1 . Ситуація « Комаха чи павук»
|
|
2 . Ситуація « Захист»
|
|
3 . Ситуація « Малий захисник»
|
|
4 . Ситуація « Переселенець»
|
|
Відпочиваючі вдома на дивані мама на стіні помічає істоту що дуже нагадує павука і мураху одночасно. Вона вирішує позбутися цієї тварини, але боїться, що вона отруйна.
Як мамі вирішити цю проблему?
Відповідь : порахувати кількість ніг: якщо їх 6 це-мураха, якщо 8 то павук. |
|
При виконанні лабораторної роботи учні 7 класів вирішили дослідити як слиз захищає молюсків від пошкоджень. Для цього вони впіймали представника що мав 1 ногу і багато слизу, посадили його на лезо. Через деякий час, молюск зійшов на стіл без пошкоджень підошви.
До якого типу молюсків належав піддослідний?
Відповідь: Черевоногі молюски |
|
У бабусі на городі росте картопля, яку їсть попелиця. Щоб позбутися її картоплю протравили засобом від попелиць, але це не допомогло. Через деякий час на стеблах бабуся помітила істоту чорного кольору з жовтогарячими цяточками на спині, що мала 6 ніжок і полювала саме на попелиць.
Допоможіть бабусі впізнати істоту.
Відповідь : личинка жука-сонечка |
|
Готуючись до уроку біології Микита вивчав різноманітність молюсків Чорного моря та помітив, що один з представників не є історичним мешканцем, а був занесений сюди з Японського моря. Читаючи про цей вид Микита з’ясував що це є шкідник нашого моря, який немає тут природнього ворога. Про яку тварину читав Микита? Та до якого класу тварин вона належить?
Відповідь: тварина-молюск Рапана |
|
- |
|
||||||
5 . Ситуація « Тривога»
|
|
6 . Ситуація « Ракета»
|
|
7 . Ситуація « Прикраса»
|
|
8 . Ситуація « Рухомі зорі» |
|
Купаючись на ставку влітку, Семен помітив, що над ним весь час літає якась комаха, що за звучанням нагадує муху але трохи більша за неї. Згодом він помітив що ця комаха ще й дуже боляче жалить. Після одного з укусів на руці з’явилось почервоніння та припухлісь. Хлопець перелякався та вирішив зіернутись до лікаря. Що це за комаха та чи є у Семена підстави хвилюватись?
Відповідь: комаха що кусала хлопця це ґедзь. Ці комахи здатні переносити збудників небезпечних захворювань, а також личинок деяких гельмінтів. |
|
При зануренні дайвер помітив біля поверхні води дуже велику істоту з двома довгими та шістьма короткими щупальцями, трикутною головою та червоного кольору тілом . Підпливши ближче він хотів сфотографувати тварину але та злякалась і « вистрелила» своїм тілом у протилежному від дайвера напрямку, чим здивувала його.
Що це була за істота і як називається її рух?
Відповідь: істота кальмар, рух-реактивний |
|
Гуляючи берегом лиману Катя знайшла мушлю, що вигравала кольорами веселки при потраплянні на неї сонця. Вона вирішила зробити з мушлі прикрасу для мами, тому взяла її додому. Коли подарунок був вручений мама здивувалась такому забарвленню і вирішила запитати з чого дівчинка зробила прикрасу , та відповіла що раніше це була тварина, що мешкала у воді. Допоможи мамі здогадатись що це за тварина, та як називається блискуча речовина на прикрасі? Відповідь : перлівниця, перламутровий шар. |
|
Під час виїзду до лісу, туристи затримались і вирішили заночувати в ньому. Коли зтемніло вони побачили що деякі зорі на небосхилі почали світитись яскраво-жовтим або зеленим кольором і активно рухатись. Деякі з «зірок» кілька разів блимали але не згасли, а деякі почали літати за людьми чим їх налякали.
Допоможи заспокоїти туристів та визнач що це за дивні зорі?
Відповідь : жук-світлячок |
|