20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Звіт про виховну роботи з учнівським колективом

Про матеріал
Звіт про виховну роботу з учнівським колективом 2 класу. Опис виховної роботи в класі.
Перегляд файлу

Звіт

про виховну роботу з учнями 2 -В класу

у 2017– 2018  н. р.

Класний керівник: Яковенко В.В.

 

У 2 – В класі навчається 33 учнІ, з них: 14 дівчаток і 19хлопчиків. Більшість дітей має хороші здібності до навчання. За підсумками навчального року успішність складає 100 %; 5 учнів закінчили навчальний рік із Похвальним листом.

Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, є добре порозуміння між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення вчителя, приймають участь в шкільних та позашкільних конкурсах. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах, хоча й не всі учні бажають прикладати зусиль для їх організації.

Більшість дітей у класі з повних сімей, де панує взаєморозуміння і злагода; є також родини, де вихованням дитини займається тільки мати..

У 2017 – 2018 навчальному році у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:

  • визначити рівень соціально – психологічної адаптації до навчання в другому класі;
  • продовжувати роботу над формуванням цілісного, дружнього колективу;
  • формувати навички ведення здорового способу життя;
  • працювати над розвитком моральних якостей дитини;
  • продовжувати роботу над формуванням навичок самообслуговування;
  • розвивати естетичні та художні смаки;
  • продовжити роботу над формуванням почуттів поваги та любові до рідного краю, народу, мови;
  • створити умови для повноцінної адаптації до класного колективу нових учнів.

Основною метою виховної діяльності є створення в колективі оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом року велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (тестування, інтерактивні ігри, робота над проектами).

Формування ціннісного ставлення до себе відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, кольоротерапія, психологічні розминки), через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичних виховних годин « Сам удома», « Чарівні слова», та іншІ.

Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години на тему «Книжкова лікарня», «Навіщо людина працює» та інші, перевірки стану підручників, прибирання класної кімнати тощо.

З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсії в природу з метою спостереження за сезонними змінами у природі, тематичні бесіди „Бережіть первоцвіти”, „Життя птахів взимку» та ін., виставка малюнків „Буду я природі другом”, екологічна вікторина. Багато учнів нашого класу взяли участь у природничому конкурсі „Колосок” і отримали в ньому найвищі бали.

Формування ціннісного ставлення до культури до мистецтва(естетичне виховання) у цьому навчальному році відбувалося через проведення свят „День захисника вітчизни”, „Новорічний ранок”, «День Матері». Цікавість та зацікавлення викликало проведення КТС «Сторінками творів В. Сухомлинського», до організації і проведення яких активно залучалися і батьки наших учнів. Важливим завершенням навчального року були класні збори , в ході яких усі учні класу могли висловити власну думку стосовно роботи товаришів та прийняти участь у визначенні найдостойніших учнів класу. Така сумісна діяльність учнів, вчителя та батьків сприяє зміцненню колективу та встановленню більш тісних та довірливих стосунків.

Позитивний вплив на становлення культурної особистості молодшого школяра мали екскурсії до музеїв.Протягом року діти відвідували бібліотечні та музичні уроки, лялькові вистави.

Крім цього, учні брали активну участь у шкільних заходах, конкурсах, вікторинах. Одним із напрямків виховної роботи з класом було превентивне виховання, проведення роботи щодо попередження скоєння правопорушень неповнолітніми. В рамках тижня правових знань були проведені виховні години „Злочин і покарання”, „Знай свої права”. Протягом року постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи. Відвідувались сім’ї, що потребують постійного контролю та викликають занепокоєння.

З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави і міста проводились різноманітні заходи, серед яких: Перший урок „Україна – Європейська держава”, конкурс до дня української писемності, інформаційні хвилинки до пам’ятних дат, флешмоб з читання віршів Т.Шевченка, виховна година до Дня космонавтики . У День Перемоги учні та їх батьки вшанували ветеранів на святковій ході.

Протягом року здійснювалась підготовка учнів до самоврядування. Було розподілено обов’язки в класі до виконання яких діти підходили відповідально.

Значне місце у діяльності класовода займає робота з батьками.

Проводилися батьківські збори, за яким обговорювалися актуальні питання виховання дітей, моделювалися певні ситуації, які могли б допомогти батькам у вирішенні тих чи інших питань спілкування дітей з батьками. Мають місце також індивідуальні консультації для батьків. Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом. Найбільш цінною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально – технічної бази класу та школи в цілому.

Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей, вдалій адаптації нових учнів в класному колективі, вдалому процесу формування навичок аналізу власних дій та роботи товаришів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171014_113528.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171013_085136.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171013_083420.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171012_112926.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20170920_125230.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20170915_101449.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20170908_083905.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20170901_095558.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171025_143034.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171025_131835.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171018_094810.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171220_102234.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171220_091231.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171130_122328.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171129_103347.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171129_091925.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171116_093441.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171116_093813.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171025_145535(0).jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180524_120101.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180523_120517.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20171220_123610.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180417_123506.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180406_112337.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180119_114554.jpgC:\Users\ВИКУСЯ\Desktop\2\20180525_082143.jpg

docx
Додано
22 травня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку