До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Година спілкування з елементами дискусії для учнів 10 класу "Ми - європейці"

Про матеріал

Матеріал містить посилання на відеоканал та презентації. Може бути використаний як для перших уроків, так і для виховних годин.

Перегляд файлу

 

ПЕДАГОГІЧНА  МАЙСТЕРНЯ класного керівника Малахівської О. В. 

 

Ольга Вікторівна МАЛАХІВСЬКА, 

Ставрівський навчально-виховного комплекс  «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний  навчальний заклад» Окнянського району Одеської області 

 

Ми – одна велика родина – європейці! 

(година спілкування з елементами дискусії для учнів 10-го класу)

 

 

Мета: сприяти усвідомленню учнями місця України серед інших країн, особливо Європи, допомогти зрозуміти важливість Європейського об’єднання, приналежність України до європейської сім’ї народів, акцентувати увагу на необхідності розширення знань про Україну як можливого члена Євросоюзу, розширювати знання учнів про Європейський Союз, країни, які в нього входять, сприяти формуванню нового європейського світогляду молоді, розвивати навички творчого мислення учнів шляхом їхнього включення у полеміку, формувати моральні пріоритети, які визначають людину найвищою цінністю. 

 

Форма проведення: година спілкування з елементами дискусії.

Учасники: учні 10-го класу, батьки, гості. Обладнання: 

8 Державний Прапор України, Державний Герб України; 

8 прапорці Євросоюзу; 

8 мультимедійне обладнання, музичний центр; 

8 ватмани, маркери, стікери; 

8 роздатковий матеріал; 

8 карти України, Європи та світу;  8 відеоматеріали з YouTube.

 

Оформлення класу: столи розміщені у виді півкола, щоб учасники мали змогу бачити один одного під час дискусії. 

 

 

ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ

Вчитель: Доброго дня, дорогі учні, батьки, гості! 

Сьогодні ви знову сідаєте за шкільні парти відпочилими, змужнілими, дорослішими. Вам усміхається лагідне сонце, яке посилає свої промені із синього неба. Немає на світі кращого неба, ніж небо України! Воно благословляє свою Україну, береже у віках її материнську любов, тому його ніколи не відділити від матінки-землі. Як не можна відділити небо від землі, так і не можна відділити Захід України від Сходу, Карпати від Світязя, Чорне море від Дніпра. 

 

 

 

Україна – це наша земля, рідний край, наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, і, зрозуміло, талановитими людьми. 

 

Відеодемонстрація пісні: Світлана Весна «Мій рідний край» borkovskyy01. Слова і музика Наталії Май (відео в YouTube).

 

Україна є частиною Європи. Європа – це велика міцна родина, об’єднання прогресивних, демократичних держав. Європейці поєднані спільною ідеєю процвітання та миру. 

У травні все європейське співтовариство відзначає День Європи. Цей день став символом нового початку, вільного та успішного шляху. Це свято в черговий раз нагадує нам, що Європа починається не за кордоном України, вона починається у серці кожного з нас. І ми – частина Європи. 

Запрошую усіх на годину спілкування з елементами дискусії «Ми – одна велика родина – європейці!». 

На нашій годині спілкування присутні (представлення гостей)

Всіх присутніх ми запрошуємо до дискусії та створити власне розуміння          теми і спрогнозувати майбутнє України. 

Перш за все, ознайомимося з правилами проведення дискусії.

ПРАВИЛА ДИСКУСІЇ:

1.     Думай, про що говориш.

2.     Головне - аргументи, логіка.

3.     Сперечайся чесно.

4.     Поважай думку опонента.

5.     Май мужність визнати свою неправоту.

6.     Роби висновок.

 

Вчитель: А тепер відгадайте ключове слово, яке стане основою для розмови під час дискусії. 

 

2 Вправа «Шифрувальник» 

Завдання: Відгадайте, яке слово зашифровано?

Вчитель: Так, вірно. Це слово – «ЄВРОПЕЄЦЬ».

 

 2 Інтерактивна вправа «ЄВРОПЕЄЦЬ» («асоціативний кущ»)

Завдання: Які асоціації виникають у вас зі словом «ЄВРОПЕЄЦЬ»? 

Свої міркування запишіть, будь-ласка, на стікерах у вигляді зірочки                        і прикріпіть по колу.  

2 Тлумачення слова

Як бачите, у нас спільні думки. Давайте заглянемо в Академічний тлумачний словник української мови і знайдемо тлумачення слова «європеєць».

ЄВРОПЕ ЦІ, ів, мн. (одн. європеєць, йця, ів; європейка, и, жін.). Жителі або уродженці Європи.

Вчитель:    Слово         «європеєць»         походить    від     слова          ЄВРО.         Різноманітні словосполучення із словом ЄВРО досить часто зустрічаються у нашій дійсності. Наприклад, євроінтеграція, євровалюта, євробачення, чи такі як євроремонт, євроавто тощо. Всі ці поняття асоціюються у вас із чимось новим, цікавим, захоплюючим. 

 

Скажіть, що вам відомо про Європейський Союз? 

Як бачимо, зовсім недостатньою інформацією ви володієте. То ж спробуємо під час дискусії дізнатися більше про Європейський Союз. 

 

2 Вправа «Велике коло»

Вчитель: Творча група учнів класу підготувала для нас інформацію про Європейський Союз. Послухаємо їх, а потім обговоримо. 

 

Учень 1. Європейський Союз – це організація, яка об’єднує 28 демократичних європейських країн. Країни, що входять до його складу, заснували спільні органи управління, яким делегована частина повноважень, завдяки чому стало можливим приймати рішення з певних питань, які становлять спільний інтерес на європейському рівні. Ідея створення цієї організації була задумана для того, щоб більше ніколи не повторилися масові вбивства та руйнації, що відбувалися під час Другої світової війни. Вперше цю ідею запропонував Міністр закордонних справ Франції Роберт Шуман у промові 9 травня 1950 року. Цей день став днем народження Європейського Союзу і тепер щороку святкується як День Європи. 

 

Список країн-членів ЄС (хронологія вступу)

 (мультимедійна презентація)

 

Рік

Країна

Загальна кількість членів

1957

 Бельгія  Італія  Люксембург  Нідерланди  Франція  ФРН

6

1973

 Велика Британія  Данія  Ірландія

9

1981

 Греція

10

1985

 Ґренландія (автономна територія Данії) вийшла з союзу

10

1986

 Іспанія  Португалія

12

1990

 НДР (Об'єдналась із ФРН, надалі як єдина Німеччина)

12

1995

 Австрія  Фінляндія  Швеція

15

2004

 Естонія       Кіпр       Латвія  Литва  Мальта  Польща

   Словаччина  Словенія  Угорщина  Чехія

25

2007

 Болгарія  Румунія

27

2013

 Хорватія

28

 

2 Демонстрація відео в YouTube «Як влаштований

Європейський союз?» Відеографіка ВВС з поясненням того, як влаштовані і як оперують різні структури Європейського союзу. https://www.youtube.com/watch?v=OsIv5qeSlYY  

 

СИМВОЛИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

 

Учень 2. Прапор ЄС. Історія створення прапору припадає на 1955 рік. Тоді Європейський Союз існував лише у вигляді Європейського об’єднання, до якого входило шість країн. Довго йшло обговорення ескізу прапора. Згодом було прийнято нинішній варіант – коло з 12 золотих зірок на блакитному тлі. Число зірок не має нічого спільного з кількістю країн

– членів організації. В різних традиціях «12» є символічним числом, що означає абсолютну досконалість. Це також і кількість місяців року, і кількість цифр на циферблаті годинника, тоді як коло є ще і символом єдності.

 

Учень 3. Європейський гімн. У широкому значенні – це гімн не лише Євросоюзу, але й усієї Європи. Музика гімну взята з дев’ятої симфонії, яку Людвіг Ван Бетховен написав у 1823 році. У фінальній частині своєї симфонії Бетховен поклав на музику «Оду до радості», написану у 1785 році Фрідріхом фон Шіллером. У цьому вірші знайшла відгук ідея братання народів, яку поділяв і Бетховен. У 1972 році Рада Європи схвалила бетховенську тему «Оди до радості» як свій гімн. У 1985 році гімн було схвалено президентами та главами урядів країн ЄС як офіційний гімн Європейського Союзу. (Прослуховування запису https://www.youtube.com/watch?v=Jo_-KoBiBG0 ).

 

Учень 4. Європа – Україна. Україна – одна з найбільших держав Європи.

Географічний центр Європи знаходиться поблизу с. Ділове Рахівського району

Закарпатської обл. Україна – європейська держава, яка завжди була своєрідним культурним мостом між Європою та Азією. Вона розташована на величезній         рівнині,       що     простяглася         від Карпатських до Кавказьких гір. Наша держава межує з європейськими країнами: Польщею,

Словаччиною, Румунією, Угорщиною, Молдовою, Білорусією, Росією. Україна – єдина країна Європи, яка має стільки близьких сусідів. Південну частину омивають води Чорного і Азовського морів, де проходять водні кордони з азіатськими країнами. Україна завжди славилася своїми чорноземами, на яких вирощувалися чи не найвищі в Європі врожаї зернових.

Сучасне геополітичне положення України в Європі визначає її винятково важливу роль у розв’язанні ключових економічних і політичних проблем усього континенту. Україна володіє найбільшою транзитною енергетичною мережею в Європі – через територію нашої держави проходять три з дев’яти транспортних коридорів. 40% її національного експорту спрямовано до європейських держав.

 

Учень 5. Україна – Європейський Союз. Україна не входить до

Європейського Союзу. Сьогодні ЄС і Україна мають спільний кордон і як безпосередні сусіди прагнуть посилювати свою політичну та економічну співдружність. На сьогодні в рамках УПС (Угода про партнерство та співробітництво) визначено 7 пріоритетів співпраці між Україною та ЄС: енергетика, торгівля та інвестиції, юстиція та внутрішні справи, наближення законодавства України до законодавства Євросоюзу, охорона навколишнього середовища, транспортна сфера, транскордонне співробітництво, співпраця у сфері науки, технологій та космосу

У липні 2017 року Рада Європейського Союзу остаточно ратифікувала Угоду про асоціацію між ЄС та Україною. Документ, що спричинив початок Євромайдану, остаточно набуде чинності 1 вересня. Вже тепер, коли Угоду про асоціацію остаточно ратифіковано усіма сторонами-підписантами, Президент України Петро Порошенко сказав про початок нового етапу шляху України до Європейського Союзу. 

 

2 Демонстрація відеофільму в YouTube «Україна – це Європа» https://www.youtube.com/watch?v=qFM1rMA0l1M

 

Учень 6. Безвізовий режим в Україні. Опівночі на 11 червня 2017 року громадяни України з біометричними паспортами отримали право на безвізові поїздки до країн ЄС. Також можна їздити до Ісландії, Ліхтенштейну, Норвегії та Швейцарії, які входять до Шенгенської зони, але не є членами ЄС.

Для безвізових подорожей до країн ЄС потрібно мати біометричний закордонний паспорт. Їздити можна буде на 90 днів протягом кожних півроку у бізнесових, туристичних, сімейних та навчальних цілях, а також для участі у виставках і конференціях.

Для тривалого навчання у країнах ЄС треба буде отримувати довгострокову візу. Також безвізовий режим не надаватиме українцям права працювати в ЄС          й отримувати за це заробітню плату. Для працевлаштування потрібно буде повертатись в Україну та отримувати робочу візу.

 

Вчитель: Шановні учасники, ви почули коротку інформацію про ЄС.          Та що ми знаємо про Європу? 

Послухаємо учнів, які підготували нам інформацію.  Учень 7. Європа – континент порівняно невеликий, населення майже 800 млн. чол., площа 11,5 км. кв. Європа – це один із головних центрів сучасної науки, техніки та технологій. На долю європейців припадає більше половини світового національного доходу та більша половина промислового виробництва.

Європа – найцінніша скарбниця досягнень та пам’ятників культури. Європа – це багаторічна історія, досвід, політичні, духовні традиції європейських народів. 

Сучасне завдання всіх мешканців – об’єднати зусилля у боротьбі за мир та безпечну Європу, за збереження безцінної спадщини європейської культури та цивілізації.

У центрі континенту знаходиться наша держава – Україна. Україна бажає стати повноправним мешканцем давньоєвропейського дому, справедливо вважаючи, що має на це право, своєю історією, географічним розташуванням і тим внеском, який наш народ зробив у континентальну справу впродовж багатьох віків свого існування та боротьби.

 

2 Мозковий штурм «Європейські цінності» 

Вчитель: Європа – це континент різних традицій та мов, але, водночас, спільних цінностей.  Як ви думаєте, на яких цінностях будується життя європейців? 

Вчитель: Пропоную обговорити питання в малих групах та озвучити. Прошу показати своє бачення проблеми

Робота в малих групах – 2 хв. Обговорення даних питань за вибором.

ІНФОРМАЦІЯ

Європейські цінності – це загальнолюдські принципи і норми життєдіяльності людини, суспільства й держави. Важливо, що в європейському житті існує повага й прагнення до повного дотримання цих цінностей. Основними нормами й принципами функціонування європейської спільноти є:

” Демократія – це такий спосіб управління державою, коли населення має можливість вільно обирати тих, хто ними управляє і піклується про добробут й гарне життя всіх громадян в однаковій мірі. Це свобода слова й вибору, але не вседозволеність. Свобода здійснюється в рамках закону, перед яким всі рівні.

” Верховенство права – вся діяльність в державі базується на законах, які всі мають виконувати. Суперечності й спори вирішуються також на основі норм і принципів, що містяться в законах, мирним шляхом.

” Рівні умови для всіх, це коли створені умови для всіх, хто бажає, незалежно від статі, віку, національності та віросповідання, вільно навчатися, працювати. Це повага до прав людини – право на життя,здоров’я, освіту, право обирати релігію й мову спілкування.

” Побудова суспільства турботи й справедливості – це суспільство, в якому всі піклуються один про одного і поважають один одного. Податки спрямовуються на виплату пенсій, заходи з охорони здоров’я, на допомогу безробітним, забезпечення недієздатних осіб (інвалідів). Цей процес називається «побудова системи соціального захисту», яка має захищати уразливих членів суспільства. ” Повага до себе й інших складається з таких цінностей як терпимість, повага та взаєморозуміння. Повага до етнічних і культурних особливостей є важливим здобутком ЄС.

” Мир. ЄС докладає зусиль для забезпечення миру й стабільності як в середині об’єднання, так і за його межами. Іноді в родині європейських народів трапляються непорозуміння, як в усіх родинах. Але лідери європейських країн вирішують їх мирним шляхом і мирно співпрацюють один з одним заради спільного розвитку. ЄС допомагає підтримувати мир і в сусідніх країнах.

 

Вчитель: Отже, ми бачимо, що сила Європи – це ті непорушні цінності, завдяки яким вона і понині залишається найвпливовішим центром світової цивілізації. А єдність цих цінностейфундамент, на якому стоїть Європейський Союз. Європейський Союз – організація, яка захищає народи Європи, сприяє єдності, зберігаючи розмаїття народів. Пропоную обговорити питання в малих групах та озвучити. Прошу показати своє бачення проблеми.  

 

2 Інтерактивний прийом «Графіті»  

Проводиться об’єднання учасників заходу в три групи за кольорами: білий, жовтий, блакитний. 

Учасники, об’єднавшись у групи, займають свої місця для роботи.

І група (білий колір) команда «Ранок»;

ІІ група (жовти колір) команда «День»;

ІІІ група (блакитний колір) команда «Вечір».

Опис завдання

1.                       У групах познайомтесь із завданням.

2.                       Обговоріть проблему всередині групи, знайдіть її рішення. 

3.                       Протягом короткого часу запишіть остаточно сформульовані відповіді на запитання на листку паперу та передайте його іншій групі. 

4.                       Кожна група повинна попрацювати над новою проблемою, додаючи власне, ще не записане бачення її вирішення, та передати іншій групі. Всі групи працюють до того часу, поки до них не повернеться їхній аркуш.

5.                       Групи знайомляться із доповненнями, обговорюють їх і роблять висновки.    

6.                       Один учасник від кожної групи презентує результати роботи своєї групи.

 Запитання для першої групи – команди «Ранок»:

Хто ж такі європейці?

Що таке Євросоюз і яка його мета?

Запитання для другої групи – команди «День»:

Чи потрібно нашій державі стати європейською?

Які європейські цінності ви знаєте?

Запитання для третьої групи – команди «Вечір»:

Чи актуально і модно зараз бути європейцем?

Якими якостями має володіти молодий європеєць?   

 

Робота в малих групах – 2 хв. Обговорення даних питань за вибором.  Йде обмін інформацією до повного її усвідомлення. 

 

2 Вправа «Апельсин» 

«КОМПЕТЕНЦІЇ СУЧАСНОГО МОЛОДОГО ЄВРОПЕЙЦЯ» 

Завдання: Пропоную по черзі передавати апельсин один одному і називати компетенції, якими на вашу думку володіють сучасні молоді європейці. 

Обговорення.

Вчитель: Експерт Ради Європи швейцарський соціолог Вало Хутмахер наводить прийняті Радою Європи визначення п’яти ключових компетенцій, якими мають оволодіти «молоді європейці». 

 

П’ЯТЬ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ,  якими мають оволодіти «молоді європейці»

здатність приймати відповідальність, брати участь у прийнятті групових рішень, долати конфлікти без насилля, брати участь у підтримці та удосконаленні демократичних інститутів; 

контроль виявів расизму, прийняття відмінності та повага до інших культур, мов та релігій; 

оволодіння більшою кількістю мов; 

оволодіння технологіями використання інформації;

здатність навчатися впродовж життя.    

 

Вчитель: Продовжуємо дискусію. 

-         То які ключові компетенції об’єднують європейців? 

-         Якими компетенціями володіють українці?

-         Чи можуть українці назвати себе європейцями?

-         Якими компетенціями володіє кожен з вас?

-         Чи відчуваєте ви себе європейцями? 

Обговорення.

Вчитель: Не будемо забувати, що єдина Європа – це не лише політика та економіка. Це готовність йти на розумний компроміс, щире бажання уникнути конфліктів через мовні, культурні, етнічні, конфесійні особливості націй. Цьому нам треба вчитися. Саме це і буде справжнім початком розбудови сучасної європейської держави з гордою назвою Україна. 

-         Як ви розумієте вислів Антуана де Сент-Екзюпері: «Ми всі несемося вдалину на одній і тій же планеті – ми екіпаж одного корабля»?

-         Що для вас означають слова «Думай по-європейськи»?  

 

Пропоную обговорити питання в малих групах та озвучити свою думку.  Робота в малих групах – 2 хв. Обговорення проблемних питань.

 

2 Інтерактивна гра «У нас такого немає, але ми любимо свою Україну, бо у нас є…»

 

Вчитель. Гарна наша планета Земля! Неповторна!

Багато гарних місць є у Європі, пригадайте чудеса природи.

Перегляд мультимедійної презентації «У нас такого немає, але ми любимо свою Україну, бо у нас є…». Гранд-канал у Венеції. У нас такого немає

-         Чудовий Собор Паризької Богоматері у Парижі. У нас такого немає…  

-         Великий театр Ла-Скала в Італії. У нас такого немає

-         Є прекрасний Версальський палац у Версалі. У нас такого немає…  

-         Є всім відомий Тауерський міст у Лондоні. У нас такого немає…

-         Колізей є у Римі. У нас такого немає…

-         Ейфелева вежа є у Франції. У нас такого немає…    Стоунхендж у Великій Британії. У нас такого немає…

 

Карпати, Полісся і північно-західне Причорномор’я…  

Гори – Карпати і Кримські.

У нас є Чорне і Азовське моря.

Є у нас річки і синьоокі озера.

Ліси і степи… 

Є «Сім чудес України» – історико-культурні пам’ятки України. 

Є Києво-Печерська лавра у м. Києві.

Одеський Національний Академічний театр опери та балету.

Потьомкінські сходи в м. Одесі. 

Аккерманська фортеця в м. Білгород-Дністровському. 

Дунайський біосферний заповідник.

Наш рідний Окнянський край, наше улюблене село Ставрово.

Учні продовжують.

Вчитель: І ми робимо ВИСНОВОК: 

Наша Батьківщина – найкраща для нас 

і ми її любимо, гордимося, оберігаємо і будемо примножувати  її славні сторінки історії своїми ділами!

А тепер давайте станемо всі в коло, міцно візьмемося за руки, бо ми всі – українці й проспіваємо разом пісню про нашу Батьківщину. (Ірина Федишин          «Це моя земля») https://www.youtube.com/watch?v=-YuGkQ6BpIY  )

 

Вчитель: Прошу відповісти на питання:

-         Кого ви знаєте з видатних європейців? 

-         Чи можете назвати відомих письменників Європи?  

Орієнтовні відповіді: Рембрандт, Сальвадор Далі, Ван Гог, Фредерік Шопен, Шарль Перро, Й.Гете, Р.Бернс, Стефан Цвейг, брати Грімм, Г.Андерсен, Гауф В., Б.Шоу, А.Ліндгрен, А.Мілн, О.Уайльд, А. де Сент-Екзюпері, В.Шекспір, Я.Гашек та інші).

 

2 Перегляд мультимедійної презентації

«Видатні люди Європи»

 

2 Вправа «Європа славиться…» Вчитель: Так, Європа славиться… 

Продовжіть, будь-ласка, речення за прикладом:

-         Європа славиться відомим дитячим письменником Шарлем Перро. 

-         Європа гордиться видатним художником Пабло Пікассо...

 

 

ПІДСУМКИ ДИСКУСІЇ

Вчитель: Європа створила сучасний світ таким, яким він є, саме тут були закладені основи        сучасного   державництва,     громадянського   суспільства,  ефективної ринкової економіки, системи соціальної справедливості. В основі економічного та соціального процвітання Європи лежить перш за все культура, цивілізація. Європейська історія – це історія війн, перемог, технічних досягнень, але передусім – це історія народження ідей, цінностей і великої культури.          Саме тому Європа виглядає такою привабливою для "інших світів".

Наша країна зробила свій вибір. Це європейський шлях розвитку.          Молодь України поділяє європейські цінності та готова до євроінтеграції. 

 

                                        

2 Перегляд відеокліпа «Європа і Україна»

«…Європа і Україна – ми разом одна родина!

Співаєм одні пісні – радієм одній весні…»

(перегляд відеокліпа Катерини Бужинської «Європа і Україна» https://www.youtube.com/watch?v=UnwzmI5nsdE) 

 

2 Вправа «Коло креативності» «Україна європейська»

Завдання полягає у тому, щоб за 4-5 хв. учасники намалювали «Україну європейську» так, як вони це розуміють. 

Після того, як всі завершать малюнки, кожний розказує про свій малюнок, про те, як він (вона) розуміє, що це. 

При обговоренні – не критикувати малюнок та його автора. Можна запитувати: 

чому саме це намальовано,  що це означає для тебе,  з чим асоціюється. 

На ватмані всі учасники утворюють своїми малюнками коло креативності «Україна європейська».

 

2 Відеодемонстрація пісні: Це моя Україна! (Ukraine):Олександр Писанчин https://www.youtube.com/watch?v=I4cH0hDAv2c (відео в YouTube).

 

2 Вправа «Синквейн»

Вчитель: Пропоную скласти синквейн на тему «Європеєць».

Робота в малих групах – 2 хв. По завершенню всі презентують синквейн.

1-й рядок

 

Європеєць

2-й рядок

 

Сучасний, ініціативний 

3-й рядок

 

Створює, знаходить, працює 

4-й рядок

 

Пізнає і вирішує, змінюючи світ  

5-й рядок

 

Житель Європи 

 

ПІДСУМОК ГОДИНИ СПІЛКУВАННЯ 

2 Вправа «Золота рибка»

На завершення учасники висловлюють свої побажання нашій країні, тримаючи в руках «золоту рибку» та передаючи її по колу. 

Вчитель: Усі наші виступи на сьогоднішній зустрічі незаперечно підтвердили той факт, що Україна є великою європейською державою. Вона потребує сьогодні вашої енергії та молодечого запалу, вашої праці і любові. Сьогодні ви лише учні, але вже в цю мить ви – громадяни, які не байдужі до того, що відбувається в громаді, Батьківщині, світі. 

 

 

 

 

 

 

Додаток. Список країн-членів Європейського Союзу 

(станом на 21 квітня 2016 року)

 

Прапор

Країна

Повна назва

Дата вступу

Столиця

Найбільше місто

 

Австрія

Австрійська Республіка

1 січня 1995

Відень

Відень

 

Бельгія

Королівство Бельгія

25 березня1957

Брюссель

Антверпен

 

Болгарія

Республіка Болгарія

1 січня 2007

Софія

Софія

 

Велика

Британія

Сполучене Королівство

Великої Британії та Північної Ірландії

1 січня 1973

Лондон

Лондон

 

Греція

Грецька Республіка

1 січня 1981

Афіни

Афіни

 

Данія

Королівство Данія

1 січня 1973

Копенгаген

Копенгаген

 

Естонія

Республіка Естонія

1 травня 2004

Таллінн

Таллінн

 

Ірландія

Республіка Ірландія

1 січня 1973

Дублін

Дублін

 

Іспанія

Королівство Іспанія

1 січня 1986

Мадрид

Мадрид

 

Італія

Італійська Республіка

25 березня1957

Рим

Рим

 

Кіпр

Республіка Кіпр

1 травня 2004

Нікосія

Нікосія

 

Латвія

Латвійська Республіка

1 травня 2004

Рига

Рига

 

Литва

Литовська Республіка

1 травня 2004

Вільнюс

Вільнюс

 

Люксембург

Велике Герцогство Люксембург

25 березня1957

Люксембург

Люксембург

 

Мальта

Республіка Мальта

1 травня 2004

Валетта

Біркіркара

 

Нідерланди

Королівство Нідерландів

25 березня1957

Амстердам

Амстердам

 

Німеччина

Федеративна Республіка Німеччини

25 березня1957

Берлін

Берлін

 

Польща

Республіка Польща

1 травня 2004

Варшава

Варшава

 

Португалія

Португальська Республіка

1 січня 1986

Лісабон

Лісабон

 

Румунія

Румунія

1 січня 2007

Бухарест

Бухарест

 

Словаччина

Республіка Словаччина

1 травня 2004

Братислава

Братислава

 

Словенія

Республіка Словенія

1 травня 2004

Любляна

Любляна

 

Угорщина

Республіка Угорщина

1 травня 2004

Будапешт

Будапешт

 

Фінляндія

Фінляндська Республіка

1 січня 1995

Гельсінкі

Гельсінкі

 

Франція

Французька Республіка

25 березня1957

Париж

Париж

 

Хорватія

Республіка Хорватія

1 липня 2013

Загреб

Загреб

 

Чехія

Чеська Республіка

1 травня 2004

Прага

Прага

 

Швеція

Королівство Швеція

1 січня 1995

Стокгольм

Стокгольм

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ПРО  АВТОРА 

 

МАЛАХІВСЬКА Ольга Вікторівна, вчитель англійської мови Ставрівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Окнянського району Одеської області, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, автор виховної системи класу «Від «Вулика ідей» до життєвої компетентності особистості» у Школі духовності» (впроваджується з 2010 року), лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року» (2012), переможець щорічної Премії Одеської обласної ради талановитій молоді за особисті досягнення у різних сферах суспільного життя в номінації «За педагогічні досягнення» у 2014 році, член обласної творчої групи класних керівників при Одеському обласному інституті удосконалення вчителів, керівник обласного майстер-класу (2017).  

 

 

 

Адреса передового досвіду: Ставрівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Окнянського району Одеської області. 

Адреса: 67940, вул. Шевченка, 17, село Ставрово, Окнянський район, Одеська область, Україна.   Телефон:  (04861) 42 140

E-mail:   stavrovoschool1904@gmail.com  

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Родіна Олена
    надзвичайно цікава та корисна розробка, на мій погляд. Дякую авторові за ідею!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pdf
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
1624
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку