Характеристика класного колективу

Про матеріал
Характеристика 3 класу,в якій описується кількість учнів у класі,показники успішності, поведінка учнів,атмосфера.
Перегляд файлу

Характеристика  класу

У 3-В класi навчається  30 учнiв, з них: 13 дiвчаток i 17 хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.

Показники успiшностi у класi такi:

• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень - 5;

• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень - 15;

• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень - 10;

• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень - 0.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання  це такі учні Буркут  Тетяна, Золототруб Єгор ,Галушко Віталіна, М’яч Дмитро, Поліщук Максим, Полоз Анна, Скрипай Софія, Федоров Артем, Фуголь Артем, Чайкіна Аліна,Яценко Еріка 75 % учнiв класу навчаються iз задоволенням.

В класі навчаються 5 відмінників: (Буркут Тетяна ,Іванов Давид, Романов Ярослав, Непомяща Олена, Петров Микита). Частина учнів навчаються на достатній та високодостатній рівні: Коробка Максим, Ручка Назар, Савінова Наталія,Садовський Давид, Швець Георгій, Арнаутова Вероніка На середньому рівні навчаються:Король Юлія, Багіров Олександр,. Нехайчик Кароліна,Швець Єлизавета,Гайдук Олексій,Грінчук Каріна.

Труднощi пiд час вивчення  математики та української мови мають:Новіков Володимир,

Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як:Новіков Володимир, Нехайчик Кароліна,Арнаутова Вероніка— не завжди виконують домашнi завдання.

Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний.

Учні класу неодноразово брали та беруть участь в позакласній роботі (різних виховихі заходах, святковому привітанні до дня Святого Миколая, виставі до Нового року). Деякі з них відвідують  танцювальний, гурток бальних танців,  гурток виразного читання, «Умілі руки», «Чарівний олівець», математичний інші гуртки.

Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції: спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей.

Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь самостiйно органiзовувати справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми є спiвчуття, теплота, галантність, терпимість до помилок товаришів. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу. Це такі учні як Гайдук Олексій.

Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину.  Проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати – це сiм’ї  Буркут Т.,Галушко В.,Іщенко Є.,Нехайчик К.

Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.

 

 

 

doc
Додано
22 травня 2019
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку