Гра "Навколо Європи за 90 хвилин"

Про матеріал
”Моя любов до Вітчизни не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки, я намагаюся збагатити мою країну скарбами, здобутими не з її надр ”, - так сказав Вольтер, і ми не можемо не погодитися з цією думкою. Любов до Батьківщини заставляє нас рухатися вперед і постійно змінюватися . Дорога , якою йде моя Україна - це цілий світ зі своїми законами та правилами. Він таїть у собі небезпеку, як і море , гори чи пустеля, тому тут понад усе цінуються людяність, порядність , мужність. Потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще – вивчати їхній досвід розбудови громадянського суспільства.
Перегляд файлу

                                                                               Бериславський медичний коледж   

                                                        Херсонської обласної ради

                                                           Дідик Валентина Вікторівна

 

                                                    Гра

 «Навколо Європи за 90 хвилин »

для студентів І курсу та  учнів 10-11 класів

 

Мета заходу:

-   розширити знання студентів  про історію створення Європейського Союзу;

-   виховувати в студентів  почуття патріотизму;

-    сприяти використанню комп’ютерних технологій під час підготовки   позааудиторних заходів;

-   формувати національну свідомість, відчуття належності до рідної землі, народу.

Обладнання: політична  карта Європи, прапор ЄС,  картки завдання, картини видатних діячів та  архітектурних споруд країн ЄС, святково оформлена зала, прапорці країн Євросоюзу, мультимедійна презентація .

Міжпредметні зв’язки: історія, географія, українська література, зарубіжна література, правознавство

                                                 Хід заходу

І ведучий :

Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.

ІІ ведучий :

Гостей дорогих ми раді вітати,

Бо на щирі слова наші гості багаті

I ведучий. Доброго дня, шановні гості, студенти , викладачі!

”Моя любов до Вітчизни не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки,  я намагаюся збагатити мою країну скарбами, здобутими не з її надр ”, - так сказав Вольтер, і ми не можемо не погодитися з цією думкою. Любов до Батьківщини  заставляє нас  рухатися вперед і постійно змінюватися . Дорога , якою йде моя Україна - це цілий світ зі своїми законами та правилами. Він таїть у собі небезпеку, як і море , гори чи пустеля, тому тут понад усе цінуються людяність, порядність , мужність.  Потрібно не лише любити Батьківщину, а й  знати та поважати своїх сусідів. А ще – вивчати їхній досвід розбудови громадянського суспільства.

ІІ ведучий. Українська молодь – за європейський вектор розвитку України. Історію неможливо змінити. Треба тільки мати мужність знати її правду . Упевнена , що ми готові зайняти в Європі гідне місце. Ми живемо в унісон з Європою, мислимо по-європейськи, у нас спільні ідеали,  цінності: свобода, демократія, права людини і верховенство закону. Тепер би ще діяти як європейці: послідовно, наполегливо та виважено.

І ведучий. Сьогодні нам теж вкрай важливо  зберегти цінності, започатковані  Майданом , адже  весь світ дивиться на нашу країну, сподіваючись, що високі стандарти духу реалізуються в конкретні справи. Зараз ми не вправі  вирвати жодної сторінки з нашого життя , але можемо написати свою історію з чистого листка . Шановні друзі, ми раді вас вітати у цьому залі та пропонуємо вам   подорож деякими країнами Європи. Шановні учасники! Ми всі разом будемо   відкривати для себе  країни ЄС.

II ведучий. Сьогодні ми  дізнаємося багато цікавого і покажемо,  наскільки добре знаємо європейські країни,  їхню співпрацю  в Євросоюзі, історію створення Євросоюзу.

І  ведучий. Країни Європи -  це наші найближчі сусіди. Кожна із них  пройшла  тривалий  і непростий  шлях до незалежності та процвітання. Україна географічно є частиною Європи ,тому  наше прагнення стати країною - членом Європейського Союзу, знаходить підтримку в серцях українських  громадян.

ІІ ведучий.  Хто вони , ці країни?  Який же  шлях  здолали   задля того, щоб об’єднатися  в потужний економічний та політичний союз? На всі ці питання ми знайдемо відповіді  в конкурсній програмі « Навколо Європи за 90 хвилин».

І ведучий. На даний час в  Євросоюзі  налічується  30 країн,які  мають світову валюту ЄВРО  та успішно розвиваються  на засадах свободи, демократії, ринкової економіки . Це

Австрія,Бельгія,Великобританія,Франція,Угорщина,Німеччина,Іспанія,

Італія,Ірландія,Ісландія,Кіпр,Нідерланди,Латвія,Литва,Естонія, 

Польща,Португалія,Словенія,Словаччина,Люксембург,Чехія,Швеція,

Румунія,Греція,Данія,Мальта,Болгарія, Грузія, Молдова

  Усі вони живуть в мирі і злагоді під одним європейським прапором, на одному європейському просторі, запрошуючи і нас стати на шлях демократичних реформ.

І ведучий. А сьогодні  учасниками нашої конкурсної програми є  студенти І курсу та учні 10 класу . Саме їм визначати  мету свого життя та майбутнє України . Кожна людина залишає по собі пам'ять, і з цього твориться  історія держави. Життя людини , як і життя цілої країни , складає свій маршрутний лист .

ІІ ведучий.   Тому будь - яка подорож починається зі складання та вивчення карти маршруту, на якому  постануть  країни, міста, видатні туристичні  об’єкти. Тож першим нашим конкурсом буде  конкурс

  « Обери маршрут » ( командам дається  порожня контурна карта  18 країн Європейського регіону, треба підписати назви країн :Швеція, Австрія,Норвегія, Іспанія,Данія,Люксембург,Польща,Болгарія,Ватикан,Мальта,Португалія,Бельгія, Румунія, Україна)

І ведучий. Мандруючи  до певної  країни,  треба мати хоча б мінімальну  кількість інформації . Традиційний носій контактної інформації про людину, компанію чи навіть країну є візитна картка. Візитна картка з'явилася у XV столітті в Китаї, де також винайшли папір. Дуже популярними візитні картки були у Франції за часів Людовика XIV. У Російській імперії візитні картки стали популярними за часів Катерини II. В кінці XIX століття набули поширення рекламні візитівки. Тому як ви вже здогадалися  наступним завданням  буде скласти  візитну  картку країни.

    (Латвія, Литва, Молдова, Грузія,Білорусь , Вірменія )

І ведучий. Мандруючи дорогою  Знань  до певної  країни,  треба мати хоча б мінімальну  кількість інформації про політичні та економічні її особливості . Економічний розвиток істотно змінив країни ЄС. Вони стали державами , які гарантують своїм громадянам високий рівень матеріального і соціального забезпечення ,політичні права і свободи.   Оголошую наступний конкурс  « Політичні та економічні особливості країн  ». Ви повинні пригадати форму правління,політичний режим , валюту,столицю тої чи іншої країни.    

Україна, Велика Британія,Норвегія,Швеція,Португалія,Італія.    

ІІ ведучий.                                        

І ведучий. Продовжуємо нашу   подорож  до Європейського Союзу. Тут ви повинні  знати  історію його  створення  . Оголошую наступний конкурс  « Історія виникнення ЄС». На пелюстках квіток написані найважливіші дати. Запрошую представників команд почергово відривати пелюстки із зазначеною датою і відразу називають подію, яка їй відповідає. Якщо студент,учень однієї з команд не може відповісти, то право відповіді переходить до іншої команди .

-1993 рік. Підписання Маастрихтської  угоди про створення економічного Європейського союзу (ЄС).

-1997 рік . Підписання Амстердамського договору, який визначив вільне працевлаштування і права громадян у вільній Європі.

- 1 травня 2004 рік. Членами організації стали десять країн: Кіпр, Мальта Словаччина, Словенія, Угорщина, Чехія , Польща, Латвія, Литва, Естонія.

- 2007 рік. Приєдналися Болгарія та Румунія.

- 2002 рік . Впровадження національної одиниці  ЄВРО.

ІІ ведучий. В кожної країни є своя національна символіка ,яка несе в собі надпотужну ідейну силу. Вона допомагає заглибитися в таїну єства предків , сприяє розбудові держави, єднанню народу  спільною національною державотворчою ідеєю і найзаповітнішими духовними скарбами своєї історії. Наступним нашим конкурсом буде  знайомство із геральдикою країн . Встанови відповідність між країною та гербом .

1  – Україна         2 – Болгарія       3 -  Естонія            4 – Польща

5 – Швеція           6 – Іспанія         7 – Італія                8 – Великобританія

9 – Болгарія        10 – Німеччина

І ведучий . Країни ЄС дали світу величезну кількість  пам’яток архітектури ,культури  . Величні архітектурні споруди можуть чимало розказати про історію окремої країни , іі минуле, яке впливає і зараз  на життя народу.  Встановіть  відповідність між  пам’яткою архітектури  і  країною.

Піраміди             Єгипет

Колізей     Італія                                              

Стоунхендж            Великобританія

Ейфелева вежа    Франція

Акрополь     Греція                                                                                                            Брандергбурські ворота               Німеччина

І Ведучий . Країни ЄС дали світу величезну кількість відомих діячів: музикантів, художників, поетів, скульпторів та інших видатних особистостей . Цей конкурс про людей, які залишили істотний слід в історії людства. Усі вони працювали на благо суспільства , на благо майбутніх поколінь. Отже , ви повинні встановити відповідність між  людиною – родом її діяльності – країною. Конкурс  « Відомі люди»                    

Вівальді    -               композитор                Італія

Джулія Робертс -       акторка                     США

Єжи Гофман -          кінорежисер               Польща

Ейфель -                   архітектор                  Франція 

Пікассо -                   художник                   Іспанія,Франція            

Кюрі   -                      вчений                       Франція

Васко да Гама -        мореплавець             Португалія

Каденюк                    космонавт                 Україна

 

ІІ ведучий . Шановні студенти ,  залишилося  підбити підсумки і нагородити переможців .А поки наше вельмишановне журі  буде рахувати  ми проведемо гру з глядачами . За кожну правильну  відповідь тій чи іншій команді буде зараховано бал . Тож  поїхали…

Гра з глядачами

1. Країна ,я якій  розташована штаб квартира ООН

2. Столиця цієї  країни носить жіноче ім’я

3. Країна в країні

4. З якою країною пов’язані  всесвітньо  відомі  імена: Гомер, Езоп, Есхіл

5. Європейська держава, більша частина території  якої розташована на півострові , а столиця – на острові

6. Країна, батьківщина кави

7. Країна  найдавнішої  цивілізації, розташована   в долині  Нілу.

8. На території  цієї країни знаходиться водоспад Вікторія, висотою більше  100 м.

9. Країна, батьківщина  кориди и відважних  тореадорів.

І ведучий. В Європейському Союзі – надміцні  держави,
І панує там верховенство права.
Прагне вступити  в Союз Україна,
Щоб не ширилась нею донбаська руїна.

ІІ ведучий.Європейський Союз – моє майбуття,
Де кожен забуде  злиденне життя,
Де не буде міграцій – зрадіє  сім'я.
Де  жаху не буде від  слова  «війна»

І ведучий. Моя Україна- незламна  держава,
Де поруч живуть і воля , і  слава.
Цвістиме  любов’ю зігріта   країна,
Єдина , соборна моя  Батьківщина.

ІІ ведучий.Європейський  Союз – надія народу ,,
Де браття милують і долю , і згоду,
Щоб Україна була конкурентноспроможна,
А кожна родина - щаслива й заможна.

 

Вчитель. Наша мандрівка закінчується. Було приємно відчути , що ви цікавитися географією , маєте певні знання з історії  країн ЄС, вмієте висловлювати свої думки , а також маєте практичні навички роботи з картою , знаєте цікаві факти з геральдики , вмієте оцінити економічний і політичний розвиток країн .  Вам ще ман­друвати по світу, дбати про добробут своєї Батьківщини. Україна має всі пе­редумови, щоб стати в один ряд із європейськими державами історично саме Європа стала оплотом  миру, в якому сформувався потужний інтеграційний територіально-економічний комплекс.  Європа  з кожним роком змінює своє обличчя, а наша Україна знаходиться в епіцентрі цих змін, доводячи своє прагнення називатися Європейською державою. Тому кожен із нас може з гордістю сказати: «Я – європеєць!»

docx
Додано
29 травня 2019
Переглядів
1009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку