7 клас
Завдання для опрацювання новели Л. Пономаренко «Гер переможений» (підручник Авраменко О.)
Окрім запропонованих у підручнику тестових завдань та запитань до тексту, які учні можуть виконати самостійно, рекомендую використати додатковий матеріал, який доцільно використати під час онлайн-уроку, адже виконувати їх можуть одночасно всі учні класу.
Щоб проаналізувати цей твір, пропоную замислитися над такими питаннями та дати на них відповідь у вигляді схем. Завдання можна виконувати у зошиті/Jamboard/ документі Google у спільному доступі.
1. Асоціативне коло. Доповніть коло своїми асоціаціями. Також можна створити хмаринку слів
2. Перелічіть усіх персонажів твору.
Полонені німці, Фрідріх, охоронець, діти.
3. Дайте характеристику Фрідріху.
4. У війнах завжди є переможці і переможені. Поміркуйте і запишіть, які почуття супроводжують тих і інших.
5. Розкрийте значення художніх деталей з новели Л. Пономаренко «Гер переможений».
Насіння нагідок – (відродження, спроба відтворити утрачене/доповніть)
Фотокартка – (спогад про найдорожче/доповніть)
Хрест – (нагадування про смерть/загарбники несли лихо, забирали життя, знищували оселі; тож діти, які бачили весь жах війни, не пробачили цього полоненим/доповніть)
Прикраси з цегли – (потяг до прекрасного, спроба віднайти красу життя/доповніть)
Квітка під вікном – (життя триває попри все/доповніть)
Новий дім – (нове мирне життя/доповніть)