Календарно- тематичне планування з англійської мови Калініна та Самойлюкевич

Про матеріал
Календарно -тематичне планування з англійської мови, до підручника Калініна Л.В. та Самойлюкевич для спеціалізованних шкіл з поглибленним вивченням іноземних мов,4 клас,5 годин на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

до підручника Л.В. Калініної, І.В. Самойлюкевич «Англійська мова. 4 клас»

для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови

5 годин на тиждень

 

№ уроку

 

Дати

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Introductory lessons based on the revision of the material of grade 3

LET’S START!

Lessons 1–2-3

Talk about your first day at school

Розповідати про свої відчуття
1-го вересня та літні канікули

- I’m so glad…

-I missed…

- I was…all summer long

“We are in Grade Four”

SB Ex.4,5, p.5

SB

 Ex.1, p. 3

Ex.3, p.4

Ex.5, p. 5

Ex.6, p. 6

Ex.9, p.7

“Holidays in Autumn”

SB p.6-7

Describe a photo (a picture) of a nice autumn day

 WB Ex.3-4,

p.5-6

/ͻ:/   /ɪ/

Back to School

SB p.4

- grade;

-uniform;

-sroty-teller;

-to stay;       - indoors.

Revision of Grammar of grade 3

Draw a picture of a nice September Day

Unit 1

ME AND MY FRIENDS

Lesson 4

Learn to talk about friendship

 

Описувати своїх друзів

 

 

Введення ЛО

Практика читання - опрацювання тексту

- I have got…

- Our interests are…

-First, we adore, second, we are fond of…

“Friendship”

SB p.9

SB

Ex.1, p.8

 

“Friendship talk” SB p. 9

 

/ɪ/   /ǝʊ/

“Friendship”

 SB p.9

- adventure;

-friendship;

-to worry about smth.

“You look upset! I’m in trouble”

SB p.9

Вивчити слова

Читати текст стр. 8 - 9

Lesson 5

Диалогічне мовлення - практика мовлення

“Friendship”

SB p.9

Ex.3, p. 9

 

 

 

/ɪ/   /ǝʊ/

“Friendship”

 SB p.9

“You look upset! I’m in trouble”

SB p.9

Ex 5 p 10 розповідь про свого друга

Lesson 6

Лексичні вправи- написання листа

 

Ex. 5, p.10

“About Friends”

SB p. 6-7

SB p. 11

WB Ex.4, p.9

 

Present Simple

Make a ‘Note’ for your friend Ex 9 p 11

Lesson 7

Learn to introduce your international friends  

Ознайомлення з новими словами

- My international friend is from…

-She/he is…

- We like…

“Introducing your international friends”

SB p.13

SB

Ex.1, p.12

 

Ex.4, p. 13

 

 

//

“My International Friends” SB p. 13

 

- to make a friend;

- to become friends.

- Where are you from?

- I’m from…

WB Ex.5,

p.10

Вивчити ЛО p 12

 

Читати текст- ex 5 p 13

 

 

№ уроку

 

Дати

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 8

Розповідати про своїх зарубіжних друзів -

Практика  діалогічного мовлення. Лексичні вправи

 

 

 

Ex.3, p. 13

Ex. 5, p.14

 

 “How to make an international friend”

SB p.15

 

 

 

 

Present Simple

Ex 7 p 15 читати

Lesson 9

Самостійна робота

 

Ex.6, p.14

Ex. 9, p. 15

 

Writing a letter to an international friend

SB p.15-16

WB Ex.8, p.12

Have got / haven't

 

Do/ Does

Don't/ Doesn't

Ex 10 p 15

Make a colourful picture for your letter

Lesson 10

Learn to tell the news to your friends

 

Розповідати про те, що трапилося з тобою одного разу у школі

 

Введення нових слів. Ознайомлення з текстом

- What’s the news of the day?

- Once my teacher…

-My friend…

“Telling the news of the day”

SB p.17-18

SB

Ex.1, p.16

Ex.3, p. 17

 

 

“Telling the news of the day”

SB p.17-18

 

Writing a note about the news of the day

SB  Ex.10, p. 20

WB Ex.12, p.15

/eɪ/  /u:/

The news of the day SB p.17

- to hear a real story;

-to happen to smb;

- to dislike.

- The balloon goes up=the balloon went up

- What is it?=What was it?

SB p.18 WB Ex.9, p.13

 

Вивчити слова. Читати текст

Lesson 11

Мої друзі. Робота над текстом. Неправильні дієслова

 

Ex. 5, p.18

 

“Grace”

SB p.19

 

Ex 7 p 19

Ex. 5, p.18

 

Past Simple

Запам'ятати правило

 p 18

Lesson 12

Лексичні вправи - мовлення

 

Ex. 9, p. 20

Ex.6, p.19

Ex. 9, p. 20

 

Ex. 9, p. 20

 

 

Минулий час дієслова - неправильні дієслова

Make a ‘The News of the Day Ex.10,p20’


№ уроку

 

Дати

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 13

Learn to talk about what you learnt from friends

 

Розповідати та розпитува-ти, чого ти навчився у своїх друзів

Введення слів.

Розвиток навичок читання

- personally I…

-I learnt to…from…

- Besides, I have got…

“Thank you, friends”

SB p.22

SB

Ex.1, p.21

Ex.3, p. 21

 

“My Friends”

SB

 p.23-24

Ex. 5, p.22

 

/w/   /aɪ/ “Twinkle, Twinkle, Little Star”

SB p.21

- to explore the earth;

- the whole wide world;

-to learn to do sth from sb.

-to learn-learnt

-to run-ran

-to walk-walked

SB p.22

Вивчити слова стр. 20

 

Ex. 5, p.23

 

Lesson 14

Комунікативні вправи

 

Ex. 5, p.23

 

Ex.6, p.23

 

 

Writing a Thank you Note to your friends

SB p.24

WB Ex.15-16, p.17

Past Simple

Ex 7 p 23

Lesson 15

Спілкування.

Діалогічне мовлення

 

Ex 8 p 24

 

Ex. 9, p. 24

 

 

 

Минулий час дієслова - неправильні дієслова

Ex 10 p 24

Make a ‘Thank you Note’

Lesson 16

Learn to talk about your best friend

 

Описувати своїх друзів дитинства

Введення нових слів. Опрацювання текст - опис малюнків.

- I can say that…

-We were such…

-We often…

“Mary’s Best Friend”,

SB p. 26

SB

Ex.1, p.25

Ex.3 p. 26

 

“Childhood Friends”

SB

 p.28-29

Writing a letter to your childhood friend

SB p.29

WB Ex.20, p.20

 

 

 

/ æ /   /ǝʊ/

“Maru had a little Lamb”

SB p.25

- to share;

- to hop scotch;

-to miss sb a lot.

He/she/it was…

You/we/they were…

Вивчення слів

 

Ex 5 p 27 on your own


№ уроку

 

Дати

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 17

 

Learn to talk about your best friend

Описувати своїх друзів дитинства

Лексичні вправи. Дієслово to be в минулому часі

 

 

- I can say that…

-We were such…

-We often…

Ex. 8, p. 29

Ex. 5, p.27

Ex.6, p.27-28

Ex. 9, p. 29

 

Ex. 7, p. 29

Ex9 p 29 Make a front page for your letter

/ æ /   /ǝʊ/

“Maru had a little Lamb”

SB p.25

- to share;

- to hop scotch;

-to miss sb a lot.

Дієслово to be в минулому часі

 

Was /Were

Повторити правила та слова за темою

Lesson 18

 

Тематина контрольная робота №1

Lesson 19

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Unit 2

FREE TIME AND SPORTS

Lesson 20

Learn to talk about your free time

 

Обговорюва-ти свої заняття у вільний час

Ознайомлення з новими словами. Лексичні вправи

- I like…in my free time;

-Sometimes I can…

“Free Time Talk”

SB p. 31

SB Ex.1 p.30

Ex.3, p.30

 

“Free Time Talk”

SB p. 31

Writing for your diary

SB p. 33

WB Ex.3-4, p.22-23

/k/

“Jack and Jane”

SB p. 30

- to roller skate;

-to bake;

-to climb the hills.

 

Вивчити слова p 30

 

Ex.5, p. 32

 

Lesson 21

Практика діалогічного мовленя.

 

Порівняння прикметників

Ex.7, p.33

Ex.5, p. 32

 

“Jack’s Free Time”

SB p.31

Ex.5, p. 32

 

I can cook the tastiest food.

high-higher-the highest

SB p.31

WB Ex.2, p.21-22

Ex 10 p 33

Lesson 22

Комунікативні вправи за темою. Аналіз тексту

 

Ex.8, p.33

Ex.7, p.33

Ex.9, p.33

 

Make a front page for your diary

Lesson 25

*

Learn to describe your hobby

 

Розповідати та розпитува-ти про улюблені заняття та захоплення

Ознайомлення з новими ЛО

Комунікативні вправи

- I’m interested in…

- I enjoy…

-…is my hobby

“Hobbies”

SB p. 35

SB Ex.1,3, p.34-35

Ex.5, p.35-36

 

“Hobbies”

SB p. 35

 

/e/  /w/

“Bird Watching”

SB p.34

- to knit;

-to embroider;

-bird watching;

-animal feeding.

It is so nice!

They are so beautiful.

Вивчити слова p 34

Ex 5 p 35

Lesson 23

Опрацювання тексту. Лексичні вправи

“Friends and their Hobbies”

SB p. 37

Ex.6, p. 36

 

“Friends and their Hobbies”

SB p. 37

Ex 3 p 35

Adjective

 

Прикметники

Ex 5 p 36 On your own

Lesson 24

Активізація діалогічного мовлення. Робота в парах

 

 

 

Ex.5, p.36

Ex 7 p 37

Writing about your hobby SB p. 37

WB Ex.8, p.26-27

Ex 9 p 37

Make your hobby in a diary

 

 

№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 25

Learn to talk about sports

 

Розповідати про свій улюблений спорт

Спортивні захоплення. Ознайомлення з новими словами

- …is one of the best hobbies for me;

- I often…

“Hobby Talk”

SB p.39

SB Ex.1 p.38

Ex.3, p.39

 

Ex 4 p 39 Hobby talk

 

“Good Athletes”

SB p.41

 

Writing about the sport you take in

SB p.41

WB Ex.12, p.29

/ɪ/   /ʊ/

Hey Diddle Diddle

SB p. 38-39

- gym;

-gymnastics;

-athlete;

-to look sporty.

It is one of my best hobbies.

I must work.

SB p. 39

WB Ex.10, p.28

Вивчити слова

Ex.5, p. 40

On your own

Lesson 26

Активізація ЛО Практика читання

 

Ex.8, p. 41

 

Ex.7, p. 41

 

Ex.9, p. 41

 

Модальні дієслова

Ex.8, p. 41

Читати

Lesson 27

Практика діалогічного мовлення

 

Самостійна робота

 

 

Ex.5,6, p. 40

Ex.9, p.41

 

Ex.5, p. 40

 

Прості та спеціальні питання

Ex.10, p. 41

 Make a sport page for your diary

Lesson 28

Learn to talk about Ukrainian athletes

 

Описувати своїх улюблених спортсменів в Україні

Введення ЛО. Лексичні вправи

- …is very popular in Ukraine;

- my favourite athlete is…

- I’m a big fan of…

“Gold Fish”

SB p.43

SB Ex.1,3, p.42

Ex.6, p.44

“Gold Fish”

SB p.43

 

 

 

Ex.5, p.43

 

 

 

/ æ /   /ʊ/

“Fishing”

SB p.42

- popular;

- boxing;

-sport fan;

-to be good at.

He is a swimmer.

 

Суфы=иксы сущ. (название профессий или исполнителей) образованные от глагола действия  - er/-or/-ant-ent/-ist

Вивчити слова стр 41

 

Ex 5 p 43 on your  own

Lesson 29

Практика мовлення

 

Ex 5 p 43 on your  own

“Sport Heroes”

SB p.44

favourite Ukrainian athlete

SB Ex.10, p.45

WB Ex.15-16, p.31-32

Ex 7 p 44 читати та перевести

Lesson 30

 

Розвиток аудіювання та читання

 

Ex 8 p 45

Ex 9 p 45

Ex 7 p 44 читати та перевести

Ex 10 p 45

 

 

 

Ex 10 p 45

Make Ukrainian athlete in your diary


№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 31

Learn to talk about British sport

 

Розповідати про англійський спорт s

Введення ЛО

Розвиток мовленевой компетенції

- children in Britain…

- boys usually…

-as for girls…

“British Sports Talk”

SB p.47

SB Ex.1, p.46

Ex.3, p.47

 

 

Ex.5, p. 48

/a/   /h/

“A Hobby Horse”

SB p.46

- horse riding;

-car racing;

-to play rugby.

Horse riding is more popular with parents

WB Ex.18, p.34

Вивчити сллова p 47

 

Ex.5, p. 48

Lesson 32

Лексичні вправи. Аналіз тексту

Ex 8 p 49

Ex.5,6, p. 48

Ex 7 p 48-49

“Henry’s Sport” p. 48-49

Ex 9 p 49

 

 

Ex 7 p 48-49

 

 

Lesson 33

Розвиток комунікативної компетенції

 

Ex 9 p 49

Ex 7 p 48-49

“Henry’s Sport” p. 48-49

Writing about British SB p. 49WB Ex.20,p.35

 

 

Повторити слова та правила

Lesson 34

Тематична контрольна робота №2

 

Lesson 35

Аналіз контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Unit 3

THE PLACE I LIVE IN

Lesson 36

Learn to talk about your native place

 

Описувати своє рідне місто

Ввелення ЛО

Розвиток навичок читання

- My …is very…

-You can see…there

- …makes my place look…

“A Town or a City?”

SB p.51-52

 

 

SB Ex. 1, p.50

Ex. 3,4, p.51

“A Town or a City?”

SB Ex 5 p.51-52

 

Ex.8 p.52-53

 

/ɪ/  /aʊ/

SB Ex.2 p. 50

- city;

-town;

-village;

-busy streets.

What makes your town cosy?

My town is famous for its gardens.

SB Ex.6,7 p. 52

Вивчити слова стр.50

Lesson 37

Лексичні вправи. Активізація нових слів - усне мовлення

Ex 6 p 52

Ex.10 p 54

Ex 8 p 53

Ex.10 p 54

“Village Fun”

SB p. 53-54

Ex 7 p 52

 

Оборот  there is there are

Ex 8 p 52 On your own

Lesson 38

Опрацювання тексту

 

Розвиток навичок аудіювання

Ex.12 p 54

Ex.10 p 54

Ex.11 p 54

“Village Fun”

SB p. 53-54

Writing about the  place you live

SB Ex 13 p.54

WB Ex.3-4, p.37-38

 

 

Make a postcard of the place you live in

Lesson 39

Learn to talk about the street and the house you live in /

 

Введення ЛО

Удосконалення навичок аудіювання

- I live in…street

-My street is…

- My house is…

“Neighbours”

SB p.56-57

SB Ex. 1, p.55

Ex. 3,4 p.56

 

“Neighbours”

SB p.56-57

Ex. 3,4 p.56

 

/i:/  /p/

“Street”

SB p. 55

- lane;

-flowerbed;

-many-storeyed;

-shopping centre.

I live in Sadova street.

I live in the same street.

SB Ex.6, 7 p. 57

Вивчити слова стр 55

 

Ex 7 p 57 скласти речення

 

 

 

 

№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 40

Розповідати про вулицю, будинок, у якому ти живеш

Практика мовлення. Письмові вправи

- I live in…street

-My street is…

- My house is…

 

Ex.8, p.59

Ex.12, p. 61

“About Kate’s House”

SB p. 58-59

 

Writing about your street and your house for your school magazine

SB p.59

WB Ex.8, p.40

/i:/  /p/

“Street”

SB p. 55

- lane;

-flowerbed;

-many-storeyed;

-shopping centre.

Present Simple

Ex 8 p 58 on your own

Lesson 41

Розвиток аудіювання

 

Самостійна робота

- I live in…street

-My street is…

- My house is…

Ex 10 p 59

Ex 11 p 59

“About Kate’s House”

SB p. 58-59

 

Ex 12 p 59

 

Draw a picture of your street and house

Lesson 42

Learn to talk about your flat/house

 

Розповідати та розпитува-ти про будинок/ квартиру, у якій ти живеш

Ознайомлення з нов.словами

 Аналіз діалогічного читання

- What street do you live in?

- What floor do you live on?

“There’s no Place like Home”

SB p. 61-62

SB Ex. 1, p.60

Ex. 8, p.63

 

Ex 5 “There’s no Place like Home”

SB p. 61-62

SB Ex. 1, p.60

Ex. 8, p.63

 

/ æ /   / ͻ:/

SB Ex. 2     p. 60

- upstairs;

-downstairs;

-a two-room flat.

Does your flat differ from mine?

There are some rooms upstairs.

SB Ex.6 p. 62, Ex. 7 p. 63

Вивчення слів стр 60

 

Ex 5 p 61 читати

Lesson 43

Удосконалення навиків читання

Ex 3 p61

Ex 4 p 61

“Home, Sweet Home”

SB p. 64

Ex.11,12,  p. 65

 

Ex 8 p 64 on your own написати 5-6 реч.

Lesson 44

Практика діалогічного мовлення.

Складання речень

Ex 10 p 64

Ex.11,12,  p. 65

“Home, Sweet Home”

SB p. 64

Writing a letter to your e-pal about the house/flat you live in

SB p.65

WB Ex.12, p.44

 

Ex 13 p 65 Draw a picture of your flat/ house

 

 


№ уроку

Тема спілку-вання

Мовленнєві функції

Функціональ-ні експоненти

Мовленнєва компетенція

Мовна компетенція

DIY

Do it Yourself

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Фонети-

ка

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Lesson 45

Learn to talk about your favourite place at home

 

Розповідати про своє улюблене місце вдома

Введення ЛО

Формування комунікативного мовлення.

- Of all the rooms I like…best

- It is…and…

- I like to spend…

“Discussing your favourite places at home” SB p. 67

SB Ex. 1 p.66

Ex. p.67

 

Ex 4 p 67

 

Ex 5 “Discussing your favourite places at home” SB p. 67

Ex 3 p 66 - 67

 

WB Ex.15-16, p.46-47

/ə:/ /ɑ:/        / ͻ:/

“Betty Bloom’s Room”

SB p.66

- an armchair;

-wardrobe;

-study.

I like this place best.

Is there much furniture?

WB Ex.14, p.46

Вивчити слова

стр 65

 

Ex 5 p 67

Lesson 46

Практика читання

Діалогічне мовлення

Ex 3 p 66-67

Ex 10 p 69 - 70

Ex 9 “Children’s Talk”

SB p.68-69

 

Прості та спеціальні питання

“Children’s Talk”

SB p.68-69

Lesson 47

Лексичні вправи

 

 

Ex 12 p 70

 

Ex. 11,12, p.70

Ex 9 “Children’s Talk”

SB p.68-69

Ex 12 p 70

 

 

Ex 13 p 70 Draw a picture of your fantasy favourite room

Lesson 48

                Тематична контрольна робота №3

 

Lesson 49

               Підготовка до контрольних робіт

 

Lesson 50

Контрольна  работа з аудіювання

Lesson 51

                                                                                 Контрольна работа з читання

Lesson 52

                                                                                 Контрольна  работа з письма

Lesson 53

                                                                                 Контрольна робота з говоріння

Lesson 54

              Аналіз контрольних  робіт

 

Lesson

55

56

57

             Узагальнення вивченого матеріалу

            Підведення підсумків

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку