класний керівник ________________________________
В 5 класі навчається _________ учнів, з них _______дівчат і _______ хлопців. За період навчання склалося враження, що клас дружній, згуртований. При необхідності учні допомагають один одному у навчанні, діляться речами. Можуть допомагати один одному у чергуванні. Між учнями немає ненависті, дуже рідко виникають суперечки, а якщо виникають невеличкі, вони дуже швидко приміряються. Всі діти доброзичливі, життєрадісні, не ображаються на зауваження, вміють висловити свою власну думку.
Школу відвідують регулярно, за виключенням __________, яка може не приходити у школу декілька днів без поважної причини. Успішність класу, в цілому, непогана. Більшість учнів може вчитися на високому і достатньому рівнях. Учні активні на уроках, всі працюють, але більш якісному навчанню іноді заважає поведінка. Не всі учні витримані на уроках, іноді в класі дуже шумно. Учень ______________ іноді може прийти на урок без зошита або підручника і його робота на уроці часто залежить від його настрою.
Учні активно беруть участь у шкільних заходах, відвідують із задоволенням гуртки, особливо шахи і трудового навчання.
На жаль, тільки 50% батьків цікавляться навчанням своїх дітей.
З метою визначення особистісної адаптації кожного учня були заняття з психологом __________, яка проводила з ними різні види тестів.