Цей документ допоможе класному керівнику на початку першого семестру підготувати вступ до виховного плану класу, що включає характеристику класу, соціальний паспорт класу, доручення та відвідування гуртків.
ОКЗ «Карпівська школа загальної середньої освіти I-III ступенів»
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора з ВР Директор школи
____________ /_________/ _____________ /____________/
«___» ____________2018 р. «___» _____________2018 р.
Класний керівник:
_______ _________ __________
Всього учнів у класі 5 чоловік
1. |
Батьки - інваліди |
- |
2. |
Малозабезпечені сім’ї |
- |
3. |
Багатодітні сім’ї |
1 (Відміцький Д.) |
4. |
Діти – сироти та під опікою |
- |
5. |
Сім’ї без матері |
- |
6. |
Сім’ї без батька |
- |
7. |
Група ризику: |
- |
|
- |
|
|
- |
|
|
- |
|
|
- |
|
8. |
Діти - інваліди |
- |
9. |
Важкохворі діти |
- |
10. |
Діти, які страждають фізичними вадами |
- |
№ |
П І учня |
Доручення |
Позаурочна діяльність |
1. |
Бабійчук Тетяна |
Культмасовий сектор |
|
2. |
Відміцький Денис |
Фізорг |
ЦДЮТ «Ріднокрай», група «Поступ». |
3. |
Даценко Оксана |
Старший черговий |
|
4. |
Коломоєць Аліна |
Староста |
|
5. |
Рукоманова Віта |
Прес-центр |
|
I.Склад класу
У 10 класі навчається 5 учнів, з них 4 дівчат та 1 хлопець. Клас вікової норми.
Показники успішності:
Колектив класу працездатний, згуртований та дисциплінований. Учні із задоволенням виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування. Вимоги класного керівника сприймаються усіма учнями.
II. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів виявилася такою:
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Учні товаришують між собою, завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу.
III. Організація класу
Учні можуть організувати під керівництвом класного керівника такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін. Організованість класу на високому рівні.
IV. Громадська думка
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися. Своє схвалення або осудження вони висловлюють при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
V. Характер зв’язків у колективі
Учні класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, дозвілля. Вони товаришують і в школі й поза нею.
VI. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на 90%. Постійним лідером в класі є Відміцький Денис. Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загальношкільні доручення виконуються на 90%.У загальношкільних заходах клас бере активну участь.
VII.Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин та бесід: «Культура спілкування з ровесниками»,«Вчимося слухати один одного»,бесіда «Вчимося прощати», «Моє дозвілля»,«Я – частина колективу», бесіда «Дружба та ін.