Готуючись до традиційних батьківських зборів, стараюсь вибудувати їх так, щоб максимально зрозуміло розкрити батькам суть проблеми, донести до їх свідомості важливість теми, необхідність її розв'язання спільними зусиллями сім'ї і школи, але разом з тим намагаюсь не переходити на особистості.
Додаток 3
Готуючись до традиційних батьківських зборів, стараюсь вибудувати їх так, щоб максимально зрозуміло розкрити батькам суть проблеми, донести до їх свідомості важливість теми, необхідність її розв’язання спільними зусиллями сім’ї і школи, але разом з тим намагаюсь не переходити на особистості, не вішати «ярликів», не принизити гідність батьків, будувати діалог на взаєморозумінні і взаємоповазі.
Розкриваючи суть проблеми з наукової точки зору, приводжу приклади ситуацій із життя класу ( без прізвищ) , обґрунтовую наслідки ситуацій наявні і можливі, заохочуючи батьків замислитись, зробити висновки.
Але все ж батькам хочеться більш конкретно дізнатися про шкільне життя саме своєї дитини.
Перед батьками на столах лежать картки, заготовлені заздалегідь на кожного учня. Вони мають вигляд:
Нестеренко Юля
1.+
2. + -
3. +
4.+
5.+-
«+ і - « -це відповіді на запитання, які заздалегідь підготовлені вчителем за проханнями батьків ( пунктів може бути стільки, скільки вважає за потрібне вчитель).
Класний керівник зачитує питання і дає три відповіді.
Батьки пишуть відповіді на картках.
Наприклад:
« -« - не уважна на уроці;
«+» «-« - не завжди уважна на уроці.
Повністю заповнена картка матиме вигляд:
Нестеренко Юля
1.+ уважна на уроці
2.+ - не завжди активна на уроці
3.+ ввічлива
4.не конфліктна
5. і т. д.
До кінця зборів перед батьками повна характеристика шкільного життя їх дитини. Запитання, що виникнуть, можна вирішити в індивідуальному порядку після зборів.
|