Дарма не бійся, але стережися!Година спілкування у 4-Б класі Смолінського ліцею №2 Класний керівник Курбатова Г. В.
Номер слайду 2
Мета:вчити дітей прогнозувати небезпеку та обирати засоби, що допоможуть уникнути загроз. Виховувати прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значення для людини.
Номер слайду 3
ХІД ЗАХОДУ*Актуалізація. (-Як ви думаєте, про що піде мова? Збери слово з літер. (НЕБЕЗПЕКА) Поясни його значення.еб. Нпзеека
Номер слайду 4
Види небезпек. Природні (гроза, буревій, злива, землетрус, лісові пожежі, дикі тварини)Техногенні (ДТП, аварії на підприємствах, пожежі)Соціальні (незнайомці)Воєнні (обстріли, знахідки)
Номер слайду 5
Як вберегти своє здоров’я і життя?Передбачити Уникати Діяти
Номер слайду 6
Робота в групах.(опрацювання формули у різних віртуальних ситуаціях)Обережно, незнайомці!Зустріч з бездомними собаками. Повітряна тривога!
Номер слайду 7
Корисні поради: Підготуйся до надзвичайної ситуації.1. Обговори з батьками, що робити,якщо станеться щось надзвичайне.2. Вивчи напам’ять номери телефонів батьків та довіреної особи.3. Домовся з батьками про місце зустрічі, якщо щось станеться надзвичайне.
Номер слайду 8
Психологічна підтримка. Гра «На щастя – На жаль» Ця класна вправа дає уявлення про те, що вихід зі складної ситуації завжди є. Грають по черзі. Перед підлітком і його друзями озвучується складна ситуація. Наприклад: «В Україні почалася війна». Хтось інший продовжує: «Але, на щастя, вся моя родина ціла». Черга переходить до іншого: «Але, на жаль, мої друзі в іншому місті вимушені три доби поспіль ночувати в бомбосховищі». І далі по колу: «Але, на щастя, українці об’єдналися, як ніколи за часів незалежності». Тобто всі учасники продовжать і закінчать цю ситуацію. Важливо, щоб діти зрозуміли: будь-яка ситуація надзвичайно багатогранна.
Номер слайду 9
Коли важко – обійми себе!https://youtu.be/-GF0eeg. O2 Zc