Графічний редактор Скретч НУШ 5 клас

Про матеріал

Комп'ютерна графіка, види комп'ютерної графіки, середовище графічного редактора, інструменти середовища графічного редактора; поняття про алгоритм та його способи подання;послідовності роботи під час алгоритму

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Розгадай кросворд 1 1. Виконавець у середовищі. С П Р А Й Т 2 2. Алгоритм, складений з команд середовища Скретч. С К Р И П Т 3 3. Місце, на якому відбувається виконання команд середовища Скретч. С Ц Е Н А 4 4. Середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого. С К Р Е Т Ч Далі

Номер слайду 3

Комп’ютерна графіка - одна з найпопулярніших галузей інформатики. Комп’ютерні ігри, анімаційні ролики вже неможливо уявити без графіки.

Номер слайду 4

Графічний редактор в середовищі програмування Скретч Тема уроку

Номер слайду 5

статична динамічна Комп’ютерна графіка 2 вимірна 3 вимірна растрова векторна фрактальна

Номер слайду 6

Статична графіка Динамічна графіка фотографії, рисунки, схеми, окремі елементи оформлення Web-сторінок анімація, комп’ютерна мультиплікація

Номер слайду 7

Растрова графіка Зображення складається з точок (пікселів). Піксель – це однотонно зафарбований квадратик.

Номер слайду 8

ВЕКТОРНА ГРАФІКА У векторній графіці зображення будується як аплікації з окремих базових об'єктів: відрізків, кривих, прямокутників, овалів тощо.

Номер слайду 9

Фрактальна графіка Фрактальна графіка заснована на математичних обчисленнях, зображення будується виключно за формулами. Фрактал – це рисунок, який складається з подібних між собою елементів

Номер слайду 10

Тривимірна графіка Основним завданням цього виду графіки є створення не плоского зображення об’єкта, а його об’ємної моделі, які можна обертати і розглядати з усіх боків.

Номер слайду 11

Малюнки в середовищі програмування Скретч можна створювати програмним шляхом за допомогою команд групи Олівець.

Номер слайду 12

Середовище програмування Скретч має вбудований графічний редактор. Його можна відкрити, перейшовши на вкладку Образи (Тло). Перейти

Номер слайду 13

1 ГРУПА 2 ГРУПА Робота з графічним алгоритмом Розгадування загадок

Номер слайду 14

Кого будемо малювати?

Номер слайду 15

Зимуючі осілі птахи – хто зайвий?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Дотримуйсь правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером!!!!

Номер слайду 18

ПІДСУМОК УРОКУ

ppt
Додав(-ла)
Зоя Савченко
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку