Гра-подорож до країни Мистецтва
Мета: розвивати творчі здібності дітей, формувати мистецьку ерудицію, художньо-естетичну вихованість, виховувати інтерес до мистецтва, виявляти обдарованих дітей у різних галузях мистецтва.
Обладнання: столи для станцій, маршрутні листи, фломастери, папір.
Хід гри
Усі команди шикуються на майданчику. Кожна команда має свою назву, девіз, емблему.
Ведучий. Команди, рівняйсь, струнко! Командирам загонів приготуватися і здати рапорти про готовність до проведення гри-подорожі до країни Мистецтва.
Після того, як командири загонів здадуть рапорти ведучий роздає їм маршрутні листи.
Ведучий. Слухай умови проведення гри. Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожний загін іде точно за своїм маршрутом.
Завдання, які виконуватимуть загони на кожній станції.
І станція «Веселі нотки»
Діти виконують пісні про Україну. Скільки пісень заспівають, стільки зараховують балів загону.
ІІ станція «Юні гумористи»
Діти розказують гумореску, керівник станції виставляє найбільшу кількість балів - 6, враховуючи артистизм, виразність, правильність, жести і міміку.
ІІІ станція «Барвиста палітра»
Дітям пропонують намалювати клоуна з зав’язаними очима. Максимальна кількість балів – 6.
ІV станція «Казкова»
Яка казка має такий початок:
1. «Жили собі котик та півник, були вони у великій приязні.»
(«Котик і півник»).
2.»Жили собі чоловік і жінка, і мали вони шестеро синів та одну дочку…»
( «Котигорошко»).
3. «Жили собі двоє мишенят Круть та Верть…»
(«Колосок»).
4. «В одного чоловіка був кіт, та такий старий, що нездужав і мишей ловити…»
( «Пан Коцький»)
5. «Колись була птиця – жайворонок царем, а царицею – миша, і мали вони своє поле…»
-1-
( «Яйце-райце»).
6. «Десь-не-десь, у деякім царстві жили цар і цариця, а у них три сини – як соколи…»
( Царівна-жаба»).
7. «Жили собі дід та баба. Уже й старі стали, й дітей нема. От баба просить діда: «Поїдь, діду, в ліс, вирубай мені деревинку та зробимо колисочку, то я положу деревинку на колисочку…»
(«Івасик - Телесик»).
8. «В одному селі жили чоловік та жінка. Мали вони дівчинку Оленку і хлопчика Івасика…»
( «Про сестрицю Оленку і її братика Івасика»).
9. « Були собі дід та баба, та не було в них дітей. От вони сумують, а далі дід і каже бабі: «Ходімо, бабо, по грибки!..»
( «Кривенька качечка»).
10. «Нема гіршого за того чоловіка, що не вміє язика за зубами вдержати. А найбільше лихо з жінками…»
( «Язиката Хвеська»).
Кількість правильних відповідей дорівнює кількості балів, зароблених командою.
VІ станція «Голівуд»
Учасникам влаштовують дефіле, під час якого потрібно зобразити ходу людини, яка:
- вбрід переходить річку;
- йде на прийом до зубного лікаря;
- йде по снігу на лижах;
- викликана до директора;
- йде боса по гарячому асфальті;
- отримала в школі 12 балів;
- має дуже тісне взуття.
За кожне виконане завдання нараховується бал.
VІ станція «Пантоміма»
Показати учаснику звуками, мімікою і жестами :
- зацікавлене цуценя;
- чайник, що кипить;
- хмурого орла;
- вентилятор;
- ледачого кота;
- веселу мавпу;
- злого собаку.
За кожне виконане завдання нараховується бал.
VІІ станція «Інтелектуальна»
1. Універсальний одяг людини. ( Шкіра).
2. Між двох світил він посередині один. (Ніс).
3. Сиве сукно лізе у вікно. ( Туман).
-2-
4. Прилад для визначення сторін горизонту? ( Компас).
5. Яка тварина бачить вухами? ( Кажан).
6. Який плазун вміє повертати голову?( Крокодил).
7. Синонім слова «карта»? (Мапа).
8. Модель землі . (Глобус).
9. Найбільша річка України. ( Дніпро).
10. Найдовша паралель Землі. ( Екватор).
За кожну правильну відповідь нараховується бал.
У кінці гри маршрутні листи командири віддають ведучому і журі. Вони підводять підсумки і визначають призові місця.
-3-