Гра-подорож "По країні міцного здоров'я "

Про матеріал
Здоров’я – це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття та необхідною умовою здійснення творчих планів, високої працездатності, створення сім’ї, народження й виховання дітей.
Перегляд файлу

ПОДОРОЖ ПО

КРАЇНІ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я

 

Мета : Поглибити знання учнів про здоров’я, формувати уявлення про здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку;; збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення ,логічне мислення, уяву, пам'ять, слідкувати за вимовою; читати з розумінням, висловлювати власну думку, мислити, творити, проявляти ініціативу.

Керувати емоціями , співпрацювати з іншими.​​​

виховувати інтерес до фізичної культури, необхідність дбайливого та бережливого ставлення до свого здоров’я.

 

Обладнання: назви стежин у вигляді промінців, конверти із завданнями, презентація

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1. Привітання вихователя

2. Інтерактивна вправа « Привітайся з сусідом …».

ІІ. Мотивація .

 

1. Вправа «Мікрофон».

- Що на світі найдорожче?

(Відповіді дітей вихователь фіксує на дошці).

Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

 

ІІІ. Повідомлення теми заняття

Ось про це ми дізнаємось на занятті. Здійснимо подорож цікавими стежинами по «Країні Міцного Здоров’я».

 

 

 

1. Гра «Хто швидше».

(Робота в парах).

А щоб веселіше було працювати на занятті, складемо девіз заняття.

(З окремих розрізаних аркушів учні складають девіз).

Якщо

 

хочеш,

 

щоб

 

життя

 

тобі

 

усміхнулось

 

 

спочатку

 

сам

 

усміхнись

 

життю.

 

Життя – це перш за все здоров’я людини.

 

А зараз розпочинаємо подорож по стежинах

«Країни Міцного Здоров’я».

 

1.Стежина «Режим дня».

Режим дня – це правильне чергування праці і відпочинку.

Гра «Режим дня».

Діти отримують малюнки із серії «Режим дня» і розташовують їх у відповідності до свого «Режиму дня».

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись режиму дня.

 

2.Стежина «Особиста гігієна».

Гра «Переставлянки».

1) Завдання: установіть зв’язок між словами, підбери відповідні слова:

Мило

Зуби

Волосся

Нігті

Хустка

Вода

 

 

 

 

 

 

(Щітка, гребінець, ножиці, ніс, лице).

Висновок: щоб бути здоровим, необхідно дотримуватися правил особистої гігієни: кожний ранок умивайся, чисти зуби, мий вуха та шию; завжди мий руки перед їжею; коротко зістригай нігті; тримай у порядку своє волосся; користуйся носовою хусткою.

 

3.Стежина «Ранкова зарядка і спорт».

Зарядкою починають свій день спортсмени, туристи, солдати. Бо фізичні вправи зранку – це заряд бадьорості на весь день. А зі щоденної бадьорості і складається здоров’я .

Віршована фізкультпауза.

Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити.
Хочу на фізкультхвилинку
Всіх вас запросити.
Раз – підняли руки вгору.
Два – схилились всі додолу.
Руки в боки.
Повернулись, нахилились
І вправо, і вліво -,
Щоб нічого не боліло.
 

Спортом слід займатися для того, щоб тіло перебувало в русі. Рух необхідно для нормального життя людського організму. Пам’ятайте й те, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях.

 

4.Стежина «Їжа – джерело росту і здоров’я».

«Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» – говорить народна мудрість.

Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку вашого організму.

 

 

 

 

Вправа  «Комора здоров’я». (Відгадай загадки)

Кожен знає, ця дівиця

На городі – мов цариця.

Коси довгі, та й платтячко рожеве має.

(Морква).

У борщі я головний,

Борщ без мене не смачний!

(Буряк).

Хто мій зуб з’їдає сміло –

Здоровим буде неодмінно. (Часник).

 

Гра «Корисно-шкідливо».

Визначення корисних та шкідливих продуктів з поданих слів (робота в групах).

(На дошці прикріплені малюнки із зображенням харчових продуктів).

 

Гра « Склади прислів’я »

1) Завдання. Розгадайте та поясніть вислів:

1. Щоб 5. ття 7. Зем

3. регти 10. збе 9. треба

2. збе 6. на 8. лі,

4. жи 12. природу 11. регти

(Щоб зберегти життя на Землі, треба зберегти природу).

Висновок: кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожний пійманий метелик – це рана, яка нанесена природі . Отже, щоб довкілля радувало нас, давало здоров’я і силу, як ви думаєте, що кожен з вас повинен зробити?

Садити дерева, не нищити зелені насадження, очищати струмки і джерельця від бруду.

 

Гра « Порятунок »

1) Зустріч з «Чарівним деревом».

Чарівне дерево просить порятунку.

На ньому слова-шкідники у вигляді гусені.

Лінь

 

злість

 

скупість

 

заздрість

 

наркоманія

 

куріння

 

 

жадібність

 

лінощі

- Що сталося з нашим деревом?

- Як його врятувати ?

- Очистіть дерево від шкідників.

Ви прогнали шкідливі звички, адже вони негативно впливають на здоров’я людини! Викликають захворювання, неспокій, знервованість та багато зла.

Висновок: що можете побажати своїм товаришам?

 

Вправа «Побажання»

Продовжити фразу «Бажаю тобі й собі…»

 

III. Підсумок заняття

- Що нового дізналися ?

- Коли треба починати берегти здоров’я ?

- Яка стежка найбільше сподобалася ?

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що нема більшого багатства, як здоров’я ваше. 

 

doc
Додано
20 березня 2021
Переглядів
480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку