Гра-подорож до країни мистецтва

Про матеріал
Гра-подорож до країни Мистецтва спрямована на розвиток творчих здібностей дітей, виявляє обдарованих дітей у різних галузях мистецтва, формує мистецьку ерудицію, виховує інтерес до мистецтва.
Перегляд файлу

Гра-подорож до країни Мистецтва

 

Мета: розвивати творчі здібності дітей, формувати мистецьку ерудицію, художньо-естетичну вихованість, виховувати інтерес до мистецтва, виявляти обдарованих дітей у різних галузях мистецтва.

 

Обладнання: столи для станцій, маршрутні листи, фломастери, папір.

 

Хід гри

 

   Усі команди шикуються на майданчику. Кожна команда має свою назву, девіз, емблему.

     Ведучий.  Команди, рівняйсь, струнко! Командирам загонів приготуватися і здати рапорти про готовність до проведення гри-подорожі до країни Мистецтва.

      Після того, як командири загонів здадуть рапорти ведучий роздає їм маршрутні листи.

    Ведучий. Слухай умови проведення гри. Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожний загін іде точно за своїм маршрутом.

      Завдання, які виконуватимуть загони на кожній станції.

І станція «Веселі нотки»

       Діти виконують пісні про Україну. Скільки пісень заспівають, стільки зараховують балів загону.

ІІ станція «Юні гумористи»

      Діти розказують гумореску, керівник станції виставляє найбільшу кількість балів - 6, враховуючи артистизм, виразність, правильність, жести і міміку.

ІІІ станція «Барвиста палітра»

     Дітям пропонують намалювати клоуна з зав’язаними очима. Максимальна кількість балів – 6.

ІV станція «Казкова»

    Яка казка має такий початок:

1. «Жили собі котик та півник,  були вони у великій приязні.»

(«Котик і півник»).

2.»Жили собі чоловік і жінка, і мали вони шестеро синів та одну дочку…»

( «Котигорошко»).

3. «Жили собі двоє мишенят Круть та Верть…»

(«Колосок»).

4. «В одного чоловіка був кіт, та такий старий, що нездужав і мишей ловити…»

( «Пан Коцький»)

5. «Колись була птиця – жайворонок царем, а царицею – миша, і мали вони своє поле…»

-1-

( «Яйце-райце»).

6. «Десь-не-десь, у деякім царстві жили цар і цариця, а у них три сини – як соколи…»

( Царівна-жаба»).

7. «Жили собі дід та баба. Уже й старі стали, й дітей нема. От  баба просить діда: «Поїдь, діду, в ліс, вирубай мені деревинку та зробимо колисочку, то я положу деревинку на колисочку…»

(«Івасик - Телесик»).

8. «В одному селі жили чоловік та жінка. Мали вони дівчинку Оленку і хлопчика Івасика…»

( «Про сестрицю Оленку і її братика Івасика»).

9. « Були собі дід та баба, та не було в них дітей. От вони сумують, а далі дід і каже бабі: «Ходімо, бабо, по грибки!..»

( «Кривенька качечка»).

10. «Нема гіршого за того чоловіка, що не вміє язика за зубами вдержати. А найбільше лихо з жінками…»

( «Язиката Хвеська»).

       Кількість правильних відповідей дорівнює кількості балів, зароблених командою.

VІ станція «Голівуд»

     Учасникам влаштовують дефіле, під час якого потрібно зобразити  ходу людини, яка:

   - вбрід переходить річку;

   - йде на прийом до зубного лікаря;

   - йде по снігу на лижах;

   - викликана до директора;

   - йде боса по гарячому асфальті;

   - отримала в школі 12 балів;

   - має дуже тісне взуття.

        За кожне виконане завдання нараховується бал.

VІ станція «Пантоміма»

     Показати учаснику звуками, мімікою і жестами :

    - зацікавлене цуценя;

    - чайник, що кипить;

    - хмурого орла;

    - вентилятор;

    - ледачого кота;

    - веселу мавпу;

    - злого собаку.

          За кожне виконане завдання нараховується бал.

VІІ станція «Інтелектуальна»

       1. Універсальний одяг людини. ( Шкіра).

       2. Між двох світил він посередині один. (Ніс).

       3. Сиве сукно лізе у вікно. ( Туман).

-2-

      4. Прилад для визначення сторін горизонту? ( Компас).

      5. Яка тварина бачить вухами? ( Кажан).

      6. Який плазун  вміє повертати голову?( Крокодил).

      7. Синонім слова «карта»? (Мапа).

      8. Модель землі . (Глобус).

      9. Найбільша річка України. ( Дніпро).

      10. Найдовша паралель Землі. ( Екватор).

          За кожну правильну відповідь нараховується бал.

          У кінці гри маршрутні листи командири віддають ведучому і журі. Вони підводять підсумки і визначають призові місця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-3-

        

 

doc
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку