладнання: політична та фізична карти світу, географічні атласи.

Тип уроку: комбінований

Опорні та базові поняття: населення, метиси, мулати, самбо.

Географічна номенклатура: Аргентина, Болівія,  Бразилія, Венесуела, Гайана, Еквадор, Колумбія, Парагвай, Перу,  Суринам, Уругвай, Чилі.  Фолкленські острови (Велика Британія), Гвіана (Франція), Південна Джорджія та Південні Сандвічеві острови ( Велика Британія).

Хід уроку

I. Організаційний момент

Гра «Вірю – не вірю»

 Материк Південна Америка – найвологіший материк на Землі.

 Крайньою східною точкою материка є мис Кабу-Бранку.

 Південну Америку омивають води Індійського океану.

 Крайньою південною точкою материка є мис Горн.

 Материк названий ім’ям людини, яка його відкрила.

 Крайньою північною точкою материка є мис Ґальїнас.

 Материк розташований у Східній та переважно в Південній півкулях.

II. Перевірка домашнього завдання

Варіант 1

1.Південна Америка – батьківщина

а) шоколадного дерева    б) кактусів     в) троянд

2. Екваторіальні ліси в Південній Америці  мають назву

а) едельвейс   б) сельвас    в) кріки

3. Які грунти сформувались на території вологих екваторіальних лісів

а) червоно-жовті фералітні    б) чорноземи     в) сірі лісові

4. «Кишеньковий динозавр» - це

а) пума       б) папуга ара    в) броненосець

5. Напівпустелі  розташовані

а) на заході материка     б) на півдні материка    в)  на півночі материка

6 Пампа – це

а) парк      б) ліс      в) степ

7. Які природні зони в Південній Америці займають найбільшу площу? Чому?

8. У яких природних зонах найбільш помітні зміни, пов'язані з господарською діяльністю людей?

Варіант 2

1. Південна Америка – батьківщина

а) кактусів    б) хінного й червоного дерев    в) троянд

2. Екваторіальні ліси в Південній Америці називають

а) найкрасивіші      б) легені планети        в) найвищі на планеті

3. Анаконда досягає розмірів

а) 110см           б) 10 м             в) 5 дм

4. Степи  Південної Америки мають назву

а) пампа     б)  бомба       в) сельвас

5. Найбільші папуги мешкають в

а) Бразилії       б) Болівії       в) Чилі

6. Травоїдна тварина з родини  верблюдових

а) капібара      б) лама      в) пума

7. Яка природна зона Південної Америки, на ваш погляд, є найбільш сприятливою для життя людей?

8. Чим пояснюються виняткове багатство та різноманітність органічного світу сельви?

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя. Історія заселення материка.

2. Прийом «Географічний практикум». Нанесення кордонів країн материка на контурну карту. Підписування назв країн та їх столиць.

Виконання випереджувального завдання.

Робота з картами.

V. Закріплення нового матеріалу

 Прийом «Географічна лабораторія». Учні працюють в парах над завданням.

 

 

 

 

 

 

І

Б

Р

С

К

О

Л

У

М

С

В

Я

А

Ч

У

Р

Я

І

Б

Б

Е

І

З

И

Ж

У

Г

В

А

О

Н

Л

И

Л

І

С

У

Р

Й

Л

Е

С

У

Е

Л

А

Ь

И

О

І

Й

А

Н

А

З

Ш

Е

Н

У

В

А

Г

А

Г

В

Ю

Я

А

И

І

П

А

Р

Ь

А

П

У

М

Ф

Я

Е

К

В

А

Й

Е

Р

А

Н

И

Т

Р

О

Д

А

Р

Г

Е

Н

Т

 

VI. Підсумок уроку

Учні роблять висновки відповідно до мети і завдань уроку.

VII. Домашнє завдання

 Опрацювати текст підручника.

Скласти кросворд.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку