Година спілкування на тему:"Мій вибір"

Про матеріал

Поданий матеріал допоможе класному керівникові провести сучасну годину спілкування , провести дискусію з учнями на тему "Вибір", провести тренінги разом зі спеціалістами та навчати дітей робити правильний вибір у своєму житті.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНИЙ ЗАХІД НА ТЕМУ:

«Твій вибір-твоя доля»

 

8 КЛАС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мій життєвий вибір

Мета: вчити дітей приймати правильні життєві рішення, розвивати почуття відповідальності за свої вчинки, формувати вміння порівнювати та аналізувати різні життєві ситуації, виховувати рішучість, упевненість, толерантність. 


Обладнання: дошка,роздаткові картки , відео-матеріали, сертифікати.

Перебіг  заняття


Учитель. 

Вибір .Часто ми не задумуючись над значенням цього слова, робими це, за власним бажанням або всупереч йому.

Вибір – те із чого можна вибирать, взяти для себе те, що необхідно

Нам важко зробити правильний вибір у житті, особливо тоді, коли ми опиняємось у складних ситуаціях. Сьогодні ми поговоримо про ті чинники, які впливають на наші рішення. Для початку проведемо гру «Як розпорядитися своїм життям». Вам пропонується картка  і ви повинні вибрати те, що на вашу думку є важливішим.

Ви готові розпочати гру? Тоді не гаймо часу. 

(учні аргументують свої відповіді)
Перша пара  
А — чудова квартира або будинок
Б — захоплива подорож у будь-яку країну світу

Друга пара : 
А — можливість стати найбільш популярною людиною серед своїх товаришів
Б — можливість дружити з тією людиною, з якою тобі дуже хочеться дружити

Третя пара : 
А — можливість мати щасливу сім'ю
Б — 5 років «королівського життя»

Четверта пара: 
А — можливість здобути всесвітню славу

Б — любов та повага тих людей, які є для тебе найдорожчими

П'ята пара: 
А — можливість змінити якусь одну рису в своїй зовнішності.
Б — можливість створити диво для того, кого ти любиш

 

Обговорення


Учитель. Пам'ятайте! Правила гри можна змінити, але життя — це не гра! Не можна повторити вже зроблений вибір чи скасувати прийняте в минулому рішення. Це демонструє нам наступна гра. 
Гра «Скріпка». Для гри викликаються 2 учасники, які отримують по одній  скріпці. їм пропонується, за командою, на швидкість розігнути скріпку. 
Після того, як усі впораються із завданням, дається наступна команда: кожен повинен повернути своїй скріпці попередній вигляд. Гравці демонструють класу отримані вироби. 
Учитель. Діти, ви розумієте: те, що ми бачимо, назвати скріпками важко. Пригадайте, як швидко ви розігнули скріпки і як нелегко було скласти їх назад. Ось так і в житті: швидко можна наробити безглуздих помилок, але виправити їх нелегко, а іноді й неможливо. 
 

Неможливо повернути втрачене здоров᾿я.

 У сучасному житті є багато факторів, які псують його, не варто додавати до них ще й шкідливі звички.

 

 Відео-ролик  про шкідливі звички (мультимедійна дошка)

 

Слово надається тренеру програми «Вибір» (підсумки про проведену роботу)

 

Відео-матеріали «Мої зобов᾿язання»

 

Вручення сертифікатів учням, фотосессія

Підсумок 
Учитель. Кожна людина може помилятися. Розвиваючи свій характер, ми вчимося на власних помилках, і це допомагає нам робити правильний вибір у майбутньому. Отже, необхідно намагатися робити правильні вчинки, приймати правильні рішення незалежно від того, чи сприяють цьому обставини.

 

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
951
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку