Година спілкування : Розмова у колі « Добро починається з тебе»

Про матеріал
допомогти учням з’ясувати сутність понять «добро», «доброта», як принципів людського буття; формувати уміння диференціювати ознаки доброго і злого; розвивати творчу уяву, почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності, спонукати творити добро, бути милосердним; виховувати кращі людські якості.
Перегляд файлу

Година спілкування : Розмова у колі « Добро починається з тебе»

Мета: допомогти учням з’ясувати сутність понять «добро», «доброта», як принципів людського буття; формувати уміння диференціювати ознаки доброго і злого; розвивати творчу уяву, почуття доброти, чуйності, милосердя, гуманності, спонукати творити добро, бути милосердним; виховувати кращі людські якості.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

I. Організація класу. Привітання дітей

Вихователь:

-Треба всім нам привітатись:

Діти:

-Добрий день!

Вихователь:

-Дружно весело сказати:

Діти:

-Добрий день!

Всі  разом:

-Вліво - вправо повернемось,

Туди-сюди усміхнемось.

Всіх гостей ми привітаєм:

І здоров'я побажаєм.

 

Створення ситуації інтриги

Ось і тема в нас нова,

Зашифрована вона.

Пропоную в гру пограти

І її розшифрувати.

 

Гра «Шифрувальники»

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

III. Актуалізація опорних знань

1. Робота з Лего цеглинками

- до сонечка промінчик(сказавши комплімент сосідові)

- скласти кубик(біг змійкою навколо кубиків за сигналом)

 

2.  Робота з прислів’ями в парах. Гра «Збери прислів’я»

Де є добро, там                                  зникає зло.

Доброта кінчається                            радістю.

Від доброго слова                               світ радіє.

Доброму слову                                      ціни нема.

Доброта немає                                       кордонів.

Хто добре починає,той                         добре кінчає.

Добрі діти доброго слова                     послухають.

Добре слово –                                         золотий ключ.  

3. Займи позицію «Що таке добре, а що погано?»

Учитель.

- А чи всі з вас правильно розуміють, що таке добро, а що таке зло? Зараз я прочитаю твердження. Ваше завдання – підтвердити (так)  і показати зелену картку або заперечити (ні) – червоною карткою.

  1. Добра людина – це та, яка співчуває іншій людині, коли з тією трапилася біда.
  2. Добра людина – це та, що допомагає одиноким людям похилого віку, інвалідам.
  3. Добра людина – це та, що хуліганить, бешкетує, кривдить інших.
  4. Добра людина – це та, що піклується про бездомних тварин.
  5. Добра людина – це та, що байдуже проходить повз людську біду, горе, відчай.
  6. Добра людина – це та, що не шкодує для інших того, що має, готова поділитися.

 

4.Творче завдання «Дерево Доброти».Робота з «чарівними» словами і привітаннями.

-Діти,добрі слова ми говоримо у привітаннях, побажаннях один одному. Згадайте, а часто ви вживаєте добрі слова? Ці слова ще називають «чарівними». Назвіть ці «чарівні слова».(відповіді учнів)

Сказати чарівне слово та прикріпити листочок до дерева

Молодці! Дійсно саме ці слова називаються добрими або «чарвними».

 

5.  Виготовлення колажу.

Що ж тут сталося?  Земля вкрита туманом. Давайте зробимо так, щоб сонце на цій землі засяяло яскраво-яскраво. Не випадково, народна мудрість говорить: доброта, що сонце. А добрі люди, як промені цього сонця добротою своєї зігрівають нашу Землю. Доброта дуже потрібна і вам самим, і близьким вам людям, вашим друзям, і просто тим, хто вас оточують.

Нам потрібно  зобразити  на цьому аркуші сонце. Зараз ви виберете на дошці слова тількі ті , які відносяться до добрих людей  і наклеїте їх на сонці замість промінчиків.

Розв'язний, акуратний, доброзичливий, ввічливий, грубий, нечемний, вміє прощати образи, чуйний, чуйний, допомагає в біді, часто свариться, запальний,скромний, товариський, ласкавий, веселий, щасливий, нахабний, уважний, жадібний, крикливий

Сонце дає життя на Землі, тепер, на Добрій землі будуть квітнути сади, співати птахи, тому що природа теж радіє доброті.

Подивіться на картину, яка у нас з вами вийшла. Мені здається, що тут когось не вистачає. Звичайно ж, нас! Наших добрих сердець!

Продовження життя на картині, на нашій Землі залежить від нас, від того які вчинки будемо здійснювати (підпишіть свої «серця», приклейте на картину ) 

 

6. Інсценування народної  байки «Сонце і блискавка»

- Зараз надаємо слово акторам.

Звучить музика. Наперед  виходять Сонце і Блискавка.

Блискавка.  (звертаючись до Сонця). Скажи, Сонечко, чому люди тебе люблять, а мене ні? Твоїй появі радіють, а мене лякаються? Адже я така яскрава, як і ти.

Сонце. Хіба ти не знаєш, що і тварина, і людина тепло любить та ласку.

Блискавка. Якщо я вдарю у сухе дерево і воно спалахне, людям також стане тепло від полум’я.  Та це їх не влаштовує.

Сонце. Річ у тім, Блискавко, що твого тепла вистачає лише на короткий спалах, та й він більше лиха приносить, ніж користі. А моє тепло тривале, і від нього все квітує й радіє.

Учитель.

- А ви, друзі, кому симпатизуєте: Блискавці чи Сонцю?

- Чому ж люди так люблять Сонечко і не люблять Блискавку?

 

7. Вправа "Закінчи речення"

- Прошу подумати і закінчити речення: "Хай добрим ваше серце буде для того щоб…"

 Відповіді дітей:

 - щоб світ став кращим.

 - щоб перемагало добро.

 - щоб всі були щасливими.

 - щоб допомогти тим, кому це потрібно.

 - щоб допомогти природі.

 - щоб допомогти інвалідам.

-А кого ви в класі вважаєте самим добрим?

 

Підсумок

- Сьогодні ви протоптали стежку доброти,бажаю вам ,дітки, щоб ця стежка перетворилась на широкий шлях,яким ви будете йти впевнено,даруючи усім радість і любов.

 

docx
Додано
9 березня 2020
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку