Сімейне спілкування…Від цих слів віє теплотою і сердечністю,турботою про дітей, доброзичливістю і чуйністю. Психологи стверджують, що правильно організоване спілкування - запорука доброго настрою, душевного спокою. Тож даний матеріал вам в цьому допоможе.
Година спілкування батьків та дітей
Звучить пісня “Здрастуйте”
(Учні сідають за столи)
Вчитель.
Шановні батьки! Раді вітати вас у нашій світлиці. Ми запросили вас на зустріч-спілкування для того,щоб надати вам можливість попишатися своїми дітьми.
А наші вихованці мають сьогодні чудову нагоду розказати про вас,найрідніших і найдорожчих їм людей.
Хотілося,щоб наша зустріч допомогла краще пізнати й розуміти наших дітей. А діти,щоб побачили у вас люблячих,чуйних і вимогливих друзів,не тільки батьків.
Жоден навчальний заклад не може дати того,що дає нормальна сімейна атмосфера,спілкування дітей із членами родини.
Сімейне спілкування…Від цих слів віє теплотою і сердечністю,турботою
про дітей,доброзичливістю і чуйністю.
Психологи стверджують,що правильно організоване спілкування-запорука доброго настрою,душевного спокою. А з другого боку,встановлено,
що ніде люди не ранили один одного так боляче,як вдома,у сімейних
конфліктах.
- Нам ніколи не вистачає часу. Ми постійно зайняті то роботою,то домашніми справами…А діти дорослішають,все підмічають і роблять свої висновки. Тому сьогодні ми й зібрались для того,щоб поспілкуватись із дітьми, із батьками.
2. Розповідь дітей «Моя сім’я».
- Як бачите,діти дуже старанно готувались до цієї зустрічі.
- Гляньте,які чудові фото-розповіді вони зробили. На них те,що найбільше вразило душу і серце, відклалося в пам’яті і залишилось на все життя.
- Східна філософія говорить, що людина живе тільки тоді, коли вона щаслива. На цих світлинах – миттєвості щастя, що сплітаються у віночок і
складають вашу родинну гордість.
- В кожній родині свої звичаї й традиції, свої захоплення, те ,що вмієте робити найкраще.
- Зараз я звертаюсь до наших дітей. Розкажіть,будь ласка,що вміють робити ваші батьки. (Діти розповідають)
- А тепер я хочу запитати у батьків:
- Чи є у вас спільні з дітьми захоплення і чи допомагає це у вихованні?
(Розповіді батьків.)
праця виховання , в якій проявляється любов, ласка і вдячність…
3.Бліц-опитування «Слова вдячності».
Вчитель.
«Я люблю своїх батьків,бо…»
«Більш всього я ціную в своїй дитині…»
Вчитель:
Вчитель. Зараз я хочу запропонувати усім взяти участь у сімейній грі
“Чи знаю я тебе?”
1 )Ознайомимось з правилами гри.
І батьки, і діти відповідають на всі запитання письмово; потім звіряють записане. Якщо відповіді батьків і дітей співпадають - сімейним командам нараховуються бали.
Отже перевіримо, як батьки знають своїх дітей.
1.Що проситиме ваша дитина в той день, коли їй ні в чому не буде відмовлено?(Запишіть два бажання.)
2.Чим ваша дитина, одержавши повну свободу, почне займатися перш за все?
(Вказати дві улюблені справи )
3.Чи знаєте ви друзів своїх дітей?Напишіть імена або прізвища трьох найближчих.
4.Який предмет у школі для вашої дитини найцікавіший?(Вкажіть два предмети)
1.Діти! Мама й тато пообіцяли,що сьогодні можна просити все, що забажаєте - вони виконають. Запишіть два бажання.
2. Діти!Ви сьогодні вдома самі. Якими справами ви займетеся?(Запишіть дві справи)
3.Діти!Напишіть імена своїх трьох найближчих друзів.
4.Дітки, напишіть, які два уроки найбільше вам подобаються.
(Відповіді на питання анкети)
1.Якого кольору очі у твоєї мами, батька? (2бали)
2.Який улюблений колір у мами, батька? (2бали)
3.Яка найулюбленіша квітка у твоєї мами? (1бал)
4.Яку передачу любить дивитися батько? (1бал)
5.Запишіть дати народження своїх батьків. (2бали)
- А тепер, дітки, підійдіть до своїх батьків і разом з ними підрахуйте кількість балів. Найбільша кількість - 17балів.
(Звучить музика. Діти спільно з батьками підраховують бали)
Вчитель. Про роль батька, матері у вихованні дитини йдеться у багатьох приказках, прислів’ях. Тому пропоную вам взяти участь у конкурсі «Народна мудрість».
У нас є дві команди - команда батьків і команда дітей. Вам потрібно назвати прислів’я до кінця.
Батьки. Яке дерево, такі в нього квіточки, які батьки,…(такі їхні діточки)
Діти. Який кущ, та й калина, яка мати,…(така й дитина)
Батьки. Не навчив батько, не навчить…(й дядько)
Діти. Який дуб, такий й тин, який…(батько, такий й син)
Батьки. Як під сонцем квітам, так…(з матір*ю дітям)
Діти. Нема того краму, щоб купити…(маму)
Батьки. Мати сильно замахне, та…(легенько вдарить)
Діти. У дитини заболить пальчик, а у…(матері серце)
Вчитель
Готуючись до зустрічі, діти малювали малюнки “Мій найщасливіший день”. Приємно бачити на цих малюнках щасливих, радісних дітей, а поряд-маму, тата, братчика чи сестричку. Всі малюнки намальовані світлими, яскравими кольорами. А це означає, що діти дійсно були в той день щасливі.
Але в кожної дитини бувають і сумні дні, коли найрідніші люди стають черствими, байдужими, а то й жорсткими. Коли хочеться ласки, а притулитися можна хіба що до кошеняти чи ляльки. Коли дитина не розуміє, чому розбита ваза чи зіпсутий килим дорожчі за них, дітей.. Вони не можуть пояснити вам це саме в ту мить, але вони це дуже добре пам’ятають, тому підготували для вас у конвертах невеличкі прохання чи поради.
Вчитель.
Кожен з батьків в своїх мріях бачить дитину щасливою, планує її
майбутнє. Але воно починається саме зараз, живиться вашою енергією,
увагою, теплотою.
Багато є питань, над якими варто задуматись. Будьте хорошими батьками для своїх дітей!
взаєморозуміння.
Хай будуть ваші руки сильними,
а душі – зрячими!
Хай поруч із матір’ю завжди буде тато!
Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, має люблячих і мудрих батьків!