Про матеріал
Для ознайомлення та опрацювання теми «Asking the way» на уроці англійської мови у 4 класі був застосований інструмент «комікс» з шести кадрів, який сприяє зацікавленню і полегшенню до сприймання вивчення даної теми.
ПЛАН ЗАСТОСУВАННЯ:
1. Опрацювання нової лексики.
2. Аудіювання діалогу про шлях до зоокрамниці (два рази) і складання учнями малюнків комікса згідно прослуханого тексту (робота в групах).
3. Усна перевірка відповідності до тексту (групи презентують складений комікс по кадрах одна за одною).
4. Учні в групах вписують необхідний текст у пусті хмаринки комікса з опорою на основні вирази написані на класній дошці у довільному порядку і розігрують його по ролях з використанням коміксу з ними вписаним тексту.
5. Учні в парах складають подібні діалоги про шлях до якогось місця за схемою в підручнику та презентують їх.
6. Непідготовлене діалогічне мовлення. Двоє учнів, які не працювали в парі, виходять до дошки,на якій зображено подібну схему з підручника. Витягують картки з розподілом ролей і місцем призначення та розігрують діалог – рольову гру.