Календарно-тематичне планування уроків
до підручника Л.В. Калініної, І.В. Самойлюкевич «Англійська мова. 4 клас»
для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови
5 годин на тиждень
№ уроку
Дати |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
|
Introductory lessons based on the revision of the material of grade 3 LET’S START! |
||||||||||||
Lessons 1–2-3 |
Talk about your first day at school |
Розповідати про свої відчуття |
- I’m so glad… -I missed… - I was…all summer long |
“We are in Grade Four” SB Ex.4,5, p.5 |
SB Ex.1, p. 3 Ex.3, p.4 Ex.5, p. 5 Ex.6, p. 6 Ex.9, p.7 |
“Holidays in Autumn” SB p.6-7 |
Describe a photo (a picture) of a nice autumn day WB Ex.3-4, p.5-6 |
/ͻ:/ /ɪ/ Back to School SB p.4 |
- grade; -uniform; -sroty-teller; -to stay; - indoors. |
Revision of Grammar of grade 3 |
Draw a picture of a nice September Day |
||
Unit 1 |
ME AND MY FRIENDS |
||||||||||||
Lesson 4 |
Learn to talk about friendship
Описувати своїх друзів
|
Введення ЛО Практика читання - опрацювання тексту |
- I have got… - Our interests are… -First, we adore, second, we are fond of… |
“Friendship” SB p.9 |
SB Ex.1, p.8
|
“Friendship talk” SB p. 9 |
|
/ɪ/ /ǝʊ/ “Friendship” SB p.9 |
- adventure; -friendship; -to worry about smth. |
“You look upset! I’m in trouble” SB p.9 |
Вивчити слова Читати текст стр. 8 - 9 |
||
Lesson 5 |
Диалогічне мовлення - практика мовлення |
“Friendship” SB p.9 |
Ex.3, p. 9
|
|
|
/ɪ/ /ǝʊ/ “Friendship” SB p.9 |
“You look upset! I’m in trouble” SB p.9 |
Ex 5 p 10 розповідь про свого друга |
|||||
Lesson 6 |
Лексичні вправи- написання листа |
|
Ex. 5, p.10 |
“About Friends” SB p. 6-7 |
SB p. 11 WB Ex.4, p.9 |
|
Present Simple |
Make a ‘Note’ for your friend Ex 9 p 11 |
|||||
Lesson 7 |
Learn to introduce your international friends |
Ознайомлення з новими словами |
- My international friend is from… -She/he is… - We like… |
“Introducing your international friends” SB p.13 |
SB Ex.1, p.12
|
Ex.4, p. 13
|
|
/∫/ “My International Friends” SB p. 13
|
- to make a friend; - to become friends. |
- Where are you from? - I’m from… WB Ex.5, p.10 |
Вивчити ЛО p 12
Читати текст- ex 5 p 13
|
||
№ уроку
Дати |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Lesson 8 |
Розповідати про своїх зарубіжних друзів - |
Практика діалогічного мовлення. Лексичні вправи
|
|
|
Ex.3, p. 13 Ex. 5, p.14
|
“How to make an international friend” SB p.15
|
|
|
|
Present Simple |
Ex 7 p 15 читати |
Lesson 9 |
Самостійна робота |
|
Ex.6, p.14 Ex. 9, p. 15 |
|
Writing a letter to an international friend SB p.15-16 WB Ex.8, p.12 |
Have got / haven't
Do/ Does Don't/ Doesn't |
Ex 10 p 15 Make a colourful picture for your letter |
||||
Lesson 10 |
Learn to tell the news to your friends
Розповідати про те, що трапилося з тобою одного разу у школі
|
Введення нових слів. Ознайомлення з текстом |
- What’s the news of the day? - Once my teacher… -My friend… |
“Telling the news of the day” SB p.17-18 |
SB Ex.1, p.16 Ex.3, p. 17
|
“Telling the news of the day” SB p.17-18
|
Writing a note about the news of the day SB Ex.10, p. 20 WB Ex.12, p.15 |
/eɪ/ /u:/ The news of the day SB p.17 |
- to hear a real story; -to happen to smb; - to dislike. |
- The balloon goes up=the balloon went up - What is it?=What was it? SB p.18 WB Ex.9, p.13
|
Вивчити слова. Читати текст |
Lesson 11 |
Мої друзі. Робота над текстом. Неправильні дієслова |
|
Ex. 5, p.18
“Grace” SB p.19
|
Ex 7 p 19 |
Ex. 5, p.18
|
Past Simple |
Запам'ятати правило p 18 |
||||
Lesson 12 |
Лексичні вправи - мовлення |
|
Ex. 9, p. 20 |
Ex.6, p.19 Ex. 9, p. 20 |
|
Ex. 9, p. 20 |
|
|
Минулий час дієслова - неправильні дієслова |
Make a ‘The News of the Day Ex.10,p20’ |
№ уроку
Дати |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Lesson 13 |
Learn to talk about what you learnt from friends
Розповідати та розпитува-ти, чого ти навчився у своїх друзів |
Введення слів. Розвиток навичок читання |
- personally I… -I learnt to…from… - Besides, I have got… |
“Thank you, friends” SB p.22 |
SB Ex.1, p.21 Ex.3, p. 21
|
“My Friends” SB p.23-24 |
Ex. 5, p.22
|
/w/ /aɪ/ “Twinkle, Twinkle, Little Star” SB p.21 |
- to explore the earth; - the whole wide world; -to learn to do sth from sb. |
-to learn-learnt -to run-ran -to walk-walked SB p.22 |
Вивчити слова стр. 20
Ex. 5, p.23
|
Lesson 14 |
Комунікативні вправи
|
Ex. 5, p.23
|
Ex.6, p.23
|
|
Writing a Thank you Note to your friends SB p.24 WB Ex.15-16, p.17 |
Past Simple |
Ex 7 p 23 |
||||
Lesson 15 |
Спілкування. Діалогічне мовлення |
|
Ex 8 p 24 |
|
Ex. 9, p. 24
|
Минулий час дієслова - неправильні дієслова |
Ex 10 p 24 Make a ‘Thank you Note’ |
||||
Lesson 16 |
Learn to talk about your best friend
Описувати своїх друзів дитинства |
Введення нових слів. Опрацювання текст - опис малюнків. |
- I can say that… -We were such… -We often… |
“Mary’s Best Friend”, SB p. 26 |
SB Ex.1, p.25 Ex.3 p. 26
|
“Childhood Friends” SB p.28-29 |
Writing a letter to your childhood friend SB p.29 WB Ex.20, p.20
|
/ æ / /ǝʊ/ “Maru had a little Lamb” SB p.25 |
- to share; - to hop scotch; -to miss sb a lot. |
He/she/it was… You/we/they were… |
Вивчення слів
Ex 5 p 27 on your own |
№ уроку
Дати |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Lesson 17
|
Learn to talk about your best friend Описувати своїх друзів дитинства |
Лексичні вправи. Дієслово to be в минулому часі
|
- I can say that… -We were such… -We often… |
Ex. 8, p. 29 |
Ex. 5, p.27 Ex.6, p.27-28 Ex. 9, p. 29
|
Ex. 7, p. 29 |
Ex9 p 29 Make a front page for your letter |
/ æ / /ǝʊ/ “Maru had a little Lamb” SB p.25 |
- to share; - to hop scotch; -to miss sb a lot. |
Дієслово to be в минулому часі
Was /Were |
Повторити правила та слова за темою |
|
Lesson 18
|
Тематина контрольная робота №1 |
|||||||||||
Lesson 19 |
Аналіз контрольної роботи |
|||||||||||
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Unit 2 |
FREE TIME AND SPORTS |
|||||||||||||
Lesson 20 |
Learn to talk about your free time
Обговорюва-ти свої заняття у вільний час |
Ознайомлення з новими словами. Лексичні вправи |
- I like…in my free time; -Sometimes I can… |
“Free Time Talk” SB p. 31 |
SB Ex.1 p.30 Ex.3, p.30
|
“Free Time Talk” SB p. 31 |
Writing for your diary SB p. 33 WB Ex.3-4, p.22-23 |
/k/ “Jack and Jane” SB p. 30 |
- to roller skate; -to bake; -to climb the hills. |
|
Вивчити слова p 30
Ex.5, p. 32
|
|||
Lesson 21 |
Практика діалогічного мовленя.
Порівняння прикметників |
Ex.7, p.33 |
Ex.5, p. 32
|
“Jack’s Free Time” SB p.31 |
Ex.5, p. 32
|
I can cook the tastiest food. high-higher-the highest SB p.31 WB Ex.2, p.21-22 |
Ex 10 p 33 |
|||||||
Lesson 22 |
Комунікативні вправи за темою. Аналіз тексту |
|
Ex.8, p.33 |
Ex.7, p.33 |
Ex.9, p.33 |
|
Make a front page for your diary |
|||||||
Lesson 25 * |
Learn to describe your hobby
Розповідати та розпитува-ти про улюблені заняття та захоплення |
Ознайомлення з новими ЛО Комунікативні вправи |
- I’m interested in… - I enjoy… -…is my hobby |
“Hobbies” SB p. 35 |
SB Ex.1,3, p.34-35 Ex.5, p.35-36
|
“Hobbies” SB p. 35 |
|
/e/ /w/ “Bird Watching” SB p.34 |
- to knit; -to embroider; -bird watching; -animal feeding. |
It is so nice! They are so beautiful. |
Вивчити слова p 34 Ex 5 p 35 |
|||
Lesson 23 |
Опрацювання тексту. Лексичні вправи |
“Friends and their Hobbies” SB p. 37 |
Ex.6, p. 36
|
“Friends and their Hobbies” SB p. 37 |
Ex 3 p 35 |
Adjective
Прикметники |
Ex 5 p 36 On your own |
|||||||
Lesson 24 |
Активізація діалогічного мовлення. Робота в парах
|
|
Ex.5, p.36 |
Ex 7 p 37 |
Writing about your hobby SB p. 37 WB Ex.8, p.26-27 |
Ex 9 p 37 Make your hobby in a diary |
||||||||
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Lesson 25 |
Learn to talk about sports
Розповідати про свій улюблений спорт |
Спортивні захоплення. Ознайомлення з новими словами |
- …is one of the best hobbies for me; - I often… |
“Hobby Talk” SB p.39 |
SB Ex.1 p.38 Ex.3, p.39
|
Ex 4 p 39 Hobby talk
“Good Athletes” SB p.41
|
Writing about the sport you take in SB p.41 WB Ex.12, p.29 |
/ɪ/ /ʊ/ Hey Diddle Diddle SB p. 38-39 |
- gym; -gymnastics; -athlete; -to look sporty. |
It is one of my best hobbies. I must work. SB p. 39 WB Ex.10, p.28 |
Вивчити слова Ex.5, p. 40 On your own |
||
Lesson 26 |
Активізація ЛО Практика читання |
|
Ex.8, p. 41
|
Ex.7, p. 41
|
Ex.9, p. 41
|
Модальні дієслова |
Ex.8, p. 41 Читати |
||||||
Lesson 27 |
Практика діалогічного мовлення
Самостійна робота
|
|
Ex.5,6, p. 40 Ex.9, p.41 |
|
Ex.5, p. 40
|
Прості та спеціальні питання |
Ex.10, p. 41 Make a sport page for your diary |
||||||
Lesson 28 |
Learn to talk about Ukrainian athletes
Описувати своїх улюблених спортсменів в Україні |
Введення ЛО. Лексичні вправи |
- …is very popular in Ukraine; - my favourite athlete is… - I’m a big fan of… |
“Gold Fish” SB p.43 |
SB Ex.1,3, p.42 Ex.6, p.44 |
“Gold Fish” SB p.43
|
Ex.5, p.43
|
/ æ / /ʊ/ “Fishing” SB p.42 |
- popular; - boxing; -sport fan; -to be good at. |
He is a swimmer.
Суфы=иксы сущ. (название профессий или исполнителей) образованные от глагола действия - er/-or/-ant-ent/-ist |
Вивчити слова стр 41
Ex 5 p 43 on your own |
||
Lesson 29 |
Практика мовлення |
|
Ex 5 p 43 on your own |
“Sport Heroes” SB p.44 |
favourite Ukrainian athlete SB Ex.10, p.45 WB Ex.15-16, p.31-32 |
Ex 7 p 44 читати та перевести |
|||||||
Lesson 30 |
|
Розвиток аудіювання та читання |
|
Ex 8 p 45 |
Ex 9 p 45 |
Ex 7 p 44 читати та перевести |
Ex 10 p 45 |
|
|
|
Ex 10 p 45 Make Ukrainian athlete in your diary |
||
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Lesson 31 |
Learn to talk about British sport
Розповідати про англійський спорт s |
Введення ЛО Розвиток мовленевой компетенції |
- children in Britain… - boys usually… -as for girls… |
“British Sports Talk” SB p.47 |
SB Ex.1, p.46 Ex.3, p.47
|
|
Ex.5, p. 48 |
/a/ /h/ “A Hobby Horse” SB p.46 |
- horse riding; -car racing; -to play rugby. |
Horse riding is more popular with parents WB Ex.18, p.34 |
Вивчити сллова p 47
Ex.5, p. 48 |
||
Lesson 32 |
Лексичні вправи. Аналіз тексту |
Ex 8 p 49 |
Ex.5,6, p. 48 |
Ex 7 p 48-49 “Henry’s Sport” p. 48-49 |
Ex 9 p 49 |
|
|
Ex 7 p 48-49
|
|||||
Lesson 33 |
Розвиток комунікативної компетенції |
|
Ex 9 p 49 |
Ex 7 p 48-49 “Henry’s Sport” p. 48-49 |
Writing about British SB p. 49WB Ex.20,p.35 |
|
|
Повторити слова та правила |
|||||
Lesson 34 |
Тематична контрольна робота №2
|
||||||||||||
Lesson 35 |
Аналіз контрольної роботи
|
||||||||||||
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
Unit 3 |
THE PLACE I LIVE IN |
||||||||||||||
Lesson 36 |
Learn to talk about your native place
Описувати своє рідне місто |
Ввелення ЛО Розвиток навичок читання |
- My …is very… -You can see…there - …makes my place look… |
“A Town or a City?” SB p.51-52
|
SB Ex. 1, p.50 Ex. 3,4, p.51 |
“A Town or a City?” SB Ex 5 p.51-52
|
Ex.8 p.52-53
|
/ɪ/ /aʊ/ SB Ex.2 p. 50 |
- city; -town; -village; -busy streets. |
What makes your town cosy? My town is famous for its gardens. SB Ex.6,7 p. 52 |
Вивчити слова стр.50 |
||||
Lesson 37 |
Лексичні вправи. Активізація нових слів - усне мовлення |
Ex 6 p 52 Ex.10 p 54 |
Ex 8 p 53 Ex.10 p 54 |
“Village Fun” SB p. 53-54 |
Ex 7 p 52 |
|
Оборот there is there are |
Ex 8 p 52 On your own |
|||||||
Lesson 38 |
Опрацювання тексту
Розвиток навичок аудіювання |
Ex.12 p 54 |
Ex.10 p 54 Ex.11 p 54 |
“Village Fun” SB p. 53-54 |
Writing about the place you live SB Ex 13 p.54 WB Ex.3-4, p.37-38 |
|
|
Make a postcard of the place you live in |
|||||||
Lesson 39 |
Learn to talk about the street and the house you live in /
|
Введення ЛО Удосконалення навичок аудіювання |
- I live in…street -My street is… - My house is… |
“Neighbours” SB p.56-57 |
SB Ex. 1, p.55 Ex. 3,4 p.56
|
“Neighbours” SB p.56-57 |
Ex. 3,4 p.56
|
/i:/ /p/ “Street” SB p. 55 |
- lane; -flowerbed; -many-storeyed; -shopping centre. |
I live in Sadova street. I live in the same street. SB Ex.6, 7 p. 57 |
Вивчити слова стр 55
Ex 7 p 57 скласти речення |
||||
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Lesson 40 |
Розповідати про вулицю, будинок, у якому ти живеш |
Практика мовлення. Письмові вправи |
- I live in…street -My street is… - My house is… |
|
Ex.8, p.59 Ex.12, p. 61 |
“About Kate’s House” SB p. 58-59
|
Writing about your street and your house for your school magazine SB p.59 WB Ex.8, p.40 |
/i:/ /p/ “Street” SB p. 55 |
- lane; -flowerbed; -many-storeyed; -shopping centre. |
Present Simple |
Ex 8 p 58 on your own |
Lesson 41 |
Розвиток аудіювання
Самостійна робота |
- I live in…street -My street is… - My house is… |
Ex 10 p 59 |
Ex 11 p 59 |
“About Kate’s House” SB p. 58-59
|
Ex 12 p 59 |
|
Draw a picture of your street and house |
|||
Lesson 42 |
Learn to talk about your flat/house
Розповідати та розпитува-ти про будинок/ квартиру, у якій ти живеш |
Ознайомлення з нов.словами Аналіз діалогічного читання |
- What street do you live in? - What floor do you live on? |
“There’s no Place like Home” SB p. 61-62 |
SB Ex. 1, p.60 Ex. 8, p.63
|
Ex 5 “There’s no Place like Home” SB p. 61-62 |
SB Ex. 1, p.60 Ex. 8, p.63
|
/ æ / / ͻ:/ SB Ex. 2 p. 60 |
- upstairs; -downstairs; -a two-room flat. |
Does your flat differ from mine? There are some rooms upstairs. SB Ex.6 p. 62, Ex. 7 p. 63 |
Вивчення слів стр 60
Ex 5 p 61 читати |
Lesson 43 |
Удосконалення навиків читання |
Ex 3 p61 |
Ex 4 p 61 |
“Home, Sweet Home” SB p. 64 |
Ex.11,12, p. 65 |
|
Ex 8 p 64 on your own написати 5-6 реч. |
||||
Lesson 44 |
Практика діалогічного мовлення. Складання речень |
Ex 10 p 64 |
Ex.11,12, p. 65 |
“Home, Sweet Home” SB p. 64 |
Writing a letter to your e-pal about the house/flat you live in SB p.65 WB Ex.12, p.44 |
|
Ex 13 p 65 Draw a picture of your flat/ house
|
№ уроку |
Тема спілку-вання |
Мовленнєві функції |
Функціональ-ні експоненти |
Мовленнєва компетенція |
Мовна компетенція |
DIY Do it Yourself |
|||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Фонети- ка |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Lesson 45 |
Learn to talk about your favourite place at home
Розповідати про своє улюблене місце вдома |
Введення ЛО Формування комунікативного мовлення. |
- Of all the rooms I like…best - It is…and… - I like to spend… |
“Discussing your favourite places at home” SB p. 67 |
SB Ex. 1 p.66 Ex. p.67
Ex 4 p 67
|
Ex 5 “Discussing your favourite places at home” SB p. 67 |
Ex 3 p 66 - 67
WB Ex.15-16, p.46-47 |
/ə:/ /ɑ:/ / ͻ:/ “Betty Bloom’s Room” SB p.66 |
- an armchair; -wardrobe; -study. |
I like this place best. Is there much furniture? WB Ex.14, p.46 |
Вивчити слова стр 65
Ex 5 p 67 |
Lesson 46 |
Практика читання Діалогічне мовлення |
Ex 3 p 66-67 |
Ex 10 p 69 - 70 |
Ex 9 “Children’s Talk” SB p.68-69 |
|
Прості та спеціальні питання |
“Children’s Talk” SB p.68-69 |
||||
Lesson 47 |
Лексичні вправи
|
Ex 12 p 70
|
Ex. 11,12, p.70 |
Ex 9 “Children’s Talk” SB p.68-69 |
Ex 12 p 70
|
|
Ex 13 p 70 Draw a picture of your fantasy favourite room |
||||
Lesson 48 |
Тематична контрольна робота №3
|
||||||||||
Lesson 49 |
Підготовка до контрольних робіт
|
||||||||||
Lesson 50 |
Контрольна работа з аудіювання |
||||||||||
Lesson 51 |
Контрольна работа з читання |
||||||||||
Lesson 52 |
Контрольна работа з письма |
||||||||||
Lesson 53 |
Контрольна робота з говоріння |
||||||||||
Lesson 54 |
Аналіз контрольних робіт
|
||||||||||
Lesson 55 56 57 |
Узагальнення вивченого матеріалу Підведення підсумків
|
1