Фрагмент уроку іноземної мови з використанням технології розвитку критичного мислення "Fishbone" в 4 класі
Клас: 4
Тема: My city – my house.
Мета:
Практична:
вдосконалювати навички аудіювання та розуміння тексту.
Навчальна:
ввести в мовлення учнів лексичний матеріал з теми «My city – my house».
Розвивальна:
розвивати критичне мислення; мовну здогадку; вміння аналізувати отриману інформацію, вміння виділяти причини та знаходити відповідні їм факти; вміння логічно та послідовно викладати свої думки.
Виховна:
виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Технологія «Fishbone»
1) Організовуємо групову роботу.
2) Нагадуємо правила складання діаграми.
Схема включає в себе чотири основні блоки, представлені у вигляді голови, кісток та хвоста риби. Кожна з них відповідає за певні нюанси:
голова – відповідь на поставлене питання, висновки;
верхні кістки – основні поняття теми та причини виникнення проблеми; нижні кістки – факти, що є підтвердженням певних причин чи понять, вказаних у схемі;
хвіст – тема, питання або проблема, що підлягає аналізу;
3) Повідомляємо тему, очікувані результати, критерії оцінювання.
4) Встановлюємо часове обмеження.
5) Аналіз діаграми. Висновки.
Ознайомлення з текстом
-Why London is a big city?
-Now you are going to divide into two groups. The first group finds arguments, reasons and the second group finds the reasons what is the conclusion?
Reasons:
|
Facts:
|
There are a lot of bridges.
|
The Tower Bridge is very old and famous. |
There are a lot of old buildings and museums in London.
|
The British Museum is very famous. You can see some very old things there like mummies.
|
There are a lot of cars and buses in the streets of London. |
London taxis are black and London buses are red. This big buses called double-deckers.
|
There are also trains that go under the streets.
|
This place is called the underground. The trains are very fast.
|