1 |
Літературне читання |
Урок позакласного читання. Ірен Роздобудько «Підкидьок», «Як зрозуміти хлопців». |
Читати с. 166-169 (хрестоматія), Скласти план до одного з оповідань, переказувати за планом. |
|
2 |
Українська мова |
Дієслова на -сь, -ся (літературна вимова і правопис). Утворення різних форм дієслів на -сь, -ся і вживання їх у реченнях, мовленні. Розбір дієслова як частини мови. |
Опрацювати с. 162-165, вивчити правила, виконати впр. 372, 374, 376 (усно), 370, 371, 377 (письмово) https://www.youtube.com/watch?v=vRBjWkr1tXc |
|
3 |
Математика |
Знаходження числа за величиною його дробу. |
Опрацювати с.60-61, виконати № 102-104 |
|
4 |
Фізична культура |
Ранкова гімнастика. Вправи з м’ячем. |
||
5 |
Образотворче мистецтво |
Вироби з металу. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення ажурних витинанок. Композиція «Металеве мереживо. Чудо дзвіночки»( кольоровий папір) |
||
28.04 вівторок |
1 |
Математика |
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження суми і остачі. |
Опрацювати с.62-64, виконати № 105-107 |
2 |
Природознавство |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають «легенями» планети?» |
Опрацювати с.169. Виконати презентацію проєкту. |
|
3 |
Українська мова |
Прислівник. Прислівник як частина мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок із дієсловом). |
Тест «Дієслово» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=254226 Опрацювати с. 166-169, виконати впр. 378, 379 (усно), 380, 384, 385 (письмово) |
|
4 |
Літературне читання |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
Урок на особистому YouTube каналі. |
|
5 |
Фізична культура |
Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
||
29.04 середа |
1 |
Основи здоров’я |
Самооцінка і поведінка людини. Упевненість і самовпевненість. (с.120-123) |
|
2 |
Літературне читання |
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань з розділу «У країні знань». |
Опрацювати запитання зі с. 152. Виконати завдання, розміщені на особистому YouTube каналі. |
|
3 |
Математика |
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження суми і невідомого доданка. |
https://www.youtube.com/watch?v=DNCHlL5rS0Y Опрацювати с.65-66, виконати № 108-110 |
|
4 |
Англійська мова |
Улюблений спосіб подорожування. |
Впр.1 с.169 (записати та вивчити слова) Впр.2 с.169 (читати та перекладати) Впр.4 с.170 (виконати письмово в робочий зошит) |
|
5 |
Я у світі |
Усім світом охороняємо природу. Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
Опрацювати с. 121-124 https://www.youtube.com/watch?v=S9caPlf5ioU https://www.youtube.com/watch?v=uiqQsmzM3zY |
|
30.04 четвер |
1 |
Українська мова |
Незмінюваність – основна граматична ознака прислівника. https://video.novashkola.ua/4-klas/ukrayinska-mova-4-klas/urok-28/ |
Урок https://www.youtube.com/watch?v=UIxSLdN5gPk Опрацювати с. 170-171, виконати впр. 386, 387 (усно), 388, 389, 390 (письмово) |
2 |
Інформатика |
Пристрої введення та виведення інформації. |
Опрацювати: |
|
3 |
Музичне мистецтво |
Тема: «Повернення додому, в Україну» Прослухати музичні твори Д. Крижанівський «Реве та стогне Дніпр». Повторення пісні «Гуде вітер вельми в полі» муз. М. Глінки. |
https://www.youtube.com/watch?v=a6pSOKLRLI8
|
|
4 |
Трудове навчання |
Дизайн, оздоблення та оформлення виробів. Виготовлення блокнота. |
Зошит С. 57, відеоурок |
|
5 |
Фізична культура |
Ранкова зарядка. Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
Для дітей і батьків в умовах карантину. https://mizky.com/article/122/6-vprav-dlya-pravylnoyi-postav https://www.youtube.com/watch?v=cSPmGPIyykU |
|
04.05 понеділок |
1 |
Літературне читання |
У країні світової літератури. Вступ до теми. Твори зарубіжних письменників. Життя і творчість Миколи Носова. М. Носов «Мишкова каша» (скорочено). |
Читати і переказувати с. 153-155. Виразно читати діалоги. |
2 |
Українська мова |
Прислівники близькі й протилежні за значенням.
|
Опрацювати с. 172-173, виконати вправи до уроку https://www.youtube.com/watch?v=EkE1m6YT4zQ і вправи з підручника 392 (усно), 391, 393 (письмово) |
|
3 |
Математика |
Складені задачі, які містять знаходження числа за його дробом. |
Опрацювати с.67-68, виконати № 111-113 |
|
4 |
Фізична культура |
Ранкова зарядка. Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
||
5 |
Образотворче мистецтво |
Оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування різних за розміром та кольором предметів, створення дизайну вітрин магазину» (матеріали на виріб) |
|
|
05.05 вівторок |
1 |
Математика |
Розв’язування задач. Задачі, які містять знаходження дробу від невідомого числа Відеоурок на власному каналі |
Опрацювати с.69-70, виконати № 114, 115, 117 |
2 |
Природознавство |
Які природні заповідники є в Україні? |
Опрацювати с.170-171, виконати тестову роботу. |
|
3 |
Українська мова |
Перевірна робота. Контрольне списування. |
Урок на розміщено на особистому YouTube каналі. |
|
4 |
Літературне читання |
М. Носов «Мишкова каша» (продовження).
|
Читати 155-159, письмово описати одну з ілюстрацій, починаючи слова «Ілюстрація на с. 156/157 (на вибір) розповідає про…» |
|
5 |
Фізична культура |
ЗРВ. Вправи зі скакалкою. |
||
06.05 середа |
1 |
Основи здоров’я |
Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини. (с. 124-127) |
|
2 |
Літературне читання |
М. Носов «Мишкова каша» (продовження). Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=7jM58eedIlQ |
Читати с. 160-162. Читати в особах. Відповідати на запитання с. 161-162, виконати тестову роботу. |
|
3 |
Математика |
Розв’язування задач. |
Опрацювати с.71-72, виконати № 119, 120, 122. |
|
4 |
Англійська мова |
В аеропорту |
Впр.5 с.171-172 (читати та перекладати) Впр.6 с.173 (виконати письмово в робочий зошит) |
|
5 |
Я у світі |
Усім світом охороняємо природні багатства. |
Опрацювати с. 125 – 128. Виконати малюнки з теми. |
|
07.05 четвер |
1 |
Українська мова |
Поширення речень прислівниками. |
Опрацювати с. 173-174, виконати завдання уроку https://www.youtube.com/watch?v=TK9lZDN8TXI і вправи з підручника 397 (письмово) |
2 |
Інформатика |
Пристрої введення та виведення інформації. |
Опрацювати: |
|
3 |
Музичне мистецтво |
Підсумковий урок по темі. Повторення понять. |
Вивчити пісню «Колискова майбуття» муз. В. Дроботенко.
|
|
4 |
Трудове навчання |
Самообслуговування. Оздоблення одягу та взуття. |
Опрацювати с. 110-115, виконати завдання із зошита с. 58-59 |
|
5 |
Фізична культура |
Ранкова зарядка. Вправи для формування правильної постави, для запобігання плоскостопості. |
Для дітей і батьків в умовах карантину. https://mizky.com/article/122/6-vprav-dlya-pravylnoyi-postav |
|
08.05 п’ятниця |
1 |
Математика |
Контрольна робота №7 |
Урок розміщений на особистому YouTube каналі. |
2 |
Англійська мова |
Екскурсія по Лондону |
Впр.1 с.174-175 (читати та перекладати) Впр.3 с.176 (виконати письмово в робочий зошит) |
|
3 |
Хореографія |
Розминка, розтяжка. Танцювальна комбінація. |
||
4 |
Літературне читання |
Контрольна робота №8. Навички читання вголос «Лев і комарі» |
Текст розміщений за посиланням https://docs.google.com/file/d/14Y4jsYHILqrKbbBMde4pXzMjgDSHet6h/edit?filetype=msword&fbclid=IwAR0NoYzv0h0TS2IbqbzTMa1p-yaCcEeGK14ABWEwuv8fEDl-umY-9NqAl8E |
|
5 |
Природознавство |
Урок-мандрівка «Природні заповідники Закарпаття» |
https://www.youtube.com/watch?v=hgYOnXcmmuo Написати есе «Я живу в Закарпатті» з використанням дієслів і прислівників (за бажанням). |