Година спілкування "Правила спілкування в соціальних мережах"

Про матеріал

У час технологій Інтернет став частиною нас самих, ми живемо в соціальних мережах, працюємо та ведемо особисте життя. Наш профіль наповняється різною інформацією, а по стрічці новин можна взнати все що нас цікавить. Знайомі та друзі все частіше дізнаються про наше життя з фотографій та постів. Ми лайкаємо, постимо, твітимо… А чи можемо ми відрізняти віртуальний світ від реального, справжніх друзів від уявних?

Перегляд файлу

Тема. Правила спілкування в соціальних мережах

Мета: вчити дітей відрізняти віртуальний світ від реального; ознайомити дітей із соціальними мережами, з типами поведінки людей у соцмережах; дати уявлення про небезпеки, які чекають на людину в Інтернеті; навчити дітей уникати небезпечного спілкування, оминати гострі кути мережі; сприяти розвитку толерантності; виховувати культуру спілкування.

Тип заняття: розширена лекція.

Оснащення: презентація.

Хід заняття

 

Соціальні мережі

Соціальна мережа є спеціалізованим сайтом, на якому люди можуть спілкуватися і ділитися інформацією. Є мережі для спілкування, знайомства за інтересами.

Найпопулярнішою світовою соціальною мережею є Facebook. Мережа, що налічує 13 мільярда користувачів, була створена Марком Цукербергом в 2004 році. Користувачі діляться інформацією, фотографіями, думками. Є можливість створювати групи за інтересами, а також сторінки того, що вам подобається.

Соціальну мережу ВКонтакте знають всі користувачі, це найпопулярніша російськомовна мережа. Створена Павлом Дуровим у 2006 році, вона налічує 342 мільйони активних користувачів на місяць. Напевно важко знайти російськомовну людину, яка не зареєстрована ВК. Цей соціальний ресурс захопив всіх жителів Росії, Білорусі та України. Користувачі постійно оновлюють статуси, музику фотографії. Створюється дуже багато груп за інтересами, це - кіно, музика, спорт, книги і так далі. Більшість зареєстрованих користувачів беруть активну участь в житті даного інтернет-ресурсу, а для багатьох це стало необхідністю.

Однокласники – друга за популярністю соціальна мережа в Росії. Запущена в березні 2006 року Альбертом Попковим. Аудиторія користувачів понад 205 мільйонів людей. З 4 липня 2013 року проект доступний і на англійській мові.

Мій світ Mail Ru Group. Невелика соціальна мережа, яка доступна користувачам, які мають обліковий запис на поштовому сервісі Mail ru.

Також існує багато соціальних мереж за інтересами, де кожен може знайти співрозмовників та друзів у певному колі захоплень. Наприклад, Instagram, де користувачі діляться своїми фотографіями, можуть додавати друзів, коментувати оновлення. Кожен користувач, зареєстрований в Instagram, буквально розповідає своє життя по фотографіях: де був, що їв, що одягнув сьогодні.

На порталі Myspace мешкають в основному музиканти і зірки.

Flics - ще одне фото-співтовариство.

Ще існує дуже багато сайтів знайомств, де люди знайомляться, спілкуються. Є спеціалізовані сайти, на яких люди знайомляться з конкретною метою, наприклад шлюб і створення сім'ї. Популярні російськомовні сайти: LovePlanet, Мамба.

Правила спілкування в соціальних мережах

На сайті будь-якої соціально мережі ви зможете знайти правила поведінки на даному ресурсі, ви погоджуєтесь з ними при реєстрації. Це положення про авторське право, конфіденційність та законодавство.

Користувач не повинен:

  • Створювати фальшиві акаунти.
  • Ображати співрозмовників.
  • Поширювати неправдиву інформацію.
  • Поширювати рекламну інформацію у вигляді спам-розсилки.
  • Поширювати шкідливі програми.
  • Поширювати інформацію, що містить пропаганду злочинної діяльності, загрози, непристойні матеріали, сцени насильства.
  • Незаконно розміщувати матеріали третіх осіб без їх згоди.

Користувач зобов'язаний:

  • Повідомляти про всі порушення адміністрації сайту.
  • Не надавати логін і пароль від свого облікового запису іншим особам.
  • Нести повну відповідальність за інформацію, розміщену на його сторінці в соціальній мережі.
  • При реєстрації надавати достовірну інформацію.
  • Дотримуватися положень законодавства.

Люди в соціальних мережах

У час технологій Інтернет став частиною нас самих, ми живемо в соціальних мережах, працюємо та ведемо особисте життя. Наш профіль наповняється різною інформацією, а по стрічці новин можна взнати все що нас цікавить. Знайомі та друзі все частіше дізнаються про наше життя з фотографій та постів. Ми лайкаємо, постимо, твітимо… знаходячись думками в соціальних мережах на роботі, вдома, на відпочинку чи навіть на унітазі. Люди в соціальних мережах поділяються на певні типи. Існує зручна класифікація, в якій ви зможете знайти себе, або ж своїх знайомих.

І так, люди в соціальних мережах поділяються на:

  1. Люди-консультанти. Це люди, що вирішили заробляти в Інтернеті. Вони з ранку до ночі розміщують оголошення в своєму аккаунті, напрошуються в друзі, призивають стати частиною їхньої команди, купити їхній товар. Інколи ми не звертаємо на таких людей уваги, швидко прокручуємо стрічку новин, ігноруємо їхні повідомлення, а коли вони дійсно дістають, кидаємо в чорний список, видаляємо з друзів, відписуємось від їхніх новин або забороняємо запрошувати до спільноти.
  2. Тип людини-щастя. В таких людей безліч фотографій, по них ми взнаємо коли вони сьогодні прокинулись, що п’ють на сніданок (каву чи чай), в якому одязі йдуть на роботу чи відпочивають, чим обідають – вечеряють, де гуляють, що купують та інші подробиці свого життя. Вони постять цитати відомих людей, яскраві картинки, лайкають фото своїх знайомих чи пухнастих звірят. У своїх світлинах завжди усміхнені і життєрадісні, а кожен пост повний оптимізму. Їхній любимий хештег #щаслива… А ще їм часто заздрять інші жителі соціальних мереж, тихо гортаючи їхню стрічку новин і переглядаючи нові фотографії.
  3. Тип нещасливої людини в соціальних мережах. Це саме і є ті люди, що тихо гортають новини і фото людини-щастя. Такі суб’єкти постять важкі цитати і уривки роздумів, сумні картинки з Інтернету, їхній акаунт переважно насичений чорними та сірими тонами та сумними смайликами.
  4. Людина-загадка. Профіль такої людини створений десь 5-8 років тому і лежить «мертвим» в соціальній мережі Інтернету. Така особа час від часу заходить онлайн, але новин чи постів від неї немає. Про життя таких друзів ми взнаємо через інших знайомих чи при особистій зустрічі, але аж ніяк не з соціальних мереж.
  5. Людина-репост. Такі люди не часто публікують дані свого життя, вони люблять просто робити репости. Це різні вікторини, призи, рецепти, поради, тести (наприклад «Ким ви були в минулому житті?»). Такий контент не несе важливої інформації, але він не є нав’язливим, тому переважно ігнорується.
  6. Людина-щоденник. Це люди, що накопичують інформацію. Що, де, коли? Вони постять новини, від: «Цей цуцик шукає господаря…» до «Політичні новини…».
  7. Люди-блогери. Такі типи людей пишуть свої роздуми, поради та ідеї. Вони знімають власні відео, пишуть статті, де обов’язково має бути посилання, по якому потрібно перейти на блог чи сайт. До них повинні всі прислухатись, репостити чи лайкати адже блогери поганого не порадять.
  8. Людина-відлюдник або герой (це вже вам обирати). Рідкісний вид людини, яка не зареєстрована в жодній соціальній мережі, в неї немає пошти чи навіть Інтернету. Такі люди взнають інформацію з перших вуст, при зустрічах чи по телефоні. Інколи вони і просять показати фотографії тих чи інших спільних знайомих в мережі, але самі вступати в ряди інтернетоманії не бажають.

Ось таке переважно сучасне суспільство і сучасні люди в соціальних мережах.

Поведінка в соціальних мережах: поради юриста Михайла Присяжнюка

Ви проводите час в соціальних мережах? Спілкуєтеся з родичами і приятелями або легко знайомитеся з безліччю людей? Але ж замість нових друзів ви можете зустріти афериста! Як цього уникнути, розповів юрист Михайло Присяжнюк.

Акаунти у соціальних мережах мають більшість користувачів Інтернету. Вони дуже зручні для того, щоб відновити давно втрачені контакти, а також познайомитися з новими людьми.

Але часто за аватаркою і навіть знайомим ім’ям ховається зовсім інша людина, і ця людина – недоброзичливець! А ви тільки йому допомагаєте. Чи правильна ваша поведінка в соціальних мережах?

Михайло Присяжнюк пропонує поставити собі три питання:

  1. Чи публікуєте ви фото з особистих архівів на сторінках соцмереж у відкритому для всіх доступі?
  2. Чи розміщуєте ви на своїй сторінці посилання на профілі своїх родичів?
  3. Чи розміщуєте фото квартири, пам’яток поруч з будинком?

З цього виходять правила поведінки в соціальних мережах, які можна проілюструвати безліччю неприємних ситуацій за їх невиконання.

Журналіст телеканалу СТБ перевірила, чи просто квартирному злодієві знайти забезпечену жертву. Вона задала в соціальній мережі параметри пошуку по країні, місту та престижному виші, вказала вікові рамки потенційної «жертви» і вийшла на дівчину, у якої крім того, що вона постійно публікувала фото з дорогими покупками, ще й зазначено повну домашню адресу!

Журналіст вирушила за вказаною адресою і зустріла дівчину якраз біля входу в квартиру! Момент був чітко підгаданий, тому що дівчина виклала фото, з якого можна зрозуміти, що вона повертається зі спортзалу! «Жертва» відбулася попередженням бути акуратнішою з розголошенням особистої інформації в соціальних мережах, але ж могло бути й гірше!

Те ж саме стосується публікації фотографій з відпочинку в режимі реального часу!

Михайло Присяжнюк: «Розповідаючи на сторінці про своє місце розташування, ви даєте максимум вказівок для хатніх злодіїв, які можуть вас пограбувати. За вашими постами і коментарями вони легко з’ясовують, чим можна поживитися у квартирі, і в який час вона порожня.

Ніколи не вказуйте свою домашню адресу! Не робіть мітки зі своїм місцезнаходженням під час самого відпочинку! Також не варто розміщувати фотографії та опис будь-яких пам’яток, розташованих по сусідству! Не публікуйте у відкритому доступі фото цінних речей! І не залишайте пости або коменти у стилі «залишилося 5 днів до від’їзду»!»

Глядачка «Все буде добре» розповіла історію, що до списку її друзів долучився однокласник, якого раніше не було в соціальних мережах і запропонував влаштувати зустріч з усім класом. Видав номер карти, і всі слухняно скинули грошей на ресторан. Зрозуміло, ніякого столу замовлено не було, і ніхто їх не чекав. І зловмисник тільки прикрився іменем знайомої їм людини.

Михайло Присяжнюк: «Коли ви максимально докладно заповнюєте профіль у соціальній мережі, ви даєте безліч вказівок для аферистів. Вони вивчать ваші фото, ваші публікації за останні кілька років і зможуть втертися до вас у довіру. Назвавшись вашим другом, однокласником/одногрупником.

Чим більше архівних фото з докладними описами і коментарями у відкритому доступі ви залишаєте в мережі, тим більше ваших друзів потрапляє до зони ризику».

А над Наталею Левензон знімальна група передачі поставила досить жорстокий експеримент. Нікому не склало труднощів перейти на сторінку її сина за посиланням зі сторінки мами. У хлопчика навіть було вказано, в якій школі він навчається!

Назвавшись ліпшим другом Наталії, журналіст після занять відвіз дитину на автомобілі на нібито проведений матір’ю майстер-клас!

Михайло Присяжнюк: «Якщо профіль використовується тільки для спілкування з близькими – зробіть його особливим, впізнаваним тільки для вузького кола людей. Фото профілю може бути дитяче, або гарненько оброблене фотошопом, щоб ваш аккаунт адміністратори соцмережі не деактивували. До імені можна додати в дужках псевдонім – герой вашого улюбленого фільму або книги. Друзі – тільки ваша сім’я. Не робіть пости, в яких є вказівки на садочок/школу/ВНЗ. Похваліть своїх рідних за успіхи в особистій розмові, а не в онлайн-режимі!»

Застосуйте правила поведінки в соціальних мережах до своєї сторінки, і Все буде добре!

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила спілкування в соціальних мережах

Номер слайду 2

Соціальні мережі

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Користувач мережі не повинен: Створювати фальшиві акаунти. Ображати співрозмовників. Поширювати неправдиву інформацію. Поширювати рекламну інформацію у вигляді спам-розсилки. Поширювати шкідливі програми. Незаконно розміщувати матеріали третіх осіб без їх згоди. Поширювати інформацію, що містить пропаганду злочинної діяльності, загрози, непристойні матеріали, сцени насильства.

Номер слайду 5

Користувач мережі зобов'язаний: Повідомляти про всі порушення адміністрації сайту. Не надавати логін і пароль від свого облікового запису іншим особам. Нести повну відповідальність за інформацію, розміщену на його сторінці в соціальній мережі. При реєстрації надавати достовірну інформацію. Дотримуватися положень законодавства.

Номер слайду 6

Людина-консультант. Людина, що заробляє в Інтернеті

Номер слайду 7

Людина-щастя. У своїх світлинах завжди усміхнена і життєрадісна, кожен пост повний оптимізму

Номер слайду 8

Нещаслива людина. Такі суб’єкти постять важкі цитати і уривки роздумів, сумні картинки з ІнтернетуЇхній акаунт переважно насичений чорними та сірими тонами та сумними смайликами

Номер слайду 9

Людина-загадка. Профіль такої людини створений давно, але лежить «мертвим» в соціальній мережі. Така особа час від часу заходить онлайн, але новин чи постів від неї немає

Номер слайду 10

Людина-репост. Такі люди не часто публікують дані свого життя, вони люблять просто робити репости

Номер слайду 11

Людина-щоденник. Це люди, що накопичують інформацію

Номер слайду 12

Людина-блогер. Такі типи людей пишуть свої роздуми, поради та ідеї

Номер слайду 13

Людина-відлюдник (герой)Рідкісний вид людини, яка не зареєстрована в жодній соціальній мережі, в неї немає пошти чи навіть Інтернету

Номер слайду 14

Поради юриста Михайла Присяжнюка. Чи публікуєте ви фото з особистих архівів на сторінках соцмереж у відкритому для всіх доступі?Чи розміщуєте ви на своїй сторінці посилання на профілі своїх родичів?Чи розміщуєте фото квартири, пам’яток поруч з будинком?

Номер слайду 15

Ніколи не вказуйте свою домашню адресу! Не робіть мітки зі своїм місцезнаходженням під час самого відпочинку! Не публікуйте у відкритому доступі фото цінних речей!Поради юриста Михайла Присяжнюка

Номер слайду 16

Чим більше архівних фото з докладними описами і коментарями у відкритому доступі ви залишаєте в мережі, тим більше ваших друзів потрапляє до зони ризику. Поради юриста Михайла Присяжнюка

Номер слайду 17

Якщо профіль використовується тільки для спілкування з близькими – зробіть його особливим, впізнаваним тільки для вузького кола людей. Не робіть пости, в яких є вказівки на садочок, школу, ВНЗ. Похваліть своїх рідних за успіхи в особистій розмові, а не в онлайн-режимі!Поради юриста Михайла Присяжнюка

Номер слайду 18

Застосуйте правила поведінки в соціальних мережах до своєї сторінки, і Все буде добре!Поради юриста Михайла Присяжнюка

Номер слайду 19

Джерелаhttp://modney.pp.ua/rizne/10788-pravila-splkuvannya-v-socalnih-merezhah.htmlhttps://www.aia.com.ua/uk/lyudi-v-socialnix-merezhax/ https://dobre.stb.ua/ua/2017/01/26/povedenie-v-sotsialnyh-setyah-sovety-yurista-mihaila-prisyazhnyuka/

Перегляд файлу

Тема. Правила спілкування в соціальних мережах

Мета: вчити дітей відрізняти віртуальний світ від реального; ознайомити дітей із соціальними мережами, з типами поведінки людей у соцмережах; дати уявлення про небезпеки, які чекають на людину в Інтернеті; навчити дітей уникати небезпечного спілкування, оминати гострі кути мережі; сприяти розвитку толерантності; виховувати культуру спілкування.

Тип заняття: розширена лекція.

Оснащення: презентація.

Хід заняття

 

Соціальні мережі

Соціальна мережа є спеціалізованим сайтом, на якому люди можуть спілкуватися і ділитися інформацією. Є мережі для спілкування, знайомства за інтересами.

Найпопулярнішою світовою соціальною мережею є Facebook. Мережа, що налічує 13 мільярда користувачів, була створена Марком Цукербергом в 2004 році. Користувачі діляться інформацією, фотографіями, думками. Є можливість створювати групи за інтересами, а також сторінки того, що вам подобається.

Соціальну мережу ВКонтакте знають всі користувачі, це найпопулярніша російськомовна мережа. Створена Павлом Дуровим у 2006 році, вона налічує 342 мільйони активних користувачів на місяць. Напевно важко знайти російськомовну людину, яка не зареєстрована ВК. Цей соціальний ресурс захопив всіх жителів Росії, Білорусі та України. Користувачі постійно оновлюють статуси, музику фотографії. Створюється дуже багато груп за інтересами, це - кіно, музика, спорт, книги і так далі. Більшість зареєстрованих користувачів беруть активну участь в житті даного інтернет-ресурсу, а для багатьох це стало необхідністю.

Однокласники – друга за популярністю соціальна мережа в Росії. Запущена в березні 2006 року Альбертом Попковим. Аудиторія користувачів понад 205 мільйонів людей. З 4 липня 2013 року проект доступний і на англійській мові.

Мій світ Mail Ru Group. Невелика соціальна мережа, яка доступна користувачам, які мають обліковий запис на поштовому сервісі Mail ru.

Також існує багато соціальних мереж за інтересами, де кожен може знайти співрозмовників та друзів у певному колі захоплень. Наприклад, Instagram, де користувачі діляться своїми фотографіями, можуть додавати друзів, коментувати оновлення. Кожен користувач, зареєстрований в Instagram, буквально розповідає своє життя по фотографіях: де був, що їв, що одягнув сьогодні.

На порталі Myspace мешкають в основному музиканти і зірки.

Flics - ще одне фото-співтовариство.

Ще існує дуже багато сайтів знайомств, де люди знайомляться, спілкуються. Є спеціалізовані сайти, на яких люди знайомляться з конкретною метою, наприклад шлюб і створення сім'ї. Популярні російськомовні сайти: LovePlanet, Мамба.

Правила спілкування в соціальних мережах

На сайті будь-якої соціально мережі ви зможете знайти правила поведінки на даному ресурсі, ви погоджуєтесь з ними при реєстрації. Це положення про авторське право, конфіденційність та законодавство.

Користувач не повинен:

  • Створювати фальшиві акаунти.
  • Ображати співрозмовників.
  • Поширювати неправдиву інформацію.
  • Поширювати рекламну інформацію у вигляді спам-розсилки.
  • Поширювати шкідливі програми.
  • Поширювати інформацію, що містить пропаганду злочинної діяльності, загрози, непристойні матеріали, сцени насильства.
  • Незаконно розміщувати матеріали третіх осіб без їх згоди.

Користувач зобов'язаний:

  • Повідомляти про всі порушення адміністрації сайту.
  • Не надавати логін і пароль від свого облікового запису іншим особам.
  • Нести повну відповідальність за інформацію, розміщену на його сторінці в соціальній мережі.
  • При реєстрації надавати достовірну інформацію.
  • Дотримуватися положень законодавства.

Люди в соціальних мережах

У час технологій Інтернет став частиною нас самих, ми живемо в соціальних мережах, працюємо та ведемо особисте життя. Наш профіль наповняється різною інформацією, а по стрічці новин можна взнати все що нас цікавить. Знайомі та друзі все частіше дізнаються про наше життя з фотографій та постів. Ми лайкаємо, постимо, твітимо… знаходячись думками в соціальних мережах на роботі, вдома, на відпочинку чи навіть на унітазі. Люди в соціальних мережах поділяються на певні типи. Існує зручна класифікація, в якій ви зможете знайти себе, або ж своїх знайомих.

І так, люди в соціальних мережах поділяються на:

  1. Люди-консультанти. Це люди, що вирішили заробляти в Інтернеті. Вони з ранку до ночі розміщують оголошення в своєму аккаунті, напрошуються в друзі, призивають стати частиною їхньої команди, купити їхній товар. Інколи ми не звертаємо на таких людей уваги, швидко прокручуємо стрічку новин, ігноруємо їхні повідомлення, а коли вони дійсно дістають, кидаємо в чорний список, видаляємо з друзів, відписуємось від їхніх новин або забороняємо запрошувати до спільноти.
  2. Тип людини-щастя. В таких людей безліч фотографій, по них ми взнаємо коли вони сьогодні прокинулись, що п’ють на сніданок (каву чи чай), в якому одязі йдуть на роботу чи відпочивають, чим обідають – вечеряють, де гуляють, що купують та інші подробиці свого життя. Вони постять цитати відомих людей, яскраві картинки, лайкають фото своїх знайомих чи пухнастих звірят. У своїх світлинах завжди усміхнені і життєрадісні, а кожен пост повний оптимізму. Їхній любимий хештег #щаслива… А ще їм часто заздрять інші жителі соціальних мереж, тихо гортаючи їхню стрічку новин і переглядаючи нові фотографії.
  3. Тип нещасливої людини в соціальних мережах. Це саме і є ті люди, що тихо гортають новини і фото людини-щастя. Такі суб’єкти постять важкі цитати і уривки роздумів, сумні картинки з Інтернету, їхній акаунт переважно насичений чорними та сірими тонами та сумними смайликами.
  4. Людина-загадка. Профіль такої людини створений десь 5-8 років тому і лежить «мертвим» в соціальній мережі Інтернету. Така особа час від часу заходить онлайн, але новин чи постів від неї немає. Про життя таких друзів ми взнаємо через інших знайомих чи при особистій зустрічі, але аж ніяк не з соціальних мереж.
  5. Людина-репост. Такі люди не часто публікують дані свого життя, вони люблять просто робити репости. Це різні вікторини, призи, рецепти, поради, тести (наприклад «Ким ви були в минулому житті?»). Такий контент не несе важливої інформації, але він не є нав’язливим, тому переважно ігнорується.
  6. Людина-щоденник. Це люди, що накопичують інформацію. Що, де, коли? Вони постять новини, від: «Цей цуцик шукає господаря…» до «Політичні новини…».
  7. Люди-блогери. Такі типи людей пишуть свої роздуми, поради та ідеї. Вони знімають власні відео, пишуть статті, де обов’язково має бути посилання, по якому потрібно перейти на блог чи сайт. До них повинні всі прислухатись, репостити чи лайкати адже блогери поганого не порадять.
  8. Людина-відлюдник або герой (це вже вам обирати). Рідкісний вид людини, яка не зареєстрована в жодній соціальній мережі, в неї немає пошти чи навіть Інтернету. Такі люди взнають інформацію з перших вуст, при зустрічах чи по телефоні. Інколи вони і просять показати фотографії тих чи інших спільних знайомих в мережі, але самі вступати в ряди інтернетоманії не бажають.

Ось таке переважно сучасне суспільство і сучасні люди в соціальних мережах.

Поведінка в соціальних мережах: поради юриста Михайла Присяжнюка

Ви проводите час в соціальних мережах? Спілкуєтеся з родичами і приятелями або легко знайомитеся з безліччю людей? Але ж замість нових друзів ви можете зустріти афериста! Як цього уникнути, розповів юрист Михайло Присяжнюк.

Акаунти у соціальних мережах мають більшість користувачів Інтернету. Вони дуже зручні для того, щоб відновити давно втрачені контакти, а також познайомитися з новими людьми.

Але часто за аватаркою і навіть знайомим ім’ям ховається зовсім інша людина, і ця людина – недоброзичливець! А ви тільки йому допомагаєте. Чи правильна ваша поведінка в соціальних мережах?

Михайло Присяжнюк пропонує поставити собі три питання:

  1. Чи публікуєте ви фото з особистих архівів на сторінках соцмереж у відкритому для всіх доступі?
  2. Чи розміщуєте ви на своїй сторінці посилання на профілі своїх родичів?
  3. Чи розміщуєте фото квартири, пам’яток поруч з будинком?

З цього виходять правила поведінки в соціальних мережах, які можна проілюструвати безліччю неприємних ситуацій за їх невиконання.

Журналіст телеканалу СТБ перевірила, чи просто квартирному злодієві знайти забезпечену жертву. Вона задала в соціальній мережі параметри пошуку по країні, місту та престижному виші, вказала вікові рамки потенційної «жертви» і вийшла на дівчину, у якої крім того, що вона постійно публікувала фото з дорогими покупками, ще й зазначено повну домашню адресу!

Журналіст вирушила за вказаною адресою і зустріла дівчину якраз біля входу в квартиру! Момент був чітко підгаданий, тому що дівчина виклала фото, з якого можна зрозуміти, що вона повертається зі спортзалу! «Жертва» відбулася попередженням бути акуратнішою з розголошенням особистої інформації в соціальних мережах, але ж могло бути й гірше!

Те ж саме стосується публікації фотографій з відпочинку в режимі реального часу!

Михайло Присяжнюк: «Розповідаючи на сторінці про своє місце розташування, ви даєте максимум вказівок для хатніх злодіїв, які можуть вас пограбувати. За вашими постами і коментарями вони легко з’ясовують, чим можна поживитися у квартирі, і в який час вона порожня.

Ніколи не вказуйте свою домашню адресу! Не робіть мітки зі своїм місцезнаходженням під час самого відпочинку! Також не варто розміщувати фотографії та опис будь-яких пам’яток, розташованих по сусідству! Не публікуйте у відкритому доступі фото цінних речей! І не залишайте пости або коменти у стилі «залишилося 5 днів до від’їзду»!»

Глядачка «Все буде добре» розповіла історію, що до списку її друзів долучився однокласник, якого раніше не було в соціальних мережах і запропонував влаштувати зустріч з усім класом. Видав номер карти, і всі слухняно скинули грошей на ресторан. Зрозуміло, ніякого столу замовлено не було, і ніхто їх не чекав. І зловмисник тільки прикрився іменем знайомої їм людини.

Михайло Присяжнюк: «Коли ви максимально докладно заповнюєте профіль у соціальній мережі, ви даєте безліч вказівок для аферистів. Вони вивчать ваші фото, ваші публікації за останні кілька років і зможуть втертися до вас у довіру. Назвавшись вашим другом, однокласником/одногрупником.

Чим більше архівних фото з докладними описами і коментарями у відкритому доступі ви залишаєте в мережі, тим більше ваших друзів потрапляє до зони ризику».

А над Наталею Левензон знімальна група передачі поставила досить жорстокий експеримент. Нікому не склало труднощів перейти на сторінку її сина за посиланням зі сторінки мами. У хлопчика навіть було вказано, в якій школі він навчається!

Назвавшись ліпшим другом Наталії, журналіст після занять відвіз дитину на автомобілі на нібито проведений матір’ю майстер-клас!

Михайло Присяжнюк: «Якщо профіль використовується тільки для спілкування з близькими – зробіть його особливим, впізнаваним тільки для вузького кола людей. Фото профілю може бути дитяче, або гарненько оброблене фотошопом, щоб ваш аккаунт адміністратори соцмережі не деактивували. До імені можна додати в дужках псевдонім – герой вашого улюбленого фільму або книги. Друзі – тільки ваша сім’я. Не робіть пости, в яких є вказівки на садочок/школу/ВНЗ. Похваліть своїх рідних за успіхи в особистій розмові, а не в онлайн-режимі!»

Застосуйте правила поведінки в соціальних мережах до своєї сторінки, і Все буде добре!

1

 

zip
Додано
27 січня 2022
Переглядів
5362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку